Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem |
Data zamieszczenia: | 2023-01-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Stefana Batorego 24 34-120 Andrychów powiat: wadowicki zgk@zgk.andrychow.pl https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37474/summary |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Andrychów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem, zwanym w dalszej części SWZ koparką. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. 3. Czas trwania leasingu - 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania koparko -ładowarki potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym. 4. Liczba rat leasingowych 47 5. Minimalny okres rękojmi i gwarancji koparko-ładowarki 12 miesięcy 6. Zamawiający wymaga ustanowienia zmiennego oprocentowania przez cały okres umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkie koszty leasingu. 8. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy. 9. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania płatności w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, a w przypadku pierwszej faktury - od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym. CPV: 34144000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00071052, PA/02/KA/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-08 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://josephine.proebiz.com/pl/tender/37474/summary 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-08 09:30 Miejsce składania ofert: Platforma Josephine Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PA/02/KA/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem, zwanym w dalszej części SWZ koparką. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. 3. Czas trwania leasingu - 48 następujących po sobie miesięcy począwszy od daty przekazania koparko -ładowarki potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym. 4. Liczba rat leasingowych 47 5. Minimalny okres rękojmi i gwarancji koparko-ładowarki 12 miesięcy 6. Zamawiający wymaga ustanowienia zmiennego oprocentowania przez cały okres umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia w cenie oferty wszelkie koszty leasingu. 8. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się ponosić koszty ubezpieczenia pojazdu we własnym zakresie i nie ma obowiązku ubezpieczenia pojazdu za pośrednictwem Wykonawcy. 9. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania płatności w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, a w przypadku pierwszej faktury - od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury z podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym. 4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2025