Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1156z dziś
5617z ostatnich 7 dni
24289z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki

Data zamieszczenia: 2023-02-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jarosław Lipiński Abczer
Przemysłowa 22B
14-300 Morąg
powiat: ostródzki
530 449 944, 515 856 872
biuro@abczer.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145015
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Morąg
Wadium: ---
Nr telefonu: 530 449 944, 515 856
Termin składania ofert: 2023-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na usługę opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu ,,Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów" w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-2220/20 - Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów

Część 1
Usł oprac i przebadania systemu sterowania i automatyki

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania i przebadania systemu sterowania i automatyki na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu ,,Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów" w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie i przebadanie modułu sterowania i automatyki linią.
Moduł sterowania będzie integrował i kontrolował działanie pozostałych modułów:
1. Opracowanie i przebadanie modułu sterowania i automatyki linii. Moduł sterowania będzie integrował i kontrolował działanie pozostałych modułów:
a) zasuw podzbiornikowych pełniących funkcję odcinającą
b) śluz o wysokim stopniu szczelności
c) mieszarki próżniowej
d) instalacji próżniowej
e) dozowania proszku
f) dozowania płynów
2. Przeprowadzenie badań jakości automatycznej wymiany danych pomiędzy projektowanym urządzeniem, a innymi urządzeniami oraz systemami fabryki. Mogą to być np. system recepturowy; przekazujący ilości i kody surowców sypkich i płynnych, nadrzędny sterownik PLC zarządzający całą linią produkcyjną; przekazujący instrukcje startu, status linii odbierającej i odbierający status linii mieszania próżniowego.
3. Opracowanie metody przekazywania danych pomiędzy wieloma urządzeniami i systemami spełniającymi wymogi Przemysłu 4.0
4. Opracowanie i przetestowanie warstwy sprzętowej, która umożliwi pozyskiwanie danych z:
a) manometrów do pomiaru ciśnienia w: buforze wejściowym pomiędzy śluzami, mieszarce próżniowej, buforze wyjściowym, płaszczu grzejnym
b) tensometrów na wadze granulatu i dodatków sypkich
c) przepływomierzy na każdej linii dodatków płynnych
d) termometrów w zbiornikach granulatu i zbiornikach surowców, mieszarce i płaszczu grzejnym
5. Opracowanie bazy danych parametrów procesowych dla różnych kombinacji surowców sypkich i płynnych i różnych rodzajów granulatu
6. Opracowanie systemu wizualizacji
7. Wyposażenie hardwarowe i softwarowe
Opis założeń systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów oraz jego schemat zostanie udostępniony Oferentom przez Zamawiającego po ówczesnym złożeniu przez nich oświadczenia z zobowiązaniem się do zachowania w tajemnicy i nieudostępniania podmiotom trzecim ww. dokumentów. Wzór oświadczenia, o którym mowa w zdaniu uprzednim stanowi Załącznik nr 6.
DODATKOWE INFORMACJE:
1. Wykonawca winien zrealizować zamówienie zgodnie z wytycznymi/normami:
a) PN-EN 61131-6: 2013-07
b) PN-EN ISO 12100:2012P
c) PN-EN 62061:2008/A1:2013-06E
d) PN-EN ISO 13849-1:2008E
e) PN-EN ISO 13849-2:2013-04E
lub równoważnymi.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dalszych prac/badań:
a) Jeżeli w trakcie przeprowadzania badań w poszczególnych zadaniach okaże się konieczność zmiany zakresu trwającego zadania lub kolejnego zaplanowanego zadania, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace.
b) Jeżeli wyniki badań okażą się niezgodne z założeniami określonymi w projekcie, wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za dotychczas zrealizowane prace.
3. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpośredniego udziału we wszystkich badaniach w ramach przeprowadzanej przez Wykonawcę usługi, w miejscu ich realizacji, za pośrednictwem oddelegowanych przedstawicieli.
5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego.
Dalsza część opisu Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku Zapytania Ofertowego.
Okres gwarancji
nie dotyczy

CPV: 51900000-1, 73110000-6, 73111000-3

Dokument nr: 2023-21198-145015

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
ostródzki
Gmina
Morąg
Miejscowość
Morąg

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z warunkami istotnych zmian postanowień umowy.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
o zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
o zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
o wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
o wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
o w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
o w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia siły wyższej,
g) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19.
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej w zakresie:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 Zapytania ofertowego, że dysponuje osobą/osobami zdolną/zdolnymi do realizacji zamówienia, spełniającą/spełniającymi następujące wymogi:
o min. 2 osoby z doświadczeniem przy minimum 3 realizacjach usługi/projektów systemów automatyki z branży produkcji pasz
o min. 1 osoba z co najmniej 5letnim doświadczeniem przy wdrażaniu systemu/systemów automatyki
W celu wykazania spełnienia powyższych warunków, Oferent dołączy wraz z ofertą oświadczenie zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 i częścią załącznika nr 2.1 do Zapytania Ofertowego.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji doświadczenia w postaci przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających w przypadku takiej konieczności na wezwanie Instytucji Zarządzającej, na dowolnym etapie trwania postępowania, realizacji usługi oraz okresu trwałości projektu, tj. w okresie trzech lat od końcowego rozliczenia projektu, Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymogów w zakresie personelu wskazanego do realizacji usługi.
W przypadku zmiany na etapie realizacji zamówienia osób wskazanych w ofercie jako zespół oddelegowany do realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobligowany do zaproponowania w miejsce osób zmienianych inne osoby, po dołączeniu których zespół realizujący zamówienie nadal spełniać będzie wymogi określone w niniejszym zapytaniu, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2, 2.1)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik 3),
c) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 4),
d) Oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności (Załącznik nr 6)
e) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z treścią Załącznika 3 do Zapytania Ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-02-02
Data ostatniej zmiany
2023-02-02 15:36:01

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
ŁĄCZNA CENA NETTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis sposobu przyznania punktacji w ramach kryterium znajduje się w załączniku Zapytania Ofertowego.
Oferta za kryterium ,,łączna cena netto przedmiotu zamówienia" może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Lipiński
tel.: 530 449 944
e-mail: biuro@abczer.pl
Paweł Okoński
tel.: 515 856 872
e-mail: pawel.okonski@abczer.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.