Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-01-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
powiat: lęborski
telefonu 59 8632-851
Województwo: pomorskie
Miasto: Lębork
Wadium: ---
Nr telefonu: telefonu 59 8632-851
Termin składania ofert: 2023-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych w ramach projektu ,,Centrum usług społecznych w powiecie lęborskim" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020). Oś priorytetowa 6 ,,Integracja", Działanie 6.2 ,,Usługi społeczne", Poddziałanie 6.2.2 ,,Rozwój usług społecznych".
1. Przedmiot zamówienia został podzielony za 7 części- zgodnie z wyszczególnieniem w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia wraz z rozładunkiem, wniesieniem i umieszczeniem we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniach i przygotowaniem do użytku;
2) Wykonawca dostarczy wyposażenie bezpośrednio do: Centrum Usług Społecznych, Ul. Okrzei 15, 84-300 Lębork - pomieszczenia zlokalizowane są na piętrze oraz poddaszu budynku;
3) Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, pozbawione wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań wykonawcy lub producenta wyposażenia, które mogłyby się ujawnić podczas użytkowania. Wyposażenie musi być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania, posiadające atesty higieniczne, ekologiczne i palności;
4) Na etapie realizacji dostawy i montażu należy umożliwić weryfikację dostarczanego wyposażenia i w przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą, możliwe jest wstrzymanie dostawy z nakazem wymiany wyposażenia zgodnego z oferta na koszt i odpowiedzialność wykonawcy;
5) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na koszt i transportem Wykonawcy wraz z dokumentacją w języku polskim;
6) Wady towaru z winy Wykonawcy, których zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru lub jego części na nowy, w terminie do 30 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego;
7) Okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę: nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
8) Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części;
9) W ramach zamówienia winno być dostarczone wyposażenie podane w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia, z tym że podane wymiary mają charakter niezmienny (za wyjątkiem mebli do łazienek, gdzie przed realizacją zamówienia musi nastąpić pomiar z natury). Zamawiający nie dopuszcza odchyleń od wymiarów gabarytowych (szczególnie w zakresie całkowitej wysokości) natomiast kolorystyka powinna zbliżona do podanej - po uprzedniej konsultacji i akceptacji Zamawiającego.

CPV: 31000000-6, 32000000-3, 38652100-1, 39000000-2

Dokument nr: PO.272.2.1.2023

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie nastąpi: 08.002.2023 r., o godz. 10:05

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE, FORMA, TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę można poprzez Bazę Konkurencyjności.
2. Ofertę można złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, Ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, w Biurze Obsługi Interesanta
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy , z dopiskiem: OFERTA DOTYCZY: ,,Zakupu i dostawy wyposażenia na potrzeby Centrum Usług Społecznych.".
4. Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
5. TERMIN SKŁADANIA ofert: 08.02.2023 r., do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia: planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 15 lutego 2023 r. do 24 lutego 2023 r.

Wymagania:
II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:
1. Postepowanie odbywa się w formie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020"
2. Zasady prowadzenia reguluje niniejsze postępowanie.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Oferty nie złożone w terminie nie będą rozpatrywane.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia poszczególnych części złożonej oferty zgodnie z posiadanymi środkami finansowymi.
5. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie wypłacone przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy w ramach dostarczonego zamówienia oraz podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
-dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT:

1. Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert jedynie pośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
2. Kryteria oceny:
- cena oferty brutto - 100 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilości punktów (liczba punktów zostanie podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)
4. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz jego integralnych załączników i obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Cena ta musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania, w tym w szczególności: transport, rozładunek, wniesienie i umieszczenie we wskazanym miejscu.
6. Sposób oceny ofert:

Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena przedstawiona w ofercie

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna zostać przygotowana i złożona Zamawiającemu na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 niniejszego zapytania.
2. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na kilka części.
3. Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne formularze i dokumenty wymagane przez Zamawiającego.
4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, Oferent jest zobowiązany do przedłożenia w załączeniu do oferty właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
6. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę ofertową tj. podaną łącznie wartość brutto zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia.
7. Cena musi być podana cyfrowo i słownie.
8. Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów co uniemożliwiłoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia. Przewiduje się wówczas termin maksymalnie 24 godzin od dnia wezwania do doręczenia takiej informacji, z tym, że Zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty e-mail lub tel.

IX. OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:
1. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ogłoszenia.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego.
3. W toku badani i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i niewłaściwym miejscu.

X. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postępowanie, na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:
1. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a negocjacje nie pozwoliły wyłonić Wykonawcy.
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

XI. ROZWIĄZANIA ROWNOWAŻNE:
W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. o porównywalnych parametrach lub wyższych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.

XIII. INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA:
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
1. Wyborze najkorzystniejszej oferty,
2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
3. Unieważnieniu postępowania.

Informacja o wynikach postępowania Zamawiający zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku: powiatleborski.bip.gov.pl

XIV. DODTKOWE INFORMACJE:
1. Planowany termin zawarcia umowy (w siedzibie Zamawiającego) w dniach 13.02.2023-14.02.2023 roku - wg wzoru - w załączniku nr 3 do niniejszego ogłoszenia - zapytania ofertowego.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w zapytaniu.
3. Jeżeli Zamawiający otrzyma oferty, w których zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia, przewiduje się prowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę (otrzymał najwyższą ilość punktów).

Uwagi:
XV. RODO
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w Lęborku, 84-300, ul. Czołgistów 5
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski- e-mail: iodo@starostwolebork.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych Osobowych.
3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej.
4. Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.
5. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji niżej wymienionych celów, jakimi mogą być:
a. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. c RODO
b. spełnienia obowiązków prawnych Zleceniodawcy/Zamawiającego wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;
c. spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np. wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku informacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
d. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO prawnie uzasadniony interes administratora, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do Państwa lub podmiotów zewnętrznych;
e. zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
f. zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
g. spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO ;
h. spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
i. spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
j. bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Starostwa Powiatowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków służbowych - dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa w tym prawa pracy, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do Administratora.
7. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku Państwa udziału w zamówieniach publicznych, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych, na podstawie upoważnienia, np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom.
8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
10. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych - w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.
12. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem.

Kontakt:
XII. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą tradycyjną.
2. Zamawiający i Wykonawca będą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej lub/i poczty tradycyjnej.
3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork lub telefonicznie pod numerem telefonu 59 8632-851 w godzinach pracy Urzędu, tj. do poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:00. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Maszota.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.