dolnośląskie (Jelenia Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa zaworów |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Stanisława Staszica 24 35-051 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel.: +48 17/8753102 przetargitt@mpecrzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 17/8753102 |
Termin składania ofert: | 2023-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot 11.1) Wielkość lub zakres zamówienia 11.1.1) Nazwa: "DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części 11.1.2) Główny kod CPV 42131260 Zawory kulowe 11.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy 11.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części 11.1.5) Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 2 236 974.66 PLN 11.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części 11.2) Opis 11.2.1) Nazwa: DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania Część nr: 1 11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 42131260 Zawory kulowe 11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL823 Rzeszowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Baza magazynowa MPEC- Rzeszów Sp. z o.o., Ul. Baczyńskiego 5 w Rzeszowie w godz.ch od 800 - 1400 , po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o dostawie. 11.2.4) Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części: Część 1: ,,DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania" dla zadań realizowanych w ramach: A. Projektu: ,,Budowa nowych sieci, przyłączy i węzłów do nowych obiektów" (POIS.01.06.02-00-0018/16-00), Projektu: Poprawa efektywności energetycznej przesyłu ciepła poprzez modernizację sieci ciepłowniczych ETAP 1 (POIS.01.05.00-00-0008/16-00), B. Działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Część 2: ,,DOSTAWA zaworu zaporowego kołnierzowego" dla zadania realizowanego w ramach działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. 2. Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa Załącznik nr 1, nr 2, nr 4 i nr 5 do SWZ. 3. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą ich dostarczenia do Zamawiającego oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 i Załączniku nr 5 do SWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował na cały asortyment urządzenia pochodzące od jednego producenta (w ramach danej Części). 5. dot. Części 1: ,,DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania". 5.1 Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2021, póz. 1213) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2021, póz. 1344 z późn. zm), - Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. 2016 póz. 1036) wprowadzającym do prawa polskiego Dyrektywę 2014/68/UE. - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającym dyrektywę Rady 89/106/EWG. 5.2. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać: - Karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim zawierające opis konstrukcji i użytych materiałów, parametry pracy (maksymalne ciśnienie i maksymalna temperatura), rysunki przekrojowe armatury dot. rozwiązań konstrukcyjnych zespołu uszczelniającego element odcinający (kulę) i trzpień zaworu wraz z określeniem głównych wymiarów. - Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/68/UE. - Deklaracja Właściwości Użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającym dyrektywę Rady 89/106/EWG. - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2008 lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca winien uzyskać od producenta, od którego dostarczy zawory. 5.3 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiące licząc od daty ich protokolarnego odbioru. Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale XVI i XIX SWZ. 6. Pozostałe warunki Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale XIX niniejszej SWZ pt. ,,ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO". 11.2.5) Kryteria udzjelenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzjelenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia 11.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 9 253.59 PLN 11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 14 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie 11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie 11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie 11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny 11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: POIS.01.06.02-00-0018/16-00, POIS.01.05.00-00-0008/16-00 11.2.14) Informacje dodatkowe 11.2) Opis 11.2.1) Nazwa: DOSTAWA zaworu zaporowego kołnierzowego Część nr: 2 11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV 42131260 Zawory kulowe 11.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL823 Rzeszowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Baza magazynowa MPEC- Rzeszów Sp. z o.o., Ul. Baczyńskiego 5 w Rzeszowie w godz.ch od 800 - 1400 , po uprzednim telefonicznym powiadomieniu o dostawie. 11.2.4) Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA zaworów" z podziałem na dwie Części: Część 1: ,,DOSTAWA zaworów kulowych kołnierzowych i zaworów kulowych z końcówkami do wspawania" dla zadań realizowanych w ramach: A. Projektu: ,,Budowa nowych sieci, przyłączy i węzłów do nowych obiektów" (POIS.01.06.02-00-0018/16-00), Projektu: Poprawa efektywności energetycznej przesyłu ciepła poprzez modernizację sieci ciepłowniczych ETAP 1 (POIS.01.05.00-00-0008/16-00), B. Działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Część 2: ,,DOSTAWA zaworu zaporowego kołnierzowego" dla zadania realizowanego w ramach działalności bieżącej MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. 2. Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określa Załącznik nr 1, nr 2, nr 4 i nr 5 do SWZ. 3. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą ich dostarczenia do Zamawiającego oraz spełniać wymagania określone w Załączniku nr 4 i Załączniku nr 5 do SWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował na cały asortyment urządzenia pochodzące od jednego producenta (w ramach danej Części). 5. dot. Części 2: ,,DOSTAWA zaworu kołnierzowego grzybowego". 5.1 Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2021, póz. 1213) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2021, póz. 1344 z późn. zm) - Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie wymagań dla urządzeń ciśnieniowych i zespołów urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. 2016 póz. 1036) wprowadzającym do prawa polskiego Dyrektywę 2014/68/ UE. 5.2. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać: - Karty katalogowe oferowanych urządzeń w języku polskim zawierające opis konstrukcji i użytych materiałów, parametry pracy (maksymalne ciśnienie i maksymalna temperatura), rysunki przekrojowe armatury dot. rozwiązań konstrukcyjnych zespołu uszczelniającego element odcinający (kulę) i trzpień zaworu wraz z określeniem głównych wymiarów. -Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/68/UE. - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2008 lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, lub nowszy, dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca winien uzyskać od producenta, od którego dostarczy zawory. 5.3 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia: 24 miesiące licząc od daty ich protokolarnego odbioru. Gwarancja zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale XVII i XX SWZ. . Pozostałe warunki Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale XIX niniejszej SWZ pt. ,,ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO". 11.2.5) Kryteria udzjelenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzjelenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia 11.2.6) Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 918.68 PLN 11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 56 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie 11.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie 11.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie 11.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny 11.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie 11.2.14) Informacje dodatkowe Dokument nr: KZP-1/252/TTZ/2/23/UE Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 08/03/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 08/03/2023 Czas lokalny: 10:00 Wymagania: 1.2) Informacja o zamówieniu wspólnym Zamówienia udziela centralna jednostka zakupująca 1.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-55aff3ce-al30-lled-9236-36fed59ea7dd Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 1.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: Główny przedmiot działalności: Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej 1.5) Główny przedmiot działalności Inna działalność: Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym II 1.1) Warunki udziału lil i i) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zgodnie z art. 57 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 111.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia 111.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia 111.2) Warunki dotyczące zamówienia 111.2.2) Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji umowy określone są przez Zamawiającego w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Sekcja IV: Procedura IV. 1) Opis IV. 1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV. 1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Członkowie Komisji Przetargowej nr 1 zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Zarządzenia nr 5/2008 Prezesa MPECRzeszów Sp. z o.o. 2. Szczegółowa procedura otwarcia ofert została opisana w Rozdziale XIV SWZ Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI. 1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3) Informacje dodatkowe: A. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy. B. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy Ustawy nie stanowią inaczej. C. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jak również danych osobowych osób fizycznych, które Wykonawca udostępnia jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów. 2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO- uzasadnione interesy Administratora, w szczególności dochodzenie roszczeń, zaś w przypadku postępowań publicznych także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 2, czyli: # w celu podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do zawarcia umowy (złożenie oferty) przez okres konieczny do podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy, a także przez czas, w którym przepisy prawa nakazują nam przechowywać dane, # w przypadku zawarcia umowy przez okres jej obowiązywania do czasu zakończenia realizacji wszystkich postanowień umowy i rozliczenia oraz do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń umowy, wygaśnięcia obowiązku przechowywania wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów UE, księgowych, podatkowych i archiwalnych. 4. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu. 5. Dane osobowe mogą być udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności postępowania oraz podmiotom i organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, gdzie podmioty takie będą przetwarzać dane na podstawie umowy z administratorem i jedynie zgodnie z jego poleceniami. 6. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym stosując profilowanie. 7. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych osobie, której dane dotyczą, przysługuje: # na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; # na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania; # na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; # prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO; 8. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje: # w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; # prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; # na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Faks: +48 224587800 VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom, a także innym podmiotom mającym interes w uzyskaniu zamówienia, którzy ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Ustawy. 2. Na podstawie art. 513 Ustawy, odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany 3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 Ustawy. 4. Odwołanie wnosi się w terminach wskazanych w art. 515 ust.l Ustawy. 5. Odwołanie powinno zawierać elementy wskazane w art. 516 Ustawy. 6. Pozostałe postanowienia dotyczące odwołania zawarte są w Dziale IX Ustawy. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Kontakt: Osoba do kontaktów: Barbara Blajer-Pisarek, Anna Brylewska E-mail: przetargitt@mpecrzeszow.pl Tel.: +48 17/8753102 |
© eurobudowa.pl 2004-2024