Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
688z dziś
6744z ostatnich 7 dni
25141z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont mostu

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont mostu

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Płaska w Żylinach
Sucha Rzeczka 60
16-326 Płaska
powiat: augustowski
876418723
plaska@bialystok.lasy.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska
Województwo: podlaskie
Miasto: Płaska
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 876418723
Termin składania ofert: 2023-02-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej przy rezerwacie Perkuć
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,, Remont mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej stanowiącej dojazd do śluzy Perkuć przy rezerwacie Perkuć na działkach nr. ewid. : 98, 168/1, 168/6, 170/1, 170/2, 170/3 "
3.2. Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
Zadanie polega na remoncie (rozbiórce i montażu nowych elementów konstrukcyjnych ) mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej stanowiącej dojazd do śluzy Perkuć przy rezerwacie Perkuć na działkach nr. ewid. : 98, 168/1, 168/6, 170/1, 170/2, 170/3"
Zakres rzeczowy obejmuje:
- rozbiórkę elementów drewnianych mostu i przyczółków
- obcięcie uszkodzonych pali,
- wydłużenie istniejących pali drewnianych rurami stalowymi,
- wykonanie stalowego oczepu pali
- demontaż, czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i montaż rusztu stalowego,
- wykonanie przyczółków ze stalowych ścianek szczelnych i obłożenie ich drewnem,
- wykonanie podkładu drewnianego i balustrad
3.3. Nośność mostu po remoncie pozostaje bez zmian - do 15 ton co odpowiadającej klasie E (wg PN-85/S-10030) i parametrach:
a) jednoprzęsłowego w postaci rusztu z belek stalowych z dwuteownika 500 i poprzecznic z ceownika 300,
b) szerokość jezdni o nawierzchni drewnianej - 3,24 m
d) przekrój daszkowy o spadku poprzecznym - 2,0 %
e) obustronne krawężniki o szerokości - 0,14 m i długości 9,05 m każdy
f) szerokość pomiędzy balustradami - 3,52 m
g) szerokość mostu - 3,80 m
h) długość ustroju nośnego - 9,05 m
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ składającej się z:
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- szczegółowe specyfikacje techniczne.
- projekt stałej organizacji ruchu,
- decyzje i uzgodnienia,
- mapa.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale nr 3 SWZ.

CPV: 45000000-7, 45221111-3,45233140-2

Dokument nr: 2023/BZP 00076938, SA.270.3.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej OPEN NEXUS - https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej OPEN NEXUS - https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska
10.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OPEN NEXUS - https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska, stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 10 SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Płaska w Żylinach, Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska.
Administrator wyznaczył Pełnomocnika ds. Ochrony Danych Osobowych firmę Projekt PDP Rafał Piątek z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rafal.piatek@projektpdp.pl. lub telefonicznie pod numerem + 48 783 294 864.
21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 21 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-17 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Wymagania:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 280).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ SA Oddział Augustów nr rachunku: 32 2030 0045 1110 0000 0072 5380 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Remont mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej przy rezerwacie Perkuć" Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 11 SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,, Remont mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej stanowiącej dojazd do śluzy Perkuć przy rezerwacie Perkuć na działkach nr. ewid. : 98, 168/1, 168/6, 170/1, 170/2, 170/3 "
3.2. Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
Zadanie polega na remoncie (rozbiórce i montażu nowych elementów konstrukcyjnych ) mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej stanowiącej dojazd do śluzy Perkuć przy rezerwacie Perkuć na działkach nr. ewid. : 98, 168/1, 168/6, 170/1, 170/2, 170/3"
Zakres rzeczowy obejmuje:
- rozbiórkę elementów drewnianych mostu i przyczółków
- obcięcie uszkodzonych pali,
- wydłużenie istniejących pali drewnianych rurami stalowymi,
- wykonanie stalowego oczepu pali
- demontaż, czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i montaż rusztu stalowego,
- wykonanie przyczółków ze stalowych ścianek szczelnych i obłożenie ich drewnem,
- wykonanie podkładu drewnianego i balustrad
3.3. Nośność mostu po remoncie pozostaje bez zmian - do 15 ton co odpowiadającej klasie E (wg PN-85/S-10030) i parametrach:
a) jednoprzęsłowego w postaci rusztu z belek stalowych z dwuteownika 500 i poprzecznic z ceownika 300,
b) szerokość jezdni o nawierzchni drewnianej - 3,24 m
d) przekrój daszkowy o spadku poprzecznym - 2,0 %
e) obustronne krawężniki o szerokości - 0,14 m i długości 9,05 m każdy
f) szerokość pomiędzy balustradami - 3,52 m
g) szerokość mostu - 3,80 m
h) długość ustroju nośnego - 9,05 m
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowo-kosztorysowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ składającej się z:
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- przedmiar robót,
- szczegółowe specyfikacje techniczne.
- projekt stałej organizacji ruchu,
- decyzje i uzgodnienia,
- mapa.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale nr 3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena ( C ) - 60 %,
2) Czas trwania gwarancji i rękojmi (G) - - 40 %
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena",
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) Kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi" (G)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:
G - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie tego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.
W ramach kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
G bad
G = ------------ x100 pkt x 40 %
G max
gdzie:
G - liczba punktów w ramach kryterium ,,Okres gwarancji",
G bad - okres gwarancji badanej oferty,
G max - najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert.
Uzyskane wyliczenie ilości punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi":
1) Kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi" na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi .
2) W ramach tego kryterium zamawiający przyzna punkty za udzielenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia dłuższy niż 36 miesięcy tj. od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca deklarując 36 miesięcy w formularzu ofertowym otrzyma 0 punktów w ramach kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi".
3) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczone od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z datą bezusterkowego odbioru protokołu końcowego.
4) Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy. Wykonawca deklarując okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, otrzyma 40 punktów w ramach kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi"".
5) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi jakości w pełnych miesiącach tj. np. 37, 39, 43, 54 (...),miesięcy. Okresy gwarancji i rękojmi muszą pokrywać się ze sobą Jeżeli Wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi jakości.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas trwania gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
a) Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 45 000,00 zł
b) Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 40 000,00 zł
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten został opisany w pkt 7.1.2 c) SWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP. Na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1) PZP Zamawiający wykluczy Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1138 z późn. zm. - ,,KK"),
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a KK,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1599) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2555)
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a KK, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 KK,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 KK, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 769 z późn. zm.),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 KK, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 KK, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d KK, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 769 z późn. zm.)
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) art. 108 ust. 1 pkt 2) PZP
3) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP
4) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP
5) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP
6) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
b) wykazu robót budowlanych,
c) wykazu osób,
d) polisę od odpowiedzialności cywilnej która została określona w pkt. 7.1.1.b) Specyfikacji Warunków Zamówienia w wysokości 40 000,00 zł
e) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
(c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP,
(d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
(e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
f) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SWZ),
g) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
h) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
i) odpisu lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
j) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 9 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:
a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz
b) Kosztorys ofertowy, Obliczenie ceny należy dokonać poprzez opracowanie kosztorysu ofertowego na podstawie załączonej dokumentacji (projektu oraz pomocniczo przedmiaru). Zamawiający informuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla każdego z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów,
e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
f) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.2. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
g) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
h) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit f) SWZ, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
i) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej,
j) dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 13.4. lit f) i g) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP,
k) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 280).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ SA Oddział Augustów nr rachunku: 32 2030 0045 1110 0000 0072 5380 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Remont mostu Dowgirda w ciągu drogi leśnej przy rezerwacie Perkuć" Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 11 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na formularzu JEDZ powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2 pkt a-f SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena ( C ) - 60 %,
2) Czas trwania gwarancji i rękojmi (G) - - 40 %
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium ,,Cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena",
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) Kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi" (G)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:
G - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie tego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.
W ramach kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
G bad
G = ------------ x100 pkt x 40 %
G max
gdzie:
G - liczba punktów w ramach kryterium ,,Okres gwarancji",
G bad - okres gwarancji badanej oferty,
G max - najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert.
Uzyskane wyliczenie ilości punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi":
1) Kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi" na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi .
2) W ramach tego kryterium zamawiający przyzna punkty za udzielenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia dłuższy niż 36 miesięcy tj. od minimalnego okresu wymaganego przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca deklarując 36 miesięcy w formularzu ofertowym otrzyma 0 punktów w ramach kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi".
3) Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczone od daty ostatecznego odbioru robót, przy czym bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z datą bezusterkowego odbioru protokołu końcowego.
4) Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy. Wykonawca deklarując okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, otrzyma 40 punktów w ramach kryterium ,,Czas trwania gwarancji i rękojmi"".
5) Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi jakości w pełnych miesiącach tj. np. 37, 39, 43, 54 (...),miesięcy. Okresy gwarancji i rękojmi muszą pokrywać się ze sobą Jeżeli Wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi jakości.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas trwania gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.