Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
tel. (71)39 60 724, fax. (71)39 60 720, tel. 71 3960714
karolina.janusz@srodaslaska.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (71)39 60 724,
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAKUP MATERIAŁÓW KAMIENNYCH DO NAPRAWY DRÓG GMINNYCH
(ZE SKAŁ GRANITOWYCH)
II. Przedmiot zamówienia:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYŁONIENIE KOPALNI, W KTÓREJ GMINA ŚRODA ŚLĄSKA BĘDZIE DOKONYWAŁA ZAKUPU - MIESZANKI KAMIENNEJ GRANITOWEJ O NASTĘPUJĄCYCH FRAKCJACH I SZACUNKOWYM ZAPOTRZEBOWANIU:
- mieszanka kamienna o frakcji 0-3 l,5 mm: 3400 ton
- mieszanka kamienna o frakcji 0-63 mm: 100 ton
- mieszanka kamienna o frakcji 31,5-63 mm: 50 t
- piasek o frakcji 0-2 mm: 50 t
- kruszywo kamienne 2-5 mm: 50 t
- kruszywo kamienne 5-8 mm: 50 t
Zapotrzebowanie orientacyjne - 500 ton na miesiąc.
Kruszywo, o którym mowa powyżej, ma spełniać normę PN-EN 13242 ,,Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym" i powinno być uzyskane w wyniku pokruszenia surowca skalnego (z wykluczeniem skał pochodzenia organicznego). Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. Kruszywo nie może być mokre, zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma, humus) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.).
Dostarczone kruszywa i piasek muszą odpowiadać polskim normom oraz powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie stosownej normy, które to dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu na etapie składania oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontrolnych pomiarów dostarczonego materiału. Kruszywo z partii zakwestionowanej poddane zostanie badaniu kontrolnemu w laboratorium materiałów budowlanych wskazanym przez Zamawiającego, w przypadku nie spełnienia wymogów stawianych dla danego kruszywa, kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca.
W przypadku dostawy kruszyw w jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia, Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu właściwy materiał w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Po dwukrotnym stwierdzeniu przez Zamawiającego, iż dostarczony materiał kamienny, nie zgadza się pod względem jakościowym,
Zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z Wykonawcą. Dokument WZ i wydruk z ważenia będzie podstawą do wystawienia faktury za sprzedany materiał.

CPV: 14212000-0

Dokument nr: WZP 271.9-16/23

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13; 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska;
PI. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-16/23 lub na e-mail
karolina.janusz@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 07.02.2023r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce odbioru kruszywa zlokalizowane maksymalnie w odległości 60 km od siedziby Zamawiającego.
III. Termin realizacji zamówienia:
data rozpoczęcia: od podpisania umowy data zakończenia: 31-01-2024 r.

Wymagania:
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm. )
II.II. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II.III. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II.IV. Dopuszcza się udział podwykonawców.
IV. Kryteria wyboru:
Zamawiający oceni złożone oferty wg następujących kryteriów:
1) cena wykonania przedmiotu zamówienia - 90%
Najniższa cena brutto spośród badanych ofert
C =-------------------------------------------x 100 x90 %
Cena brutto badanej oferty (Cbo)
gdzie:
C - ilość punktów otrzymanych w ramach kryterium ,,Cena" stosowna punktacja: 0-90 pkt, gdzie 1% = 1pkt
2) Termin płatności - 10%
minimalny-7dni, maksymalny - 27 dni
zaoferowany termin płatności 7 dni- 0 pkt. za wydłużenie terminu płatności faktury za każdy dzień oferent otrzyma 0,5 pkt za max. wydłużenie terminu płatności do 27 dni i więcej oferent otrzyma 10 pkt.
Końcowa wartość punktowa obliczana będzie w sposób następujący:
Zdobyta ilość punktów (100%) = C+T
Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki określone w ZO i uzyska największą ilość punktów w/w kryteriach.
V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VI. Oferta powinna zawierać :
1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia).
2. Wartość cenowa należy podać w złotych polskich cyfra - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zwierać wszelki koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
5. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy.
IX. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII.
XI. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawca po przekazaniu zawiadomienia o
wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania oferta.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejna ofertę najkorzystniejsza spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
XII. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
XIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności:
1. Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie
zamówienia w terminie umownym, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2. Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu prac nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
3. Wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
4. Konieczności uzyskania uzgodnień, decyzji, pozwoleń, opinii - w terminach przekraczających terminy ustawowe.
5. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
6. W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu.
7. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 póz. 1710 z późn. zm.), niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
d) okoliczności, o których mowa w pkt a-c w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
8. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.
9. Z uwagi na specyficzny charakter zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
10. Warunki zmiany umowy wymagają formy pisemnej - pod rygorem nieważności.
XVII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.lb ustawy dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to wynika z odrębnych przepisów- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia;
3) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenia oświadczenia.
XVIII. Sposób przygotowania oferty:
Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że nie jest płatnikiem VAT (jeżeli dotyczy)
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Kontakt:
VIII. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
-sprawy proceduralne: Karolina Janusz -Wydział Zamówień Publicznych
tel. 71 39-60-724
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Sebastian Darowski -Wydział Inwestycji, tel. 71 3960714

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.