Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
536z dziś
6591z ostatnich 7 dni
24988z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
ul. Reymonta 20
30-059 Kraków
powiat: Kraków
tel. +48 12 20 10 240
zamowienia@zzm.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 12 20 10 24
Termin składania ofert: 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie zaprasza do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego na wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji związanej z realizacją zadania pn.: ,,Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Rudawy", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, zgodnie z załączonym zakresem rzeczowym i na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Wymagania i warunki związane z realizacją zamówienia określa również załączony wzór umowy.
2. Do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 1710 z późn. zm.), gdyż wartość zamówienia jest poniżej wartości wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1) tej ustawy, tj. 130 tys. zł netto.
3. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 37/2020 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie wprowadzenia regulaminu określającego zasady i formy udzielania zamówień publicznych w ZZM w Krakowie.

Dokument nr: NP.26.1.26.23.BM

Składanie ofert:
Termin i miejsce złożenia oferty: do dnia 13.02.2023 r. do godz. 10:00, na adres e-mail: zamowienia@zzm.krakow.pl
Ofertę sporządzoną w języku polskim, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania, należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym, albo jako skan podpisanych dokumentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zzm.krakow.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zadania: do dnia 27.11.2023r., w zakresie podstawowym, jak również w prawie opcji nr 1. Zamawiający zakłada, iż podpisanie umowy w zakresie podstawowym nastąpi w terminie do dnia 31.03.2023r.

Wymagania:
Pytania i wnioski do treści zapytania i załączników zaleca się składać na co najmniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zzm.krakow.pl
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
8. Oferta najkorzystniejsza, tj. oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania opisane w zapytaniu i jego załącznikach zostanie wybrana do realizacji zamówienia.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
9.1 posiadał zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
9.2 posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
9.3 znajdował się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia,
9.4 posiadał zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do realizacji zamówienia, czyli dysponował:
9.4.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji
inspektora nadzoru lub kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/rozbudowy/remontu nawierzchni w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
9.4.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie zagospodarowania terenu w tym budowy/rozbudowy/remontu nawierzchni oraz obiektów małej architektury w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
9.4.3 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/rozbudowy/remontu w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
9.5 nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.:
9.5.1 w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody poprzez niewykonanie zamówienia lub nienależyte jego wykonanie, bądź też wyrządzona szkoda została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia niniejszego postępowania,
9.5.2 nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
9.5.3 nie został wobec niego złożony wniosek o ogłoszenie upadłości lub nie została podjęta przez Wykonawcę uchwała o likwidacji,
9.5.4 sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
9.5.5 zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 835), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
9.5.5.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
9.5.5.2 Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
9.5.5.3 Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
- przy czym Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, w zakresie pkt. 9 ppkt 9.1 - 9.3, a ocena spełnia warunków opisanych w pkt. 9 ppkt 9.4 i braku podstaw do wykluczenia z ppkt. 9.5 dokonana zostanie na podstawie oświadczeń zawartych w treści oferty.
10. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania i oceny ofert możliwość weryfikacji treści ofert oświadczeń i dokumentów, ewentualnie wzywać do ich poprawienia lub uzupełnienia oraz możliwość żądania od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących ich treści, uzupełnień, prezentacji itp., w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, zaoferowanej ceny itp. oraz w aspekcie posiadanej wiedzy i doświadczenia, osób przewidzianych do realizacji zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej, etc.
11. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert oraz jeżeli uzna w szczególności, iż oferta nie spełnia warunków i wymagań zapytania w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, albo jej treść nie odpowiada treści zapytania, bądź jest ona niezgodna z przepisami prawa, a także jeżeli istnieją uzasadnione wątpliwości co do jakości oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie gwarantuje należytego wykonania umowy, albo nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, bądź zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania.
13. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może również negocjować treść ofert, w szczególności w aspektach dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, zaoferowanej ceny, ulepszania ofert oraz dotyczących innych kryteriów oceny i porównania ofert z zachowaniem zasad przejrzystości postępowania, równego traktowania Wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podawania uzasadnienia.
16. W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujący Zamawiającemu.
17. Zamówienie obejmuje między innymi pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w 2023 roku, a w tym między innymi nad
realizacją prac ogólnobudowlanych wraz z zakupem lub wykonaniem, dostawą i montażem elementów małej architektury, wykonaniem nawierzchni z betonu jamistego wodoprzepuszczalnego, betonu asfaltowego, żwirowej oraz drewnianej na konstrukcji stalowej w formie pomostu oraz podestu, budową sieci elektroenergetycznej oświetlenia wraz z budową przyłączy elektroenergetycznych do szaf oświetlenia zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik. Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działki ewidencyjne nr 191/1, obr. 7, dz. nr 1/1, 1/2, 343/2 obr. 9, dz. nr 466/1 obr. 10, dz. nr 557 obr. 11, dz. nr 4/2, 4/8, 4/9, 409/1, 423/1, obr. 14, dz. nr 253, 328/1, 328/2, 341/5 obr. 48, dz. nr 239/1, 242/7, 242/8, 242/10, 242/12, 242/13, 245, 246, 239/30, 239/28 obr. 49 - Krowodrza w Krakowie.
18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w zapytaniu ofertowym i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnego nadzoru inwestorskiego w 2023 roku. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnego nadzoru inwestorskiego w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na jego wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 31.08.2023r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego i jego załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.