dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Tarnów)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku sanitariatów wraz z zagospodarowaniem przystani kajakowej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LIPUSZ ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz powiat: kościerski ug@lipusz.pl https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Lipusz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa budynku sanitariatów wraz z zagospodarowaniem przystani kajakowej w Lipuszu, działka ewidencyjna 339/1 obręb Lipusz Krótki opis przedmiotu zamówienia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Budowa budynku sanitariatów wraz z zagospodarowaniem przystani kajakowej w Lipuszu, działka ewidencyjna 339/1 obręb Lipusz Roboty obejmują: - rozbiórkę istniejącego budynku toalet - rozbiórkę elementów zagospodarowania terenu w tym utwardzeń wiat itp. - budową budynku sanitariatów wraz z przyłączami. - zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem oświetlenia. - budowę 4 altan/wiat - wykonanie monitoringu wizyjnego - postawienie tablicy informacyjnej Na działce, w części objętej opracowaniem, projektuje budowę budynku sanitariatów w części północnej działki, lokalizację czterech prefabrykowanych altan/wiat w części centralnej, zachodniej i północnej, miejsce do składowania kajaków w części wschodniej, stanowiska piknikowe w części południowo-zachodniej, plac z nawierzchnią z geokraty i miejsca postojowe w części zachodniej, miejsce na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych z nawierzchnią z kostki betonowej w części północnej. Teren działki zostanie częściowo ogrodzony prefabrykowanymi panelami systemowymi. Przy bramie wjazdowej planuje się lokalizacje tablicy z regulaminem pola biwakowego. Dojazd do nieruchomości z ulicy Lipowej poprzez istniejące dwa zjazdy. Parametry ogólnobudowlane budynku: a. Ściany działowe - ścianki z cegły gr. 12cm - ścianki systemowe HPL gr. 12mm, b. Podłogi Parter: - terakota, gr.2,0cm, 60x60xcm, wsp. antypoślizgowości R9 - wylewka betonowa, gr. 4,0cm - paroizolacja - styropian FS 20, gr. 10,0cm - folia PE - płyta żelbetowa, 20cm, beton C25/30 W-8 - styropian FS 20, gr. 10,0cm - papa termozgrzewalna x2 - podkład betonowy C8/10, gr.10cm, - Wymiana gruntu: grunt niewysadzinowy, piask.-żwir. Gr.~2,0m Zagęszczony Is>=0,98 Poddasze nieużytkowe: - panele, 2cm - wylewka, 5cm - styropian, 5cm - płyta stropowa gr. 12cm - tynk cem-wap gr 1,5cm c. Stolarka drzwiowa Stolarka drzwiowa: - zewnętrzna aluminiowa kolor jasnoszary, Umax = 1,3W/m2K - wewnętrzna drewno/płyta kolor jasnoszary. d. Stolarka okienna - Umax = 0,9W/m2K - aluminium, kolor szary, RAL 7016 - okucia i klamki ze stali nierdzewnej Ściany nośne zewnętrzne - pustak gazobetonowy, gr. 24,0cm - izolacja cieplna, gr. 12,0cm o współczynniku max (0,031 W/mK) - tynk cienkowarstwowy typu silikatowego, siatki zatopionej w kleju i izolacji ze styropianu Ściany nośne wewnętrzne - zaprawa klejowa - w natryskach izolacja przeciwwilgociowa - folia płynna - pustak gazobetonowy, gr. 24,0cm - zaprawa klejowa - glazura gr. 12mm, w pom. sanitarnych i natryskach do wysokości ościeżnic drzwiowych (w wiatrołapie I w pomieszczeniach technicznych tynk cem-wap gr. 1,5cm.) Dach - folia paroizolacyjna - wełna mineralna gr. 150 mm o współczynniku max (0,032 W/mK) - deskowanie, gr. 2,5cm - izolacja przeciwwilgociowa - łaty 4x5cm i kontrłaty 2,5x5cm - dachówki ceramiczne - system rynnowy stalowe ocynkowany. Parametry nawierzchni zagospodarowania terenu: a) Ciągu pieszo-jezdny i miejsca postojowe - kostka betonowa szara, gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr.5cm; - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20cm; - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - geotkanina separacyjna b) Ciągu pieszo-jezdny i miejsca postojowe - płyta ażurowa 40/60cm, gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr.5cm; wypełnienie- kamień samoklinujący frakcja 8-20mm - geowłóknina przeciw chwastom - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20cm; - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - geotkanina separacyjna c) Ciągu pieszo-jezdny - żwir, frakcja 5-10mm, 5cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20cm; - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - geotkanina separacyjna d) Miejsca postojowe - geokrata: 50/50cm, gr. ścianki 0,5cm, wys. ścianki:4cm wypełnienie - kamień samoklinujący frakcja 8-20mm - geowłóknina przeciw chwastom - warstwa wyrównująca: piasek podsypkowy, 3cm - warstwa drenażowa: tłuczeń frakcja 0-32mm, 15cm - warstwa nośna: tłuczeń frakcja 32-63mm, 20cm - geowłóknina separacyjna e) Ciąg pieszy i pochylnia przy budynku - Kostka betonowa szara, gr. 8cm - na podsypce cem.-piask. gr.3cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki nie związanej kruszywem C90/3, 10cm- warstwa odcinająca z pospółki, 15cm - geotkaniana separacyjna Elementy małej architektury: Prefabrykowana tablica informacyjna - regulamin - ilość: 1 sztuka Wymiary urządzenia - Szerokość 80 cm - Wysokość 200cm Konstrukcja ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie Altana - ilość: 4 sztuka Dane / Wymiary: - Szerokość 300cm - Długość 300cm - Wysokość 352cm - Kąt nachylenia dachu: 300 - Drewno lite, iglaste kl. C30. - Fundamenty: stopy 30x30x100cm, beton C20/25, Stal A-IIIN (RB500W) Plac pod altaną: - Kostka betonowa szara, gr. 6cm - na podsypce cem.-piask. gr.3cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 10cm - warstwa odcinająca z pospółki, 15cm - geotkaniana separacyjna Ogrodzenie / bramy wjazdowe Ogrodzenie wykonać jako systemowe o wysokości 1,6m i module ok. 2,58m. Bramy wjazdowe przesuwne prefabrykowane o szerokości 5,0m. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ. Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 -2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99c stawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 a i 1b do SWZ zwroty ,,lub innej" i ,,lub innego" odnoszące się do wskazanych nazw firm należy rozumieć jako ,,lub równoważnej" i ,,lub równoważnego". CPV: 45000000-7, 45100000-8,45112000-5,45233293-9,45231000-5, 45231300-8,45330000-9-,45331000-6, 45332000-3,45400000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00076023, RG.271.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl/strona/1 -regulamin oraz Regulaminie ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej ,,RODO", informuję, że: inistratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipusz (adres Ul. Wybickiego 27, 83- 424 Lipusz, tel. kontaktowy: 58 687 45 15) pektorem ochrony danych osobowych, w Urzędzie Gminy w Lipuszu jest p. Łukasz Gołda e- mail:inspektor@cbi24.pl i/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia; iorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych,dalej ,,ustawa Pzp"; i/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; wiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; dniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; iada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: ,,wadium w przetargu: RG.271.1.2023 " UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp. 5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: 5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona . 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Budowa budynku sanitariatów wraz z zagospodarowaniem przystani kajakowej w Lipuszu, działka ewidencyjna 339/1 obręb Lipusz Roboty obejmują: - rozbiórkę istniejącego budynku toalet - rozbiórkę elementów zagospodarowania terenu w tym utwardzeń wiat itp. - budową budynku sanitariatów wraz z przyłączami. - zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem oświetlenia. - budowę 4 altan/wiat - wykonanie monitoringu wizyjnego - postawienie tablicy informacyjnej Na działce, w części objętej opracowaniem, projektuje budowę budynku sanitariatów w części północnej działki, lokalizację czterech prefabrykowanych altan/wiat w części centralnej, zachodniej i północnej, , miejsce do składowania kajaków w części wschodniej, stanowiska piknikowe w części południowo-zachodniej, plac z nawierzchnią z geokraty i miejsca postojowe w części zachodniej, miejsce na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych z nawierzchnią z kostki betonowej w części północnej. Teren działki zostanie częściowo ogrodzony prefabrykowanymi panelami systemowymi. Przy bramie wjazdowej planuje się lokalizacje tablicy z regulaminem pola biwakowego. Dojazd do nieruchomości z ulicy Lipowej poprzez istniejące dwa zjazdy. Parametry ogólnobudowlane budynku: a. Ściany działowe ? ścianki z cegły gr. 12cm ? ścianki systemowe HPL gr. 12mm, b. Podłogi Parter: ? tarakota, gr.2,0cm, 60x60xcm, wsp. antypoślizgowości R9 ? wylewka betonowa, gr. 4,0cm ? paroizolacja ? styropian FS 20, gr. 10,0cm ? folia PE ? płyta żelbetowa, 20cm, beton C25/30 W-8 ? styropian FS 20, gr. 10,0cm ? papa termozgrzewalna x2 ? podkład betonowy C8/10, gr.10cm, ? Wymiana gruntu: grunt niewysadzinowy, piask.-żwir. Gr.~2,0m Zagęszczony Is>=0,98 Poddasze nieużytkowe: ? panele, 2cm ? wylewka, 5cm ? styropian, 5cm ? płyta stropowa gr. 12cm ? tynk cem-wap gr 1,5cm c. Stolarka drzwiowa Stolarka drzwiowa: - zewnętrzna aluminiowa kolor jasnoszary, Umax = 1,3W/m2K - wewnętrzna drewno/płyta kolor jasnoszary. d. Stolarka okienna - Umax = 0,9W/m2K - aluminium, kolor szary, RAL 7016 - okucia i klamki ze stali nierdzewnej Ściany nośne zewnętrzne - pustak gazobetonowy, gr. 24,0cm - izolacja cieplna, gr. 12,0cm o współczynniku max (0,031 W/mK) - tynk cienkowarstwowy typu silikatowego, siatki zatopionej w kleju i izolacji ze styropianu Ściany nośne wewnętrzne - zaprawa klejowa - w natryskach izolacja przeciwwilgociowa - folia płynna - pustak gazobetonowy, gr. 24,0cm - zaprawa klejowa - glazura gr. 12mm, w pom. sanitarnych i natryskach do wysokości ościeżnic drzwiowych (w wiatrołapie I w pomieszczeniach technicznych tynk cem-wap gr. 1,5cm.) Dach - folia paroizolacyjna - wełna mineralna gr. 150 mm o współczynniku max (0,032 W/mK) - deskowanie, gr. 2,5cm - izolacja przeciwwilgociowa - łaty 4x5cm i kontrłaty 2,5x5cm - dachówki ceramiczne - system rynnowy stalowe ocynkowany. Parametry nawierzchni zagospodarowania terenu: a) Ciągu pieszo-jezdny i miejsca postojowe - kostka betonowa szara, gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr.5cm; - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20cm; - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - geotkanina separacyjna b) Ciągu pieszo-jezdny i miejsca postojowe - płyta ażurowa 40/60cm, gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr.5cm; wypełnienie- kamień samoklinujący frakcja 8-20mm - geowłóknina przeciw chwastom - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20cm; - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm - geotkanina separacyjna c) Ciągu pieszo-jezdny - żwir, frakcja 5-10mm, 5cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20cm; - warstwa odcinająca z pospółki gr. 15cm -geotkanina separacyjna d) Miejsca postojowe - geokrata: 50/50cm, gr. ścianki 0,5cm, wys. ścianki:4cm wypełnienie - kamień samoklinujący frakcja 8-20mm - geowłóknina przeciw chwastom - warstwa wyrównująca: piasek podsypkowy, 3cm - warstwa drenażowa: tłuczeń frakcja 0-32mm, 15cm - warstwa nośna: tłuczeń frakcja 32-63mm, 20cm - geowłóknina separacyjna e) Ciąg pieszy i pochylnia przy budynku - Kostka betonowa szara, gr. 8cm - na podsypce cem.-piask. gr.3cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki nie związanej kruszywem C90/3, 10cm- warstwa odcinająca z pospółki, 15cm - geotkaniana separacyjna Elementy małej architektury: Prefabrykowana tablica informacyjna - regulamin - ilość: 1 sztuka Wymiary urządzenia - Szerokość 80 cm - Wysokość 200cm Konstrukcja ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie Altana - ilość: 4 sztuka Dane / Wymiary: - Szerokość 300cm - Długość 300cm - Wysokość 352cm - Kąt nachylenia dachu: 300 - Drewno lite, iglaste kl. C30. - Fundamenty: stopy 30x30x100cm, beton C20/25, Stal A-IIIN (RB500W) Plac pod altaną: - Kostka betonowa szara, gr. 6cm - na podsypce cem.-piask. gr.3cm - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, 10cm - warstwa odcinająca z pospółki, 15cm - geotkaniana separacyjna Ogrodzenie / bramy wjazdowe Ogrodzenie wykonać jako systemowe o wysokości 1,6m i module ok. 2,58m. Bramy wjazdowe przesuwne prefabrykowane o szerokości 5,0m. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do SWZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1b do SWZ. Na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny (pomocniczy) niebędący załącznikiem do SWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 -2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99c stawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 a i 1b do SWZ zwroty ,,lub innej" i ,,lub innego" odnoszące się do wskazanych nazw firm należy rozumieć jako ,,lub równoważnej" i ,,lub równoważnego". 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert: 2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: N = C + G gdzie: N - łączna ilość punktów badanej oferty C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena G - ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi 3. Zasady oceny kryterium ceny brutto: Cn = (Cmin / Cb) x 100 x 60% gdzie: Cn - oznacza ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie; Cmin - oznacza najniższą cenę oferty (spośród ofert podlegających ocenie); Cb - oznacza cenę ocenianej oferty; 60 - maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ceny brutto. 4. Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji): Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej: a) 24 miesiące gwarancji - 0 punktów b) 36 miesięcy gwarancji - 0,38 punktu c) 48 miesięcy gwarancji - 0,39 punktu d) 60 miesięcy gwarancji - 0,40 punktu Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: PK2=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100 5. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. 6. Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty ,,Cena" w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu. 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, warunek wpisu do odpowiedniego rejestru nie dotyczy wykonawców, którzy nie są przedsiębiorcami i tylko jednorazowo lub incydentalnie oferują wykonanie robót budowlanych, świadczenie usług lub dostawę produktów; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa; 4) zdolności technicznej lub zawodowej -Zamawiający nie określa; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający, że wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ) - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. 2) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 2.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powyższe wymagania stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.2. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale VI SWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. 2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. 3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia (załącznik nr 4 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek - wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 3.2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: a) można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1; c) jeżeli dokumenty zostały złożone wraz z ofertą. 3.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 3.4. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 3.5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. gwarancjach bankowych; 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: ,,wadium w przetargu: RG.271.1.2023 " UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp. 5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: 5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona . 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie składania ofert, każdy z wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 4 do SWZ).1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.1.6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.1.7. Oświadczenia, o którym mowa powyżej pod rygorem nieważności muszą być złożone w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły i wymagania określono w rozdziale VII 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ. 2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert: 2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: N = C + G gdzie: N - łączna ilość punktów badanej oferty C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena G - ilość punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rękojmi 3. Zasady oceny kryterium ceny brutto: Cn = (Cmin / Cb) x 100 x 60% gdzie: Cn - oznacza ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie; Cmin - oznacza najniższą cenę oferty (spośród ofert podlegających ocenie); Cb - oznacza cenę ocenianej oferty; 60 - maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ceny brutto. 4. Kryterium okres gwarancji i rękojmi (okres rękojmi zrównany z okresem gwarancji): Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegając, iż minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesięcy, przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej: a) 24 miesiące gwarancji - 0 punktów b) 36 miesięcy gwarancji - 0,38 punktu c) 48 miesięcy gwarancji - 0,39 punktu d) 60 miesięcy gwarancji - 0,40 punktu Informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: PK2=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwyższa liczba punktów spośród badanych ofert x 40%) x 100 5. Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi poniżej 24 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ. W przypadku nieoświadczenia się przez Wykonawcę, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca wyznaczył minimalny termin gwarancji 24 miesięcy. Wykonawca ma podać okres gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. 6. Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty ,,Cena" w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024