mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12 22-107 Sawin powiat: chełmski (82) 567 30 12, FAX (82) 545 97 14 ug@sawin.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Sawin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (82) 567 30 12, FAX |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych 2. Przedmiot 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw na zamówienia: utwardzenie nawierzchni dróg gminnych w ilości około 874 tony w tym: a) 500 ton mieszanki 0-31,5 mm - o zawartości frakcji pylstej i glinistej max 10% b) 187 ton grys frakcji 16 - 22 mm c) 187 ton grys frakcji 8- 16 mm 2) Zawartość frakcji ,,0" (dotyczy tylko mieszanki 0-31,5 mm - w grysach zawartość frakcji ,,0" nie może występować wcale) minimalna grubość w masie dostarczonego kruszywa nie może przekraczać 10 %, w przypadku przekroczenia w/w wartości oraz stwierdzenia tzw. ,,Glinki" w masie kruszyw, dostawa nie zostanie przyjęta przez Zamawiającego. Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego kosztami transportu. 3) Kruszywo powinno być jednorodne, suche, bez domieszek gliny, iłów oraz materiałów metalowych typu gwoździe, druty ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładających się zanieczyszczeń (plastik, guma, itp.). 4) Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych 5) Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm (PN-EN, PN lub równoważne tj. takie których parametry są nie gorsze od wskazanych w normach) oraz dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, zgodny z aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi (specyfikacją techniczną).. Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE, co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie drogowym 6) Zamawiający na bieżąco będzie określał swoje zapotrzebowanie na kruszywo. Wykonawca dostarczy zamówiony materiał w ciągu nie dłużej niż 3 dni (zgodnie z czasem wskazanym w ofercie) od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w którym będzie podany termin wykonania, ilość i frakcja materiału drogowego oraz miejsce jego dostarczenia. 7) Materiał należy dostarczać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozciąganie kruszywa po drogach. Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu w godz.ch poniedziałek - piątek 8:00-15:30. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbywać się po godz.ch pracy Urzędu Gminy Sawin. Zamawiający dopuszcza telefoniczne zlecenie Wykonawcy dostawy partii kruszywa. 8) Każdorazowy odbiór materiału dokumentowany będzie przekazaniem dowodu dostawy/zakupu kruszywa przez Wykonawcę. Wykonawca na dostawę danej części zamówienia przekaże dowód WZ wraz z wydrukiem wagowym, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie trwania umowy. Koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów z ważenia kruszywa dostarczonego każdorazowo przed rozładunkiem na drodze może spowodować odmowę odbioru kruszywa 9) Potwierdzenia odbioru materiału będzie dokonywała osoba upoważniona przez Zamawiającego. 10) Podane wyżej ilości są orientacyjne i te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o +/- 50 %. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przebadania dostarczonej partii materiału. W przypadka, gdy dostarczone kruszywo nie spełni przedłożonych w ofercie parametrów, Wykonawca pokryje koszt wykonania badań oraz bezpłatnie wymieni partię materiału niespełniającego wymaganych parametrów. 12) Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazd, samochodem samowyładowawczym, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości lub upoważnionego pracownika Urzędu 13) Podstawą do rozliczeń, będzie faktyczna ilość dostarczonego kruszywa oraz ryczałtowe ceny jednostkowe brutto wskazane w ofercie wykonawcy, 14) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, rzetelnie i terminowo, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny oraz przepisów przeciwpożarowych, a także wszelkich innych zasad wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, przez osoby posiadające wymaganą wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia. CPV: 14210000-6 Dokument nr: RSG.271.1.2023.MKI Składanie ofert: 10. Miejsce 1) osobiście u zamawiającego w pok. 106, składania w siedzibie Urzędu Gminy Sawin oferty 2) pocztą, na adres: Urząd Gminy Sawin, Ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin 3) poczta elektroniczną na adres: ug@sawin.pl 4) elektroniczną skrzynkę podawczą Adres skrzynki ePUAP: URZĄD GMINY SAWIN (pci2527rwi5) 12. Termin złożenia oferty. Ofertę złożyć do dnia 10.02.2023 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 Wymagania: W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) 15) Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć karty charakterystyki kruszywa 16) Wykonawca odpowiada za jakość dostarczanych kruszyw i w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości dostarczonego kruszywa zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do przedstawienia atestu (certyfikatu zgodności, badania) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w odniesieniu do zamówionej dostawy częściowej. 17) Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność, w tym materialną, za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w wyniku realizacji przedmiotu umowy, w całym okresie realizacji umowy, a odpowiedzialność Zamawiającego jest w tym zakresie wyłączona. 18) Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę ofertową 19) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował samochodami o ładowności do 5 ton (min. 1szt), do 14 ton (min. 1szt) oraz do 25 ton (min. 1szt) z uwagi na trudności manewrowe na drogach, do oferty należy dostarczyć wykaz pojazdów jakimi dysponuje Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia. Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień Kryteria oceny 1) Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące oferty kryteria oceny ofert: 1) Cena - waga 60 %, 2) Czas realizacji dostawy - waga 40 %, Przez kryterium cena ofertowa rozumie się cenę oferty brutto za łączną wartość brutto wraz z transportem do miejsca przezna- czenia. Ceny jednostkowe podane w ofercie będą stałe w okre- sie trwania umowy i w żadnym przypadku nie będą przedmio- tem zmian. Cena podana w ofercie musi obejmować koszty transportu, wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego (cła, podatki i inne należności płatne przez wykonawcę). Doko- nane przez Zamawiającego obliczenie ceny oferty wg powyż- szego wzoru posłuży jedynie do porównania ofert. Rzeczywiste wynagrodzenie wykonawcy będzie wynikało z faktycznie do- starczonej ilość kruszywa. Najwyższą liczbę punktów 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną brutto. W kryterium ,,C" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: C = (Cn / Cob) x 60 gdzie: C - to liczba punktów przyznanych Wykonawcy Cn - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej W kryterium czas realizacji dostawy (R) ocenie zostanie podda- ne czas dostawy od dnia zgłoszenia telefonicznego zapotrze- bowania. Wykonawca w formularzu oferty ma wpisać 1 dzień, 2 dni lub 3 dni. W przypadku wpisania w formularzu oferty terminu dostawy większego niż 3 dni oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z zapisami przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyzna ofercie odpowiednio punkty, wg następu- jących zasad: 1) czas dostawy 3 dni robocze od telefonicznego zgłoszenia - 0 pkt. 2) czas dostawy 2 dni robocze od telefonicznego zgłoszenia - 20 pkt. 3) czas dostawy 1 dzień roboczy od telefonicznego zgłoszenia - 40 pkt 1) W przypadku nie podania w formularzu ofertowym sta- nowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego żadnej informacji, podanie wartości ,,0", ,,-" lub ,,nie dotyczy" lub informacji o równoważnym znaczeniu oferta otrzyma 0 pkt w niniejszym kryterium. W przypadku podania czasu reakcji dłuższego niż 3 dni robocze oferta zostanie od- rzucona. 2) Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniż- szym wzorem: Łączna ocena oferty: OF = C + R gdzie: C - to liczba punktów za kryterium cena R - to liczba punktów za kryterium czas realizacji dostawy OF - łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę. Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów będącą sumą punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów w każdym kryterium i łączna liczba punktów ustalone zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności zamawiający bierze pod uwagę cenę słownie wskazaną w ofercie. 3) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najko- rzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oce- ny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenie w terminie określo- nym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wyko- nawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaofero- wać cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofer- tach. Należności za przedmiot umowy zostaną uregulowane w formie przelewu na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzonymi dokumentami odbioru dostaw. 5. Warunki płatności: 6. Zamawiający poinformuje telefonicznie/e-mail Wyniki postępowania wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy. 7. Inne istotne warunki zamówienia wzywając 1) Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania. 3) Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 4) Wykonawca określa cenę ryczałtową realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik do zapytania, łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia. 5) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian ceny ofertowej brutto przez cały okres trwania umowy. 7) Cena musi być: podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 8) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 9) W umowie Zamawiający wskaże kary umowne: a) za odstąpienie od realizacji całości umowy, za którą Zamawiający ponosi odpowiedzialność w wysokości 5.000 zł, b) za bezzasadną odmowę odbioru zamówionego kruszywa w wysokości 300 zł, c) za zwłokę w dostarczeniu zamówionego kruszywa w wysokości 300 zł za każdy dzień uchybienia terminu, d) za uchybienie innym obowiązkom przewidzianym w niniejszej umowie w wysokości 300 zł za każde stwierdzone uchybienie. 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) Spełniał warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga posiadania min. 3 samochodów o ładowności do 5 ton (min. 1szt.), do 14 ton (min. 1szt.) oraz do 25 ton (min. 1szt.) do oferty należy dostarczyć wykaz pojazdów jakimi dysponuje Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia. 2) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert (możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz wezwania wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert). 9. Sposób 1) Ofertę sporządzić na załączonym druku ,,OFERTA" przygotowania 20) Do oferty należy załączyć wykaz pojazdów, karty oferty charakterystyki kruszywa oraz ewentualne pełnomocnictwo 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym 3) W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić adnotację: ,,Zapytanie ofertowe dostawa kruszywa na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych". 4) Oferta otrzymana po terminie zostanie zwrócona niezwłocznie Wykonawcy bez otwierania (dotyczy ofert składanych papierowo). 5) Oferta złożona, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. w formie skanów, podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na adres: ug@sawin.pl 6) Oferta wraz z załącznikami musi zostać zaszyfrowana i przesłana w następujący sposób: 1) W tytule przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami należy wskazać ,,Zapytanie ofertowe dostawa kruszywa na utwardzenie nawierzchni dróg gminnych". 2) Podpisana oferta wraz z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa Wykonawca) musi zostać skompresowana w programie ZIP oraz zaszyfrowana, tj. opatrzona hasłem dostępowym. 3) Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowaną ofertę wraz z załącznikami w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Datą otrzymania oferty wraz z załącznikami będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami do serwera pocztowego Zamawiającego. 4) Wykonawca, przesyłając ofertę wraz z załącznikami, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. 5) Wykonawca przekazuje hasło dostępu do złożonej oferty wraz z załącznikami po upływie terminu składania ofert jednak nie później niż w ciągu 60 minut od upływu terminu (tj. najpóźniej 10.02.2023 godzina 11:00) na składanie ofert, na adres: ug@sawin.pl 6) Wykonawca, przesyłając hasło dostępu, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. 7) W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty wraz z załącznikami w sposób określony w ppkt. 5 powyżej, Zamawiający w godzinach 8.00-14.00 jednokrotnie wezwie Wykonawcę do przekazania hasła dostępu oferty w ciągu 120 minut wysyłając prośbę o hasło na adres z którego dotarła oferta. 8) Oferta może zostać podpisana w sposób: skanu podpisanego własnoręcznym podpisem(ami) przez osobę(osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, lub podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, 11. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn. 2) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. 3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa Kontakt: 5) Osoba odpowiedzialna za informację dotyczącą zapytania ofertowego: - w zakresie proceduralnym: Małgorzata Kiendrak - Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków tel. 82 5444325 malgorzata.kiendrak@sawin.pl - w zakresie merytorycznym: Paweł Misiura - kierownik Referatu Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Obsługi Inwestycji Tel (82) 567 30 92; e- mail; pawel.misiura@sawin.pl ; |
© eurobudowa.pl 2004-2023