Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pilska Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa w Pile
ul. Sikorskiego 33
64-920 Piła
powiat: pilski
tel. 607 309 992, Tel.: 67 351 72 22
justyna.blesnowska@psm.pila.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: 10 000,00 PLN
Nr telefonu: tel. 607 309 992, Te
Termin składania ofert: 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii w
zasobach Pilskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Pile.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii przynależnych do lokali mieszkalnych w budynkach :
Łączna ilość balkonów/loggi : 144 szt.
Łączna ilość zadaszeń : 27 szt.
Budynek
ILOŚĆ
BALKONÓW
/ LOGGII
(szt.)
WYMIAR BALKONU/
LOGGII
(wymiar netto [m])
WYMIAR
EKRANU
BET.
[m]
ZADASZENIA
OSTATNIEJ
KONDYGN.
(szt.)
14 Lutego 12 balkon 16 3,85 x 0,9+ 0,8 x 0,3 - -
Staromiejska 2-12 balkon 20 1,05 x 0,75 + 0,8 x 0,3 - 6
Staromiejska 2-12 loggia 24 4,86 x 1,0 + 0,8 x 0,3 4,86 x
0,95
-
Śródmiejska 15 balkon 8 1,05 x 0,75 + 0,8 x 0,3 - 2
Mickiewicza 107 A-I
(Etap I)
balkon 20 2,45 x 0,8 + 0,8 x 0,3 1,45 x 0,8 5
Al.Wojska Polskiego 41
A-F (Etap końcowy)
balkon 24 2,55 x 0,8+ 0,8 x 0,3 1,45 x 0,8 6
Ludowa 7 A-D balkon 32 2,5 x 0,65+ 0,8 x 0,3 1,5 X 0,8 8
144 szt. 27 szt.
Uwaga! Obmiary znajdujące się w Specyfikacji służą tylko do pomocy ofertowania, nie mogą
być podstawą do wskazania różnic ilościowych.
Zakres prac ujęty w specyfikacji technicznej, stanowiący załącznik nr 1 do umowy - Zamawiający
dopuszcza możliwość zastosowania innej technologii remontu balkonów/loggii po jej wcześniejszej
akceptacji.
Okres udzielonej gwarancji musi wynosić - co najmniej 5 lat.
Termin gwarancji obowiązuje od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego dla
poszczególnych budynków.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
64-920 Piła Ul. Sikorskiego 33
Do dnia 10.02.2023 r. do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania - do 30.09.2023 r.

Wymagania:
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki udziału w
postępowaniu w szczególności dotyczące:
a) Posiadania wiedzy i doświadczenia:
za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w
okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed
upływem terminu składanie ofert min. 3 robót polegających na kompleksowych remontach
balkonów o wartości min. 500 000,00 zł łącznie , z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
b) Posiadanie ważnej i opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
c) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia, tzn. posiadają
wpis o dopuszczeniu do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych,
d) Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonych w SIWZ,
e) Potwierdzą w ofercie wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone w
pkt. III SIWZ,
Ocena spełnienia warunku wg. zasady: spełnia / nie spełnia.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia;
b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert;
d) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych
robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
e) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
f) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
3. Inne dokumenty:
a) Formularz ofertowy - druk - Załącznik Nr 1 do SIWZ
b) Zaparafowany wzór Umowy.
4. O zamówienie nie mogą ubiegać się następujące podmioty gospodarcze:
a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie
wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie
naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie
jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez
likwidację majątku upadłego;
c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu;
d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub
inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a
także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku
mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w
zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie
albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie
przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
6. Termin związania z ofertą.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci pozostają
związani z ofertą na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że przed upływem terminu związania ze złożoną ofertą może
zwrócić się do wykonawców o przedłużenie tego terminu o czas oznaczony.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Oferent ma prawo złożyć tylko jedna ofertę z podaniem ceny.
b) Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej,
c) Zamawiający nie wyraża zgodny na składanie ofert w postaci elektronicznej.
d) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty obciążają Wykonawcę.
e) Strony oferty muszą być kolejno ponumerowane.
f) Oferta ma być zapakowana w kopertę/opakowanie, oznaczoną adresem i nazwą Zamawiającego
oraz nazwą przedmiotu zamówienia oraz adresem i nazwą Wykonawcy.
8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) Jeżeli nie odpowiada treści SIWZ;
b) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
c) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
10. Wadium.
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie przez oferenta wadium w
wysokości: 10 000,00 zł.
Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Spółdzielni: PKO Bank Polski S.A O/Piła
Nr: 28 1020 3844 0000 1702 0006 4667.
Potwierdzenie wpłaty na konto spółdzielni należy dołączyć do oferty.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w osobnej kopercie razem z ofertą.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu
powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą zawarcia umowy ze zwycięzcą przetargu, wycofania oferty
przed upływem terminu składania ofert, zakończenia postępowania przetargowego bez wyboru oferty.
Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego jeżeli odmówi podpisania
umowy na warunkach określonych w specyfikacji i ofercie. Wówczas zamawiający podpisze umowę z
następnym w kolejności Wykonawcą.
11. Zmiana lub wycofanie złożonej oferty.
a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub
wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem
terminu składania ofert.
b) Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad
obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany
należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę
(paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr....".
c) Wycofanie złożonej oferty następujące poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego
przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą
powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
12. Sposób udostępnienia materiałów przetargowych oraz udzielania wyjaśnień do SIWZ
Miejsce publikacji SIWZ i załączników:
? strona internetowa www.psm.pila.pl (zakładka: oferta/przetargi)
? na wniosek zainteresowanego (droga e-mail: psm@psm.pila.pl)
W trakcie toczącego się postępowania Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie
treści SIWZ, nie później jednak niż 2 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Pytania
Wykonawców muszą być formułowane na piśmie i przesłane na adres Zamawiającego pocztą tradycyjną lub
emailem: psm@psm.pila.pl,
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez
ujawniania źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej www.psm.pila.pl w miejscu publikacji
SIWZ.
Nie przewiduje się zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących SIWZ.
13. Opis sposobu obliczenia ceny.
? Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
? Prace, które wynikną w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a są konieczne do wykonania
prawidłowego zakończenia zadania zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym przy
zastosowaniu składników kosztorysowych cenotwórczych ujętych w ofercie (zał. Nr 1).
? Cena za wykonanie zamówienia musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z
wyodrębnieniem podatku VAT.
14. Kryteria oceny oferty.
Oceny oferty będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
Zamawiający przyjął następujące kryteria:
? Cena ryczałtowa (wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii ) - 90 pkt
? Doświadczenie - 10 pkt
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru
najkorzystniejszej oferty.
15. Warunki Umowy
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza,
wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego
brutto.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone
przelewem na rachunek bankowy: PKO 28 1020 3844 0000 1702 0006 4667
Za zgodą Wykonawcy wadium wniesione w pieniądzu może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. Kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wnieść w dniu
podpisania umowy przez Wykonawcę robót.
16. Ogłoszenie wyników przetargu
O wyborze oferty i wyniku postępowania przetargowego Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców,
którzy złożyli ofertę, podając nazwę Wykonawcy oraz cenę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu ofert bez dokonania
wyboru oferenta i bez wskazania przyczyny.
Zamawiający dopuszcza możliwość podziału zakresu przedmiotu zamówienia na kilku Wykonawców.

Kontakt:
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Dział Techniczny: Justyna Błesnowska, e-mail: justyna.blesnowska@psm.pila.pl , tel. 607 309 992

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.