dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
mazowieckie (Siedlce)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rabka-Zdrój ul. Parkowa 2 34-700 Rabka-Zdrój powiat: nowotarski urzad@rabka.pl https://platformazakupowa.pl/pn/rabka |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Rabka-Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. UWAGA! Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek: a) prace powodujące uciążliwy hałas od poniedziałku do piątku prowadzić w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki; b) zorganizować wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób nie narażający uczniów i innych pracowników pracujących w budynku na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m. in. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych; c) zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla uczniów, pracowników i oraz innych osób przebywających w budynku; d) prowadzić realizację w sposób zapewniający ciągłą możliwość użytkowania obiektu bez względu na porę roku oraz zabezpieczy front robót w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu i resztek materiałów budowlanych oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprzątać miejsce pracy. CPV: 45321000-3, 45333000-0,45331100-7 Dokument nr: 2023/BZP 00080220, IRG.271.20.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/rabka 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: urzad@rabka.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rabka 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rabka TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-22 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rabka Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.20.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. UWAGA! Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek: a) prace powodujące uciążliwy hałas od poniedziałku do piątku prowadzić w uzgodnieniu z Dyrekcją placówki; b) zorganizować wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób nie narażający uczniów i innych pracowników pracujących w budynku na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m. in. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych; c) zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla uczniów, pracowników i oraz innych osób przebywających w budynku; d) prowadzić realizację w sposób zapewniający ciągłą możliwość użytkowania obiektu bez względu na porę roku oraz zabezpieczy front robót w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu i resztek materiałów budowlanych oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprzątać miejsce pracy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, w kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej części. Zamówienie to zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe). 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczenia na zasadach określonych w pkt. 11 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją budynku o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz potwierdzi dowodami że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności poda informację że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone*. Zamawiający dopuszcza dowody wykonania robót budowlanych, o których mowa powyżej z ceną wyrażoną w innej walucie niż PLN, mieszczącej się w tabeli Narodowego Banku Polskiego (NBP). W takim przypadku Zamawiający przeliczy cenę każdej oferty wyrażoną w walucie innej niż polska stosując średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. oraz - dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadających aktualne członkostwo w odpowiedniej Izbie Inżynierów Budownictwa, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w ww. specjalności liczone od daty uzyskania odpowiednich uprawnień. oraz - dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadających aktualne członkostwo w odpowiedniej Izbie Inżynierów Budownictwa, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w ww. specjalności liczone od daty uzyskania odpowiednich uprawnień. oraz - dysponuje 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania budową bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadających aktualne członkostwo w odpowiedniej Izbie Inżynierów Budownictwa, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w ww. specjalności liczone od daty uzyskania odpowiednich uprawnień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalnościach wskazanych powyżej bez ograniczeń. Wymóg posiadania 3-letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie, weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca będzie zobowiązany podać ten okres w latach wraz z informacją o nazwach zrealizowanych projektów/dokumentacji, terminach realizacji oraz pełnionej funkcji. Okresy zrealizowanych projektów/dokumentacji, które na siebie nachodzą nie podlegają sumowaniu. Uwaga! - Osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. - Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba legitymowała się więcej niż jednymi uprawnieniami wymaganymi przez Zamawiającego. - Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021, poz. 1646 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady ,,spełnia" - ,,nie spełnia". Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. * okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024