Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
885z dziś
6940z ostatnich 7 dni
25338z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty mieszkań

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty mieszkań

Data zamieszczenia: 2023-01-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624741, 4624724, 4624702, 4624700 fax 4624701
spoldzielnia@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 77 4624741, 462
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na wyłonienie wykonawcy robót remontowych polegających na odnawianiu mieszkań w ,,Domu Złotej Jesieni" położonym przy Ul. mjr Hubala 4 na terenie Osiedla Nr II Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01 lutego 2023r. do 31 stycznia 2026r., robót remontowych związanych z odnawianiem mieszkań w ,,Domu Złotej Jesieni" przy Ul. mjr Hubala 4, polegających na malowaniu, tapetowaniu, wymianie wykładzin podłogowych oraz innych robotach remontowych i instalacyjnych (sanitarnych) wraz z wymianą osprzętu sanitarnego i urządzeń.
Przewidywana ilość mieszkań do odnowienia w ciągu roku - około 15 szt.
Warunki realizacji:
1. Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego, również e-mailem, pisemnego zapytania o cenę w oparciu o wytyczne Zamawiającego oraz wizję lokalną w terminie do 5 dni roboczych sporządzi przedmiar robót i w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe ustalone w umowie określi wartość robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia robót,
2. Każdorazowe przystąpienie do prac nastąpi po ustaleniu z Zamawiającym zakresu, kosztu i terminów wykonania prac, na podstawie zlecenia wykonania robót, przy czym ustalenie kosztu remontu danego mieszkania będzie sporządzane w oparciu o obmiary zakresów robót i ich ceny jednostkowe brutto wyszczególnione załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dla robót nieujętych w załączniku nr 4 do SWZ, koszt robót będzie ustalany na podstawie KNR oraz przy zastosowaniu następujących cen i stawek:
robocizna - stawka roboczogodz. z narzutami w tym Ko i Z, cena materiałów według cen zakupu powiększone o koszty zakupu,
- cena sprzętu z narzutami wg Sekocenbud.
4. Przystąpienie do remontu mieszkania winno nastąpić w terminie do 5 dni roboczych od daty uzgodnienia z Zamawiającym wartości i terminu robót potwierdzonego zleceniem wykonania robót.
5. Zakończenie remontu mieszkania winno nastąpić w terminie do 14 dni roboczych.
6. Prace należy wykonać z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji, w sposób zgodny zobowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i p.poż.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lutego 2023 r, o godz. 10:30 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211.

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 14 lutego 2023 r. do godz.10;00.

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie od 01.03.2023r. do 31.01.2026r.
2. Umowa może ulec przedłużeniu na czas nieokreślony, począwszy od 01.02.2026r. z zachowaniem sześciomiesięcznego okresu wypowiedzenia, chyba że jedna ze Stron w terminie do 31.07.2025r, złoży oświadczenie o braku woli kontynuowania niniejszej umowy
3. Zamawiający wymaga aby prace były rozpoczęte do 5 dni roboczych od daty podpisania zlecenia i zakończone w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia prac.
4. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności. Podstawą do wystawienia faktury z terminem płatności 21 dni będzie protokół odbioru bez wad.

Wymagania:
EL TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opoie.pl/24/53/przepisv-spoldzieicze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
3. Specyfikacja warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetarqi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia brutto winna być ustalona z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji.
2. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę brutto ustaloną zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego, w którym zostały wyszczególnione rodzaje poszczególnych robót oraz ilości dla przykładowego mieszkania o pow. 29,90 m2. Cena jednostkowa brutto powinna stanowić cenę
jednostkową za scalony element/rodzaj robót, w szczególności uwzględniać ceny robocizny, materiałów i sprzętu wraz ze wszystkimi narzutami. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
3. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji oferty z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę.
6. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wyraża zgodę na waloryzację cen, o których mowa powyżej, która może nastąpić nie częściej niż co 6 miesięcy (co pół roku kalendarzowo) tj. od 01 sierpnia i 01 lutego danego roku, począwszy od 01.08.2023 r. w wysokości uzgodnionej przez Strony lecz nie więcej niż o półroczny lub roczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany okres (półrocze do poprzedniego półrocza, rok do poprzedniego roku) ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Waloryzacja wymaga złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej propozycji nowych cen i może obowiązywać od następnego miesiąca po miesiącu, w którym złożono oświadczenie. Brak złożenia Zamawiającemu oświadczenia o waloryzacji ceny jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa waloryzacji ceny w danym półroczu kalendarzowym, a także prawa do waloryzacji ceny za ten okres w przyszłości. Zmiana ceny wymaga formy pisemnej aneksu do umowy.
V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 24 miesięcy.
2. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył roboty polegające na wykonaniu drobnych usług budowlanych, konserwacyjnych w zasobach mieszkaniowych oraz remontów lokali mieszkalnych i/lub użytkowych.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć:
o Zestawienie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI. 2 a) niniejszej SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2
o Referencje potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) niniejszej SWZ.
o Oświadczenie o stanie wyposażenia technicznego, stanie i kwalifikacjach (uprawnieniach) kadry technicznej oraz liczbie zatrudnionych pracowników.
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
a) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
b) za spełnienie warunków, o których mowa w punktach Vl.2 uznaje się łączne wypełnienie niniejszych wymogów przez członków konsorcjum,
c) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć część robót podwykonawcy, zobowiązany jest przedstawić:
a) nazwę podwykonawcy,
b) zakres prac powierzanych podwykonawcy,
c) wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w formie przelewu na rachunek Zamawiającego PKO BP S.A. Opole nr 10 1020 3668 0000 5702 0010 2558 w wysokości 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
2. Wadium powinno wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 13.02.2023r. (data uznania rachunku Zamawiającego). Zamawiający uzna warunkowo zabezpieczenie oferty wadium, również w sytuacji, kiedy do dnia przetargu, Oferent wykona przelew środków na rachunek Zamawiającego i przedłoży wydruk z systemu bankowego potwierdzający wykonany przelew, a środki zostaną uznane na rachunku zamawiającego nie później niż w dniu otarcia ofert lub dokona wpłaty wadium w kasie i przedłoży wraz z ofertą potwierdzenie wpłaty wadium.
3. Oferta, która nie będzie zabezpieczona w/w kwotą wadium zostanie odrzucona. Oferent wybrany traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy. Wadium zostanie zwrócone Oferentom w wartości nominalnej.
4. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Oferenta:
- którego oferta została wybrana do realizacji - zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy przez obie strony,
- którego oferta nie została wybrana - zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.
5. Wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego dokonano przelewu lub na inny, jeżeli taki wskaże Oferent - fw formie pisemnej).
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ l DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny przedmiotu zamówienia ustaloną zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego, w którym zostały wyszczególnione rodzaje poszczególnych robót oraz ilości dla przykładowego mieszkania o pow. 29,90 m2, oraz :
stawkę roboczogodziny brutto z narzutami, koszty zakupu materiałów
2. Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym):
o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego . (jeśli dotyczy)
3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
4. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie Vl.2 a) SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2 wraz referencjami potwierdzającymi spełnienie warunku.
5. Oświadczenie o stanie wyposażenia technicznego, stanie i kwalifikacjach kadry technicznej oraz liczbie zatrudnionych pracowników.
6. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres' i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3.
7. Dowód wpłaty wadium

X. PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem: Nazwa wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole
Oferta
PRZETARG - Odnawianie mieszkań ,,Domu Złotej Jesieni"
Termin składania ofert upływa w dniu 14.02.2023r. do godziny 10:00
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl
Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00. Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.

XII. TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 14.03.2023r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 31.03.2023r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
XVI. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert oraz unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.
XVII. ODWOŁANIA
Oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych, gdy dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych, gdy osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Spółdzielnia nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzana, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub gdy osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów administratora nad podstawą takiego sprzeciwu;
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
f) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Uwagi:
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
cena łączna odnowienia przykładowego mieszkania o pow. 29,90 m2 ustalona zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego - 85 pkt cena 1 roboczogodziny - 10 pkt.
koszty zakupów materiałów - 5 pkt.
3. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

Kontakt:
XV. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702 i Pani Aleksandra Dulik tel. 77 4624724, 77 4624702.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej nie później niż do 10.02.2023 r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 07.02.2023r. do godz. 12;00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.