Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
885z dziś
6940z ostatnich 7 dni
25338z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola

Data zamieszczenia: 2023-02-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice
Witosa, 24
55-220 Jelcz-Laskowice
powiat: oławski
+48713817148
um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelcz-Laskowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48713817148
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części:
1) Część 1 - Meble i wyposażenie sal.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 1 do OPZ - część 1.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części:
1) Część 2 - Urządzenia RTV, medialne, komputery.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 2 do OPZ - część 2.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części:
1) Część 3 - Pozostałe wyposażenie .
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 3 do OPZ - część 3.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części:
1) Część 4 - Zabawki.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 4 do OPZ - część 4.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części:
1) Część 5 - Kuchnia - wyposażenie .
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 5 do OPZ - część 5.

CPV: 39160000-1, 39130000-2,39121000-6,39112000-0,39141100-3,39141300-5,39113000-7,39531000-3,34912100-4,39292000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00076328, ZF.271.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania preferuje się,
aby komunikacjamiędzyzamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane były za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i
formularza ,,Wyślijwiadomośćdo zamawiającego". Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomieńorazinformacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl
poprzezkliknięcieprzycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana
do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację zapośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty
elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:
um.zamowienia@jelczlaskowice.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje za pośrednictwem platforma zakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będziezamieszczał na platformie w
sekcji"Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana za pośrednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego,gdyż systempowiadomień
może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu
SPAM.6. Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla
dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej
wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub
konkursiezamieszczawymaganiadotyczącespecyfikacji połączenia, formatuprzesyłanych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja,jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu
przyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego
z zegarem Głównego UrzęduMiar.7. Wykonawca, przystępując
doniniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,i) zapoznał
istosuje się do
Instrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składaniawniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych wniniejszym
postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dlaWykonawców" na stronieinternetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jelcz-Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod@jelczlaskowice.
pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) przysługujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzaniePani/Pana danychosobowych przezadministratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jestUrząd OchronyDanychOsobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.
3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.