Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa wiat integracyjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa wiat integracyjnych

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA GRÓDEK
ul. Aleksandra i Grzegorza Chodkiewiczów 2
16-040 Gródek
powiat: białostocki
858739954
sekretariat@grodek.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Gródek
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 858739954
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa wiat integracyjnych w miejscowościach Radunin, Kołodno i Zubry w gminie Gródek
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 powtarzalnych wiat integracyjnych w miejscowościach Radunin, Kołodno i Zubry.
Wiaty w konstrukcji drewnianej, szkieletowej, parterowe, przykryte dachem dwuspadowym.
Powierzchnia zabudowy jednej wiaty - 34,8 m2.
Powierzchnia użytkowa jednej wiaty - 33,9 m2.
o POSADOWIENIE
Stopy żelbetowe 40 x 40 cm, wysokości 125 cm z betonu towarowego C20/25. Zbrojenie słupów 40x 40 cm: zbrojenie główne 4 # 12, strzemiona O6 co 25 cm. Pod stopami należy wykonać podkład z chudego betonu grubości 10 cm. Fundamenty należy zabezpieczyć bitumiczną izolacją przeciwwilgociową.
o KONSTRUKCJA NOŚNA
Szkielet z drewna sosnowego klasy C24, wszystkie elementy heblowane oraz impregnowane środkami zabezpieczającymi przed działaniem czynników atmosferycznych w naturalnym kolorze drewna oraz do klasy NRO. Połączenia elementów za pomocą gwoździ i łączników stalowych płaskich i kątowych ocynkowanych. Słupy montowane w stalowych, ocynkowanych podstawach do słupów drewnianych z mocowaniem w postaci trzpieni zabetonowanych w stopach betonowych. Elementy drewniane należy odizolować od elementów żelbetowych papą izolacyjną na lepiku.
o DACH
Dwuspadowy symetryczny dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachowych wynoszącym 35°.
Elementy z drewna sosnowego klasy C24, wszystkie elementy heblowane oraz impregnowane środkami zabezpieczającymi przed działaniem czynników atmosferycznych w naturalnym kolorze drewna oraz do klasy NRO. Połączenia elementów za pomocą gwoździ i łączników stalowych płaskich i kątowych ocynkowanych. Pokrycie dachu - gont bitumiczny.
o PODŁOGA WIATY:
Z desek grubości 4 cm łączonych na pióro i wpust, mocowanych za pomocą gwoździ do rusztu z belek drewnianych 8 x 20 cm.
o BALUSTRADA:
Wiata otoczona będzie z trzech stron balustradą z poziomych desek przymocowanych za pomocą gwoździ do słupków.
o WYPOSAŻENIE WIATY:
Wyposażenie wiaty stanowić będzie stół z dwoma siedziskami. Stół wykonany będzie z drewna sosnowego heblowanego i szlifowanego, wykończenie lakierem bezbarwnym. Blat o wymiarach 120 x 400 cm z desek grubości 5 cm łączonych na pióro i wpust. Siedziska wykonane będą w formie ław. Siedziska o wymiarach 50 x 400 cm z desek grubości 5 cm łączonych na pióro i wpust. Przy wiacie zaprojektowano stojak na rowery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 45111200-0

Dokument nr: 2023/BZP 00070994, IGK.271.5.2022.MK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b38e516c-a0a5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
amówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl
czty elektronicznej sekretariat@grodek.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty w postaci elektronicznej następuje wyłącznie przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien posiadać konto na eZamowienia.
3) Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
11) W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-zamowienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub numerem postępowania wskazanym w SWZ. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na e-mail: sekretariat@grodek.pl.
12) Zalecenia zamawiającego
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip
d) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
e) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
f) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
g) Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się poprzez platformę e-zamówienia, nie za pośrednictwem adresu email.
h) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
i) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert.
13) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu prezesa rady ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
14) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119/1) dalej ,,RODO", działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Administrator informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gródek jest: Wójt Gminy Gródek, mający siedzibę w Urzędzie Gminy Gródek, Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16- 040 Gródek.
b) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Gródek, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Gródek za pomocą adresu: iodo@grodek.pl, tel. 857180664 lub listownie na adres siedziby Urzędu.
c) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r.
poz. 1129) dalej ,,ustawa PZP", a także odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
o organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
o inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Gródek przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Gródek.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) tj. 10 lat.
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
g) W sytuacji gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę zawierającą wymagane dokumenty i oświadczenia należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.5.2022.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 powtarzalnych wiat integracyjnych w miejscowościach Radunin, Kołodno i Zubry.
Wiaty w konstrukcji drewnianej, szkieletowej, parterowe, przykryte dachem dwuspadowym.
Powierzchnia zabudowy jednej wiaty - 34,8 m2.
Powierzchnia użytkowa jednej wiaty - 33,9 m2.
o POSADOWIENIE
Stopy żelbetowe 40 x 40 cm, wysokości 125 cm z betonu towarowego C20/25. Zbrojenie słupów 40x 40 cm: zbrojenie główne 4 # 12, strzemiona O6 co 25 cm. Pod stopami należy wykonać podkład z chudego betonu grubości 10 cm. Fundamenty należy zabezpieczyć bitumiczną izolacją przeciwwilgociową.
o KONSTRUKCJA NOŚNA
Szkielet z drewna sosnowego klasy C24, wszystkie elementy heblowane oraz impregnowane środkami zabezpieczającymi przed działaniem czynników atmosferycznych w naturalnym kolorze drewna oraz do klasy NRO. Połączenia elementów za pomocą gwoździ i łączników stalowych płaskich i kątowych ocynkowanych. Słupy montowane w stalowych, ocynkowanych podstawach do słupów drewnianych z mocowaniem w postaci trzpieni zabetonowanych w stopach betonowych. Elementy drewniane należy odizolować od elementów żelbetowych papą izolacyjną na lepiku.
o DACH
Dwuspadowy symetryczny dwuspadowy o kącie nachylenia połaci dachowych wynoszącym 35°.
Elementy z drewna sosnowego klasy C24, wszystkie elementy heblowane oraz impregnowane środkami zabezpieczającymi przed działaniem czynników atmosferycznych w naturalnym kolorze drewna oraz do klasy NRO. Połączenia elementów za pomocą gwoździ i łączników stalowych płaskich i kątowych ocynkowanych. Pokrycie dachu - gont bitumiczny.
o PODŁOGA WIATY:
Z desek grubości 4 cm łączonych na pióro i wpust, mocowanych za pomocą gwoździ do rusztu z belek drewnianych 8 x 20 cm.
o BALUSTRADA:
Wiata otoczona będzie z trzech stron balustradą z poziomych desek przymocowanych za pomocą gwoździ do słupków.
o WYPOSAŻENIE WIATY:
Wyposażenie wiaty stanowić będzie stół z dwoma siedziskami. Stół wykonany będzie z drewna sosnowego heblowanego i szlifowanego, wykończenie lakierem bezbarwnym. Blat o wymiarach 120 x 400 cm z desek grubości 5 cm łączonych na pióro i wpust. Siedziska wykonane będą w formie ław. Siedziska o wymiarach 50 x 400 cm z desek grubości 5 cm łączonych na pióro i wpust. Przy wiacie zaprojektowano stojak na rowery.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp)
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału w postepowaniu może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-14

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.