Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5617z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa zaworów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa zaworów

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Stanisława Staszica 24
35-051 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Tel.: +48 17/8753102
przetargitt@mpecrzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 17/8753102
Termin składania ofert: 2023-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot
11.1) Wielkość lub zakres zamówienia
11.1.1) Nazwa:
"DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części
11.1.2) Główny kod CPV
42131260 Zawory kulowe
11.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
11.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części
11.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 2 236 974.66 PLN
11.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
11.2) Opis
11.2.1) Nazwa:
DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania
Część nr: 1
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
42131260 Zawory kulowe
11.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL823 Rzeszowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Baza magazynowa MPEC- Rzeszów Sp. z o.o., Ul. Baczyńskiego 5 w Rzeszowie w godz.ch od 800 - 1400 , po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o dostawie.
11.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części: Część 1: ,,DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania" dla zadań realizowanych w ramach: A. Projektu: ,,Budowa nowych sieci, przyłączy i węzłów do nowych obiektów" (POIS.01.06.02-00-0018/16-00), Projektu: Poprawa efektywności energetycznej przesyłu ciepła poprzez modernizację sieci ciepłowniczych ETAP 1 (POIS.01.05.00-00-0008/16-00), B. Działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Część 2: ,,DOSTAWA zaworu zaporowego kołnierzowego" dla zadania realizowanego w ramach działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. 2. Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa Załącznik nr 1, nr 2, nr 4 i nr 5 do SWZ. 3. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą ich dostarczenia do Zamawiającego oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 i Załączniku nr 5 do SWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował na cały asortyment urządzenia pochodzące od jednego producenta (w ramach danej Części). 5. dot. Części 1: ,,DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania". 5.1 Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2021, póz. 1213) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2021, póz. 1344 z późn. zm), - Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. 2016 póz. 1036) wprowadzającym do prawa polskiego Dyrektywę 2014/68/UE. - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającym dyrektywę Rady 89/106/EWG. 5.2. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać: - Karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim zawierające opis konstrukcji i użytych materiałów, parametry pracy (maksymalne ciśnienie i maksymalna temperatura), rysunki przekrojowe armatury dot. rozwiązań konstrukcyjnych zespołu uszczelniającego element odcinający (kulę) i trzpień zaworu wraz z określeniem głównych wymiarów. - Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/68/UE. - Deklaracja
Właściwości Użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającym dyrektywę Rady 89/106/EWG. - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2008 lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca winien uzyskać od producenta, od którego dostarczy zawory. 5.3 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiące licząc od daty ich protokolarnego odbioru. Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale XVI i XIX SWZ. 6. Pozostałe warunki Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale XIX niniejszej SWZ pt. ,,ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO".
11.2.5) Kryteria udzjelenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzjelenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
11.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 9 253.59 PLN
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 14
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
POIS.01.06.02-00-0018/16-00, POIS.01.05.00-00-0008/16-00
11.2.14) Informacje dodatkowe
11.2) Opis
11.2.1) Nazwa:
DOSTAWA zaworu zaporowego kołnierzowego
Część nr: 2
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
42131260 Zawory kulowe
11.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL823 Rzeszowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Baza magazynowa MPEC- Rzeszów Sp. z o.o., Ul. Baczyńskiego 5 w Rzeszowie w godz.ch od 800 - 1400 , po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o dostawie.
11.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części: Część 1: ,,DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania" dla zadań realizowanych w ramach: A. Projektu: ,,Budowa nowych sieci, przyłączy i węzłów do nowych obiektów" (POIS.01.06.02-00-0018/16-00), Projektu: Poprawa efektywności energetycznej przesyłu ciepła poprzez modernizację sieci ciepłowniczych
ETAP 1 (POIS.01.05.00-00-0008/16-00), B. Działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Część 2: ,,DOSTAWA zaworu zaporowego kołnierzowego" dla zadania realizowanego w ramach działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. 2. Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa Załącznik nr 1, nr 2, nr 4 i nr 5 do SWZ. 3. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą ich dostarczenia do Zamawiającego oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 i Załączniku nr 5 do SWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował na cały asortyment urządzenia pochodzące od jednego producenta (w ramach danej Części). 5. dot. Części 2: ,,DOSTAWA zaworu kołnierzowego grzybowego". 5.1 Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2021, póz. 1213) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2021, póz. 1344 z późn. zm) - Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. 2016 póz. 1036) wprowadzającym do prawa polskiego Dyrektywę 2014/68/
UE. 5.2. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać: - Karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim zawierające opis konstrukcji i użytych materiałów, parametry pracy (maksymalne ciśnienie i maksymalna temperatura), rysunki przekrojowe armatury dot. rozwiązań konstrukcyjnych zespołu uszczelniającego element odcinający (kulę) i trzpień zaworu wraz z określeniem głównych wymiarów. -Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/68/UE. - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2008 lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca winien uzyskać od producenta, od którego dostarczy zawory. 5.3 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiące licząc od daty ich protokolarnego odbioru. Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale XVII i XX SWZ. . Pozostałe warunki Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale XIX niniejszej SWZ pt. ,,ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO".
11.2.5) Kryteria udzjelenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzjelenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
11.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 3 918.68 PLN
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 56
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
11.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
11.2.14) Informacje dodatkowe

Dokument nr: KZP-1/252/TTZ/2/23/UE

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 08/03/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego MPEC-Rzeszów Sp. z o.o.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/03/2023 Czas lokalny: 10:00

Wymagania:
1.2) Informacja o zamówieniu wspólnym Zamówienia udziela centralna jednostka zakupująca
1.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-55aff3ce-al30-lled-9236-36fed59ea7dd Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Główny przedmiot działalności: Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
1.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym II 1.1) Warunki udziału
lil i i) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zgodnie z art. 57 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
111.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
111.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
111.2) Warunki dotyczące zamówienia
111.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy określone są przez Zamawiającego w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Sekcja IV: Procedura IV. 1) Opis
IV. 1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV. 1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Członkowie Komisji Przetargowej nr 1 zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Zarządzenia nr 5/2008 Prezesa MPECRzeszów Sp. z o.o. 2. Szczegółowa procedura otwarcia ofert została opisana w Rozdziale XIV SWZ
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI. 1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
A. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy. B. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy Ustawy nie stanowią inaczej. C. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jak również danych osobowych osób fizycznych, które Wykonawca udostępnia jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów. 2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO- uzasadnione interesy Administratora, w szczególności dochodzenie roszczeń, zaś w przypadku postępowań publicznych także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 2, czyli: # w celu podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do zawarcia umowy (złożenie oferty) przez okres konieczny do podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy, a także przez czas, w którym przepisy prawa nakazują nam przechowywać dane, # w przypadku zawarcia umowy przez okres jej obowiązywania do czasu zakończenia realizacji wszystkich postanowień umowy i rozliczenia oraz do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń umowy, wygaśnięcia obowiązku przechowywania wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów UE, księgowych, podatkowych i archiwalnych. 4. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu. 5. Dane osobowe mogą być udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności postępowania oraz podmiotom i organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, gdzie podmioty takie będą przetwarzać dane na podstawie umowy z administratorem i jedynie zgodnie z jego poleceniami.
6. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym stosując profilowanie. 7. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych osobie, której dane dotyczą, przysługuje: # na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; # na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania; # na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; # prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO; 8. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje: # w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; # prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; # na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom, a także innym podmiotom mającym interes w uzyskaniu zamówienia, którzy ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Ustawy.
2. Na podstawie art. 513 Ustawy, odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany 3.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 Ustawy. 4. Odwołanie wnosi się w terminach wskazanych w art. 515 ust.l Ustawy. 5. Odwołanie powinno zawierać elementy wskazane w art.
516 Ustawy. 6. Pozostałe postanowienia dotyczące odwołania zawarte są w Dziale IX Ustawy.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska

Kontakt:
Osoba do kontaktów: Barbara Blajer-Pisarek, Anna Brylewska E-mail: przetargitt@mpecrzeszow.pl
Tel.: +48 17/8753102

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.