Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wyposażenie nowych pomieszczeń w sprzęt meblowy

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyposażenie nowych pomieszczeń w sprzęt meblowy

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wilamowice
RYNEK 1
43-330 Wilamowice
powiat: bielski
(033) 8129430, faks (033) 8129431
przetargi@ug.wilamowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wilamowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (033) 8129430, faks
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wyposażenie nowych pomieszczeń Przedszkola Publicznego w Pisarzowicach Ul. Szkolna w sprzęt meblowy.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1 - Wyposażenie nowych pomieszczeń kuchennych w sprzęt meblowy .
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowych pomieszczeń kuchennych Przedszkola Publicznego w Pisarzowicach Ul. Szkolna w sprzęt meblowy spełniający parametry charakterystyczne określone w Specyfikacji wyposażenia (kuchnia) - załącznik nr 1A do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad oraz musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Przed wykonaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym i uzyskania jego akceptacji dla zaproponowanych rozwiązań kolorystycznych, materiałowym i funkcjonalnych, m. in. poprzez przedłożenie wzorników materiałowych, kolorystycznych lub materiałów informacyjnych z podstawowymi parametrami dotyczącymi sprzętów i urządzeń objętych dostawą.
Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 40 dni, licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 30 a 40 dniami, licząc od daty zawarcia umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
Zadanie częściowe nr 2 - Wyposażenie nowych pomieszczeń innych niż kuchnia w sprzęt meblowy.
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowych pomieszczeń innych niż kuchnia Przedszkola Publicznego w Pisarzowicach Ul. Szkolna w sprzęt meblowy spełniający parametry charakterystyczne określone w Specyfikacji wyposażenia (pomieszczenia inne niż kuchnia) - załącznik nr 1B do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad oraz musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Przed wykonaniem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym i uzyskania jego akceptacji dla zaproponowanych rozwiązań kolorystycznych, materiałowym i funkcjonalnych, m. in. poprzez przedłożenie wzorników materiałowych, kolorystycznych lub materiałów informacyjnych z podstawowymi parametrami dotyczącymi sprzętów i urządzeń objętych dostawą.
Zamawiający wyznacza maksymalny (nieprzekraczalny) termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 40 dni, licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 30 a 40 dniami, licząc od daty zawarcia umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

CPV: 39100000-3, 39141000-2,39121200-8,39141300-5, 39121100-7,39121200-8,39141300-5,39112000-0,39160000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00078123, IS.271.3.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e83331ba-a2db-11ed-9236-36fed59ea7dd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia jako załącznik do niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@ug.wilamowice.pl (nie dotyczy składania ofert). Oferta wraz z załącznikami do oferty musi być złożona wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
14. Szczegółowe wytyczne w zakresie składania oferty zawarte zostały w SWZ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w rozdziale XXI SWZ oraz w Formularzu ofertowym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w rozdziale XXI SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-16 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl (Platforma e-Zamówienia)

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.