lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pilska Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa w Pile ul. Sikorskiego 33 64-920 Piła powiat: pilski tel. 607 309 992, Tel.: 67 351 72 22 justyna.blesnowska@psm.pila.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Piła |
Wadium: | 10 000,00 PLN |
Nr telefonu: | tel. 607 309 992, Te |
Termin składania ofert: | 2023-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii w zasobach Pilskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Pile. Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii przynależnych do lokali mieszkalnych w budynkach : Łączna ilość balkonów/loggi : 144 szt. Łączna ilość zadaszeń : 27 szt. Budynek ILOŚĆ BALKONÓW / LOGGII (szt.) WYMIAR BALKONU/ LOGGII (wymiar netto [m]) WYMIAR EKRANU BET. [m] ZADASZENIA OSTATNIEJ KONDYGN. (szt.) 14 Lutego 12 balkon 16 3,85 x 0,9+ 0,8 x 0,3 - - Staromiejska 2-12 balkon 20 1,05 x 0,75 + 0,8 x 0,3 - 6 Staromiejska 2-12 loggia 24 4,86 x 1,0 + 0,8 x 0,3 4,86 x 0,95 - Śródmiejska 15 balkon 8 1,05 x 0,75 + 0,8 x 0,3 - 2 Mickiewicza 107 A-I (Etap I) balkon 20 2,45 x 0,8 + 0,8 x 0,3 1,45 x 0,8 5 Al.Wojska Polskiego 41 A-F (Etap końcowy) balkon 24 2,55 x 0,8+ 0,8 x 0,3 1,45 x 0,8 6 Ludowa 7 A-D balkon 32 2,5 x 0,65+ 0,8 x 0,3 1,5 X 0,8 8 144 szt. 27 szt. Uwaga! Obmiary znajdujące się w Specyfikacji służą tylko do pomocy ofertowania, nie mogą być podstawą do wskazania różnic ilościowych. Zakres prac ujęty w specyfikacji technicznej, stanowiący załącznik nr 1 do umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innej technologii remontu balkonów/loggii po jej wcześniejszej akceptacji. Okres udzielonej gwarancji musi wynosić - co najmniej 5 lat. Termin gwarancji obowiązuje od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego dla poszczególnych budynków. Składanie ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 64-920 Piła Ul. Sikorskiego 33 Do dnia 10.02.2023 r. do godz. 1000 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania - do 30.09.2023 r. Wymagania: V. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w szczególności dotyczące: a) Posiadania wiedzy i doświadczenia: za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składanie ofert min. 3 robót polegających na kompleksowych remontach balkonów o wartości min. 500 000,00 zł łącznie , z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) Posiadanie ważnej i opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia, tzn. posiadają wpis o dopuszczeniu do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych, d) Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonych w SIWZ, e) Potwierdzą w ofercie wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określone w pkt. III SIWZ, Ocena spełnienia warunku wg. zasady: spełnia / nie spełnia. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; e) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; f) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Inne dokumenty: a) Formularz ofertowy - druk - Załącznik Nr 1 do SIWZ b) Zaparafowany wzór Umowy. 4. O zamówienie nie mogą ubiegać się następujące podmioty gospodarcze: a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 6. Termin związania z ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci pozostają związani z ofertą na okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że przed upływem terminu związania ze złożoną ofertą może zwrócić się do wykonawców o przedłużenie tego terminu o czas oznaczony. 7. Opis sposobu przygotowania oferty: a) Oferent ma prawo złożyć tylko jedna ofertę z podaniem ceny. b) Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej, c) Zamawiający nie wyraża zgodny na składanie ofert w postaci elektronicznej. d) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty obciążają Wykonawcę. e) Strony oferty muszą być kolejno ponumerowane. f) Oferta ma być zapakowana w kopertę/opakowanie, oznaczoną adresem i nazwą Zamawiającego oraz nazwą przedmiotu zamówienia oraz adresem i nazwą Wykonawcy. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) Jeżeli nie odpowiada treści SIWZ; b) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; c) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania. 10. Wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie przez oferenta wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Spółdzielni: PKO Bank Polski S.A O/Piła Nr: 28 1020 3844 0000 1702 0006 4667. Potwierdzenie wpłaty na konto spółdzielni należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w osobnej kopercie razem z ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą zawarcia umowy ze zwycięzcą przetargu, wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, zakończenia postępowania przetargowego bez wyboru oferty. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w specyfikacji i ofercie. Wówczas zamawiający podpisze umowę z następnym w kolejności Wykonawcą. 11. Zmiana lub wycofanie złożonej oferty. a) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert. b) Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr....". c) Wycofanie złożonej oferty następujące poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE". 12. Sposób udostępnienia materiałów przetargowych oraz udzielania wyjaśnień do SIWZ Miejsce publikacji SIWZ i załączników: ? strona internetowa www.psm.pila.pl (zakładka: oferta/przetargi) ? na wniosek zainteresowanego (droga e-mail: psm@psm.pila.pl) W trakcie toczącego się postępowania Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż 2 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Pytania Wykonawców muszą być formułowane na piśmie i przesłane na adres Zamawiającego pocztą tradycyjną lub emailem: psm@psm.pila.pl, Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej www.psm.pila.pl w miejscu publikacji SIWZ. Nie przewiduje się zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień dotyczących SIWZ. 13. Opis sposobu obliczenia ceny. ? Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. ? Prace, które wynikną w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a są konieczne do wykonania prawidłowego zakończenia zadania zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym przy zastosowaniu składników kosztorysowych cenotwórczych ujętych w ofercie (zał. Nr 1). ? Cena za wykonanie zamówienia musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. 14. Kryteria oceny oferty. Oceny oferty będzie dokonywała Komisja Przetargowa. Zamawiający przyjął następujące kryteria: ? Cena ryczałtowa (wykonanie kompleksowych remontów balkonów/loggii ) - 90 pkt ? Doświadczenie - 10 pkt Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji celem wyboru najkorzystniejszej oferty. 15. Warunki Umowy Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy: PKO 28 1020 3844 0000 1702 0006 4667 Za zgodą Wykonawcy wadium wniesione w pieniądzu może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy wnieść w dniu podpisania umowy przez Wykonawcę robót. 16. Ogłoszenie wyników przetargu O wyborze oferty i wyniku postępowania przetargowego Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę, podając nazwę Wykonawcy oraz cenę. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu ofert bez dokonania wyboru oferenta i bez wskazania przyczyny. Zamawiający dopuszcza możliwość podziału zakresu przedmiotu zamówienia na kilku Wykonawców. Kontakt: 5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Dział Techniczny: Justyna Błesnowska, e-mail: justyna.blesnowska@psm.pila.pl , tel. 607 309 992 |
© eurobudowa.pl 2004-2024