łódzkie (Piotrków Trybunalski)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Sosnowiec)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Tarczyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki |
Data zamieszczenia: | 2023-02-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jarosław Lipiński Abczer Przemysłowa 22B 14-300 Morąg powiat: ostródzki 530 449 944, 515 856 872 biuro@abczer.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145015 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Morąg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 530 449 944, 515 856 |
Termin składania ofert: | 2023-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na usługę opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu ,,Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów" w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-2220/20 - Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów Część 1 Usł oprac i przebadania systemu sterowania i automatyki Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu ,,Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów" w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie i przebadanie modułu sterowania i automatyki linią. Moduł sterowania będzie integrował i kontrolował działanie pozostałych modułów: 1. Opracowanie i przebadanie modułu sterowania i automatyki linii. Moduł sterowania będzie integrował i kontrolował działanie pozostałych modułów: a) zasuw podzbiornikowych pełniących funkcję odcinającą b) śluz o wysokim stopniu szczelności c) mieszarki próżniowej d) instalacji próżniowej e) dozowania proszku f) dozowania płynów 2. Przeprowadzenie badań jakości automatycznej wymiany danych pomiędzy projektowanym urządzeniem, a innymi urządzeniami oraz systemami fabryki. Mogą to być np. system recepturowy; przekazujący ilości i kody surowców sypkich i płynnych, nadrzędny sterownik PLC zarządzający całą linią produkcyjną; przekazujący instrukcje startu, status linii odbierającej i odbierający status linii mieszania próżniowego. 3. Opracowanie metody przekazywania danych pomiędzy wieloma urządzeniami i systemami spełniającymi wymogi Przemysłu 4.0 4. Opracowanie i przetestowanie warstwy sprzętowej, która umożliwi pozyskiwanie danych z: a) manometrów do pomiaru ciśnienia w: buforze wejściowym pomiędzy śluzami, mieszarce próżniowej, buforze wyjściowym, płaszczu grzejnym b) tensometrów na wadze granulatu i dodatków sypkich c) przepływomierzy na każdej linii dodatków płynnych d) termometrów w zbiornikach granulatu i zbiornikach surowców, mieszarce i płaszczu grzejnym 5. Opracowanie bazy danych parametrów procesowych dla różnych kombinacji surowców sypkich i płynnych i różnych rodzajów granulatu 6. Opracowanie systemu wizualizacji 7. Wyposażenie hardwarowe i softwarowe Opis założeń systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów oraz jego schemat zostanie udostępniony Oferentom przez Zamawiającego po ówczesnym złożeniu przez nich oświadczenia z zobowiązaniem się do zachowania w tajemnicy i nieudostępniania podmiotom trzecim ww. dokumentów. Wzór oświadczenia, o którym mowa w zdaniu uprzednim stanowi Załącznik nr 6. DODATKOWE INFORMACJE: 1. Wykonawca winien zrealizować zamówienie zgodnie z wytycznymi/normami: a) PN-EN 61131-6: 2013-07 b) PN-EN ISO 12100:2012P c) PN-EN 62061:2008/A1:2013-06E d) PN-EN ISO 13849-1:2008E e) PN-EN ISO 13849-2:2013-04E lub równoważnymi. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dalszych prac/badań: a) Jeżeli w trakcie przeprowadzania badań w poszczególnych zadaniach okaże się konieczność zmiany zakresu trwającego zadania lub kolejnego zaplanowanego zadania, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace. b) Jeżeli wyniki badań okażą się niezgodne z założeniami określonymi w projekcie, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace. 3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego udziału we wszystkich badaniach w ramach przeprowadzanej przez Wykonawcę usługi, w miejscu ich realizacji, za pośrednictwem oddelegowanych przedstawicieli. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego. Dalsza część opisu Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku Zapytania Ofertowego. Okres gwarancji nie dotyczy CPV: 51900000-1, 73110000-6, 73111000-3 Dokument nr: 2023-21198-145015 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat ostródzki Gmina Morąg Miejscowość Morąg Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z warunkami istotnych zmian postanowień umowy. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: o zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, o zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, o wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: o w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek, f) wystąpienia siły wyższej, g) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19. 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu oraz 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej w zakresie: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 Zapytania ofertowego, że dysponuje osobą/osobami zdolną/zdolnymi do realizacji zamówienia, spełniającą/spełniającymi następujące wymogi: o min. 2 osoby z doświadczeniem przy minimum 3 realizacjach usługi/projektów systemów automatyki z branży produkcji pasz o min. 1 osoba z co najmniej 5letnim doświadczeniem przy wdrażaniu systemu/systemów automatyki W celu wykazania spełnienia powyższych warunków, Oferent dołączy wraz z ofertą oświadczenie zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 i częścią załącznika nr 2.1 do Zapytania Ofertowego. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji doświadczenia w postaci przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających w przypadku takiej konieczności na wezwanie Instytucji Zarządzającej, na dowolnym etapie trwania postępowania, realizacji usługi oraz okresu trwałości projektu, tj. w okresie trzech lat od końcowego rozliczenia projektu, Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymogów w zakresie personelu wskazanego do realizacji usługi. W przypadku zmiany na etapie realizacji zamówienia osób wskazanych w ofercie jako zespół oddelegowany do realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobligowany do zaproponowania w miejsce osób zmienianych inne osoby, po dołączeniu których zespół realizujący zamówienie nadal spełniać będzie wymogi określone w niniejszym zapytaniu, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2, 2.1) b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 3), c) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 4), d) Oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności (Załącznik nr 6) e) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z treścią Załącznika 3 do Zapytania Ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-02 Data ostatniej zmiany 2023-02-02 15:36:01 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis ŁĄCZNA CENA NETTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis sposobu przyznania punktacji w ramach kryterium znajduje się w załączniku Zapytania Ofertowego. Oferta za kryterium ,,łączna cena netto przedmiotu zamówienia" może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Jarosław Lipiński tel.: 530 449 944 e-mail: biuro@abczer.pl Paweł Okoński tel.: 515 856 872 e-mail: pawel.okonski@abczer.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024