Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie utwardzenia terenu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie utwardzenia terenu

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
ul. Kazimierzowska 9
08-110 Siedlce
powiat: Siedlce
tei. +48 25 6325879; fax +48 25 6326527
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce
Wadium: ---
Nr telefonu: tei. +48 25 6325879;
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu w obrębie hali magazynowej w Nadleśnictwie Lubartów.
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 4, nr 5, nr 6 do IWZ, Dokumentację stanowią:
o opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4)
o przedmiar robót (zał. nr 5)
o projekt budowlany (zał. nr 6)
Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowodwór, powiat lubartowski, województwo lubelskie.

Dokument nr: B.270.6.2023

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.02.2023 r. o godz. 1320 w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt IWZ.

Składanie ofert:
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt I IWZ, w pokoju nr 7 (sekretariat) do dnia 14.02.2023 r. do godz. 13.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
60 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w przedmiocie zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VI. Wykluczenie z postępowania
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) czyli:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek opisanych w ust. 1 Zamawiający odrzuca.
VII. Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w pkt V i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (pkt VI):
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku zaistnienia podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 1 do niniejszych IWZ.
VIII. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów.
1. W niniejszym postępowaniu obowiązuje pisemny sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną z tym, że oryginały pism należy niezwłocznie przesłać pocztą tradycyjną. Powyższe dotyczy oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz pozostałych informacji (nie dotyczy dokumentów składanych przez Wykonawców: ofert i uzupełnienia dokumentów).
2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest:
Paweł Sulej - kierownik działu infrastruktury, email: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl; tel. 606 969 494
Natalia Denisiuk - specjalista ds. infrastruktury i zamówień publicznych email: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl; tei. 696 748 534
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z IWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty.
4. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z treścią IWZ pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
5. Treść wyjaśnienia zostanie przekazana jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono IWZ bez wskazania źródła zapytania.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść IWZ.
7. Dokonaną modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono IWZ. W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach.
IX. Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, przy użyciu formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
2. Wartość oferty powinna zostać wyrażona w PLN.
3. Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt VII niniejszego IWZ.
Każda zapisana strona (kartka) oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a całość zszyta w sposób trwały. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględnione.
Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co nie dotyczy oferty i oświadczeń Wykonawcy, które należy złożyć wyłącznie w oryginale. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie Na kopercie należy umieścić: adres Zamawiającego wskazany w pkt I IWZ, nazwę i adres Wykonawcy
,,Zagospodarowanie terenu w obrębie hali magazynowej w Nadleśnictwie
Lubartów" Oznaczenie sprawy: B.270.6.2023 NIE OTWIERAĆ przed: 14/02/2023 r. przed godz. 13.00
7. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty musi być złożone w formie wymaganej dla oferty, a koperta winna zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE" ,,ZMIANA".
9. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
XI. Termin związania ofertą wynosi 14 dni
Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Opis sposobu obliczania ceny oferty, wybór oferty
1. Cenę oferty należy obliczyć w sposób podany poniżej. W cenie jednostkowej Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie elementy konieczne do kompleksowego wykonania przedmiotu umowy.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena (koszt) 100%
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w pkt 2.
4. Przyznane ofercie punkty w danym kryterium zostaną przemnożone przez wagę procentową tego kryterium.
Nr kryterium Wzór
Cena (koszt)
Cn
C =------------x100 pkt x 100%
1 Co
gdzie:
- Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Co - cena podana w ofercie
5. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę.
6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej.
7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym IWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o powyższe kryterium.
9. Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania Wykonawcę, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
10. Wartości podawane przez Wykonawców w treści formularza ofertowego służyć będą ocenie oraz porównaniu złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert.
XIII. Unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku niezłożenia żadnej oferty lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jak również gdy oferowane wykonanie przedmiotu zamówienia nie spełnia wymagań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zawiadomienie zostanie przesłane wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
XIV. Postanowienia dodatkowe.
Zawarcie umowy po wyborze ofert nie wymaga żadnych dodatkowych formalności. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do IWZ. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.