dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Kańczuga)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie utwardzenia terenu |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach ul. Kazimierzowska 9 08-110 Siedlce powiat: Siedlce tei. +48 25 6325879; fax +48 25 6326527 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siedlce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tei. +48 25 6325879; |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu w obrębie hali magazynowej w Nadleśnictwie Lubartów. Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 4, nr 5, nr 6 do IWZ, Dokumentację stanowią: o opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4) o przedmiar robót (zał. nr 5) o projekt budowlany (zał. nr 6) Miejscem realizacji zamówienia jest: miejscowość Nowodwór, powiat lubartowski, województwo lubelskie. Dokument nr: B.270.6.2023 Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.02.2023 r. o godz. 1320 w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt IWZ. Składanie ofert: 1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt I IWZ, w pokoju nr 7 (sekretariat) do dnia 14.02.2023 r. do godz. 13.00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia 60 dni od podpisania umowy. Wymagania: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w przedmiocie zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. VI. Wykluczenie z postępowania 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) czyli: 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek opisanych w ust. 1 Zamawiający odrzuca. VII. Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w pkt V i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (pkt VI): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku zaistnienia podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 1 do niniejszych IWZ. VIII. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń i dokumentów. 1. W niniejszym postępowaniu obowiązuje pisemny sposób porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną z tym, że oryginały pism należy niezwłocznie przesłać pocztą tradycyjną. Powyższe dotyczy oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz pozostałych informacji (nie dotyczy dokumentów składanych przez Wykonawców: ofert i uzupełnienia dokumentów). 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Paweł Sulej - kierownik działu infrastruktury, email: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl; tel. 606 969 494 Natalia Denisiuk - specjalista ds. infrastruktury i zamówień publicznych email: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl; tei. 696 748 534 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z IWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty. 4. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z treścią IWZ pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. 5. Treść wyjaśnienia zostanie przekazana jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono IWZ bez wskazania źródła zapytania. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść IWZ. 7. Dokonaną modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym doręczono IWZ. W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia tych zmian w ofertach. IX. Opis sposobu przygotowywania oferty 1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, przy użyciu formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do IWZ w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 2. Wartość oferty powinna zostać wyrażona w PLN. 3. Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt VII niniejszego IWZ. Każda zapisana strona (kartka) oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a całość zszyta w sposób trwały. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględnione. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co nie dotyczy oferty i oświadczeń Wykonawcy, które należy złożyć wyłącznie w oryginale. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie Na kopercie należy umieścić: adres Zamawiającego wskazany w pkt I IWZ, nazwę i adres Wykonawcy ,,Zagospodarowanie terenu w obrębie hali magazynowej w Nadleśnictwie Lubartów" Oznaczenie sprawy: B.270.6.2023 NIE OTWIERAĆ przed: 14/02/2023 r. przed godz. 13.00 7. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty musi być złożone w formie wymaganej dla oferty, a koperta winna zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE" ,,ZMIANA". 9. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. XI. Termin związania ofertą wynosi 14 dni Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XII. Opis sposobu obliczania ceny oferty, wybór oferty 1. Cenę oferty należy obliczyć w sposób podany poniżej. W cenie jednostkowej Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie elementy konieczne do kompleksowego wykonania przedmiotu umowy. 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny: Nr Nazwa kryterium Waga 1 Cena (koszt) 100% 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w pkt 2. 4. Przyznane ofercie punkty w danym kryterium zostaną przemnożone przez wagę procentową tego kryterium. Nr kryterium Wzór Cena (koszt) Cn C =------------x100 pkt x 100% 1 Co gdzie: - Cn - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Co - cena podana w ofercie 5. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawiera najniższą cenę. 6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. 7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym IWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o powyższe kryterium. 9. Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania Wykonawcę, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10. Wartości podawane przez Wykonawców w treści formularza ofertowego służyć będą ocenie oraz porównaniu złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert. XIII. Unieważnienie postępowania. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 2. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku niezłożenia żadnej oferty lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jak również gdy oferowane wykonanie przedmiotu zamówienia nie spełnia wymagań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zawiadomienie zostanie przesłane wszystkim Wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. XIV. Postanowienia dodatkowe. Zawarcie umowy po wyborze ofert nie wymaga żadnych dodatkowych formalności. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do IWZ. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej. |
© eurobudowa.pl 2004-2024