Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pozyskanie i zrywka drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego iglastego z lasu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pozyskanie i zrywka drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego iglastego z lasu

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JAŚLISKA
Jaśliska 171
38-485 Jaśliska
powiat: krośnieński
171.tel. 13 43 10 581 , faks 13 43 10 593, tel. 13 43 10 584
ug@iasliska.info
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jaśliska
Wadium: ---
Nr telefonu: 171.tel. 13 43 10 58
Termin składania ofert: 2023-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn. ,,Pozyskanie i zrywka drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego iglastego z lasu w Posadzie Jaśliskiej"
(zamówienie nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto. Nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych)
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Ścięcie wyznaczonych na terenie lasu świerka, jodły o średnicy od 20cmdo 80cm.
2) Wyrób drewna średniowymiarowego (użytkowego) i wielkowymiarowego iglastego świerka jodły w ilości nie przekraczającej 350,00m3.
3)Zrywkę pozyskanego drewna w ilości 350,00m3 na skład zlokalizowanyna działce nr
167/1 (skład drewna Nadleśnictwa Rymanów) położonej w miejscowości Jaśliska

Dokument nr: ZP.271.3.2.2023

Otwarcie ofert: 2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 07.02.2023r., o godz. 12:05, w swojej siedzibie (adres jak wyżej).
3. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Jaśliskach, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171, w sekretariacie w terminie do dnia 07.02.2023r. do godz. 1200 lub faksem na nr 13 43 10 593, lub drogą elektroniczną na adres e-mail ug@iasliska.info
Na zamkniętej kopercie należy umieścić napis : "Nie otwierać przed 07.02.2023 r.
godz. 12.00, dot. ,,Pozyskanie i zrywka drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego iglastego z lasu Gminy Jaśliska, w Posadzie Jaśliskiej ."

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zadania: do 3 marca 2023r.

Wymagania:
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
4. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu cenowo ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie usługi oraz podać wysokość stawki i wartość podatku VAT.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będąw złotych polskich.
VIII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA-100%
IX. Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Uwagi:
IX. InformacjaRODO:
Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pozyskanie i zrywka drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego iglastego z lasu w Posadzie Jaśliskiej
a) prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Jaśliska
Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska Tel.: 13 134310590 Faks: 13 4310593 e-mail: ug.jasliska.info.
c) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Jaśliska jest Pani Agnieszka Gołąbek.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Jarosław Puchalik pod nr tel. 13 43 10 584, faks:13 43 10 593 e-mail:os@jasliska.info
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.od 7.00 do 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.