dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wrocław)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola |
Data zamieszczenia: | 2023-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jelcz-Laskowice Witosa, 24 55-220 Jelcz-Laskowice powiat: oławski +48713817148 um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelcz-Laskowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48713817148 |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach etap I Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części: 1) Część 1 - Meble i wyposażenie sal. 2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 1 do OPZ - część 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części: 1) Część 2 - Urządzenia RTV, medialne, komputery. 2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 2 do OPZ - część 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części: 1) Część 3 - Pozostałe wyposażenie . 2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 3 do OPZ - część 3. 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części: 1) Część 4 - Zabawki. 2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 4 do OPZ - część 4. 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach - etap I z podziałem na części: 1) Część 5 - Kuchnia - wyposażenie . 2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy Ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 5 do OPZ - część 5. CPV: 39160000-1, 39130000-2,39121000-6,39112000-0,39141100-3,39141300-5,39113000-7,39531000-3,34912100-4,39292000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00076328, ZF.271.1.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane były za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślijwiadomośćdo zamawiającego". Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację zapośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami: um.zamowienia@jelczlaskowice.pl 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje za pośrednictwem platforma zakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będziezamieszczał na platformie w sekcji"Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwemplatformazakupowa.pldo konkretnegowykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego,gdyż systempowiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu SPAM.6. Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursiezamieszczawymaganiadotyczącespecyfikacji połączenia, formatuprzesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja 100.,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem Głównego UrzęduMiar.7. Wykonawca, przystępując doniniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,i) zapoznał istosuje się do Instrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składaniawniosków o wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych wniniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dlaWykonawców" na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jelcz-Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@jelczlaskowice. pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) przysługujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniePani/Pana danychosobowych przezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jestUrząd OchronyDanychOsobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO; Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-10 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024