dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
mazowieckie (Siedlce)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Topólka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kluczbork Katowicka 1 46-200 Kluczbork powiat: kluczborski przetargi@kluczbork.pl https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork/proceedings |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Kluczbork |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w Gminie Kluczbork Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork: 1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy Ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork; 1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy Ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork; 1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy Ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork; 1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy Ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork; 1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy Ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork; 1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork; 1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy Ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork; 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części. 2.1.Część I obejmuje dostawę i montaż wyposażenia mieszkań - meble ( bez kuchni ). 2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4A do niniejszej Specyfikacji. 2.1.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. 3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 3.1.W zakresie Części I: 39121000-6 Biurka i stoły; 39140000-5 Meble domowe; 39143000-6 Meble do sypialni, jadalni i salonu; 39143110-0 Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane; 391113000-7 Różne siedziska i krzesła; 4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork: 1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy Ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork; 1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy Ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork; 1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy Ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork; 1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy Ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork; 1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy Ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork; 1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork; 1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy Ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork; 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części; 2.2.Część II obejmuje dostawę i montaż wyposażenia kuchni. 2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4B do niniejszej Specyfikacji. 2.2.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.2.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. 3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 3.2. W zakresie Części II: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni; 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego; 39711360-0 Piekarniki; 4. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork: 1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy Ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork; 1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy Ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork; 1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy Ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork; 1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy Ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork; 1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy Ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork; 1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork; 1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy Ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork; 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części. 2.3.Część III obejmuje dostawę i montaż wyposażenia - pozostały sprzęt AGD i RTV. 2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4C do niniejszej Specyfikacji. 2.3.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.3.3.Minimalny okres gwarancji wymagany wynosi 24 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji, krótszy niż 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. 3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 3.3. W zakresie Części III: 39713430-6 Odkurzacze; 39711130-9 Chłodziarki; 32324600-6 Telewizory cyfrowe; 32324400-4 Anteny telewizyjne; 42716120-5 Pralki 4.Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 5. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork - mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork: 1.1.Wyposażenie mieszkania nr 1 przy Ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork; 1.2. Wyposażenie mieszkania nr 2 przy Ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork; 1.3.Wyposażenie mieszkania nr 3 przy Ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork; 1.4. Wyposażenie mieszkania nr 4 przy Ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork; 1.5.Wyposazenie mieszkania nr 5 przy Ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork; 1.6.Wyposazenie mieszkania nr 6 w Gotartowie 67F, 46-200 Kluczbork; 1.7. Wyposażenie mieszkania nr 7 przy Ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork; 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części , na trzy wybrane części lub na cztery części. 2.4.Część IV obejmuje dostawę i montaż rolet wewnętrznych. 2.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4D do niniejszej Specyfikacji. CPV: 39140000-5, 39121000-6, 39143000-6, 39143110-0, 39113000-7, 39141000-2, 39700000-9, 39711360-0, 39713430-6, 39711130-9 Dokument nr: 2023/BZP 00074526, GM.271.2.2023.AS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork; 2. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VIII, XII i XIII SWZ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork; 2. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VIII, XII i XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta Kluczborka Ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork, nr tel. 77 418- 14-81, adres e-mail: um@kluczbork.pl 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Kluczborku jest Pan Maciej Tomaszczyk, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: sekretarz@kluczbork.pl 3. Zamawiający informuje, iż dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym; 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); 5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 6. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 9. Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO. 10. Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kluczbork Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024