Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
489z dziś
6544z ostatnich 7 dni
24943z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
ul. Francuska 78
40-507 Katowice
powiat: Katowice
zamowienia@word.katowice.pl
https://wordkatowice.logintrade.net/zapytania_email,117051,89194eed61415782921a37e099913c6a.html
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przy pomocy sieci publicznej dla potrzeb Oddziałów Terenowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach.
Kod CPV 64200000-8.
Część 1: Oddział Terenowy w Bytomiu, Ul. Strzelców Bytomskich 98- usługa stałego dostępu do sieci Internet, światłowód, łącze symetryczne 200/200 Mb/s
1. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów (customer service) działającym minimum w godz.ch 6:00 - 21:00 w dni robocze.
2. Dostępność usługi winna być zagwarantowana na poziomie min 99,5% w ciągu roku,
3. Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki - do 1 godz. od momentu zgłoszenia usterki lub awarii
4. Usunięcie awarii lub usterki rozumiane jako przywrócenie pełnej funkcjonalności światłowodowego łącza Internetowego do 48 godzin od momentu od zgłoszenia usterki lub awarii w dni robocze, dni wolne i święta, pod warunkiem zapewnienia łącza backupowego z użyciem innych rodzajów medium transmisyjnego o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego w czasie max 12 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku braku dostawy łącza backupowego, czas na usunięcie awarii lub usterki to 12 godzin. Do czasu usunięcia awarii nie będzie zaliczany czas od momentu zgłoszenia przez Operatora braku dostępu do sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego do momentu zgłoszenia przez Zamawiającego możliwości dostępu - jeżeli dostęp taki jest wymagany do usunięcia awarii.
5. Wymaganie techniczne:
- przepustowość gwarantowana łącza symetrycznego dla dostępu do Internetu - 100% do routera i z routera brzegowego dostawcy,
- publiczna stała adresacja IP,
- rodzaj złącza po stronie Zleceniodawcy: Ethernet RJ45,
- wykonawca nie może wprowadzać ograniczeń co do typu, ilości oraz czasu przesyłania danych,
- realizacja usług może być przeprowadzona jedynie poprzez technologie FTTH światłowodowe łącza kablowe.
- zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP,
- wykonawca prowadzi 24 godzinny nadzór nad ww. siecią poprzez odpowiednie centrum zarządzania i monitoringu z możliwością zdalnej rekonfiguracji systemu. Wykonawca dostarczy wszelki niezbędne urządzenia sieciowe typu mediakonwertery światłowodowe, switche, itp. niezbędne do realizacji usługi,
- łącze winno być zakończone w serwerowni Zamawiającego.
6. Okres obowiązywania umowy 1.03.2023 r. - 28.02.2025 r.
7. Ze względu na wygaśnięcie dotychczasowych umów, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie rozpocząć świadczenia usług na łączu docelowym w okresie od dnia okresu obowiązywania umowy (ust. 6), do uruchomienia właściwego łącza Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dla danej lokalizacji łącze zastępcze co najmniej w technologii LTE o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego, zakończone po stronie Zamawiającego złączem LAN.
Część 2: Oddział Terenowy w Dąbrowie Górniczej, Ul. Tysiąclecia 56- usługa stałego dostępu do sieci Internet, światłowód, łącze symetryczne 200/200 Mb/s
1. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów (customer service) działającym minimum w godz.ch 6:00 - 21:00 w dni robocze.
2. Dostępność usługi winna być zagwarantowana na poziomie min 99,5% w ciągu roku,
3. Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki - do 1 godz. od momentu zgłoszenia usterki lub awarii
4. Usunięcie awarii lub usterki rozumiane jako przywrócenie pełnej funkcjonalności światłowodowego łącza Internetowego do 48 godzin od momentu od zgłoszenia usterki lub awarii w dni robocze, dni wolne i święta, pod warunkiem zapewnienia łącza backupowego z użyciem innych rodzajów medium transmisyjnego o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego w czasie max 12 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku braku dostawy łącza backupowego, czas na usunięcie awarii lub usterki to 12 godzin. Do czasu usunięcia awarii nie będzie zaliczany czas od momentu zgłoszenia przez Operatora braku dostępu do sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego do momentu zgłoszenia przez Zamawiającego możliwości dostępu - jeżeli dostęp taki jest wymagany do usunięcia awarii.
5. Wymaganie techniczne:
- przepustowość gwarantowana łącza symetrycznego dla dostępu do Internetu - 100% do routera i z routera brzegowego dostawcy,
- publiczna stała adresacja IP,
- rodzaj złącza po stronie Zleceniodawcy: Ethernet RJ45,
- wykonawca nie może wprowadzać ograniczeń co do typu, ilości oraz czasu przesyłania danych,
- realizacja usług może być przeprowadzona jedynie poprzez technologie FTTH światłowodowe łącza kablowe
- zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP,
- wykonawca prowadzi 24 godzinny nadzór nad ww. siecią poprzez odpowiednie centrum zarządzania i monitoringu z możliwością zdalnej rekonfiguracji systemu. Wykonawca dostarczy wszelki niezbędne urządzenia sieciowe typu mediakonwertery światłowodowe, switche, itp. niezbędne do realizacji usługi,
- łącze winno być zakończone w serwerowni Zamawiającego
6. Okres obowiązywania umowy 1.05.2023 r. - 30.04.2025 r.
Część 3: Oddział Terenowy w Jastrzębiu Zdroju, Ul. Armii Krajowej 31 - usługastałego dostępu do sieci Internet, światłowód, łącze symetryczne 200/200 Mb/s
1. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów (customer service) działającym minimum w godz.ch 6:00 - 21:00 w dni robocze.
2. Dostępność usługi winna być zagwarantowana na poziomie min 99,5% w ciągu roku,
3. Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki - do 1 godz. od momentu zgłoszenia usterki lub awarii
4. Usunięcie awarii lub usterki rozumiane jako przywrócenie pełnej funkcjonalności światłowodowego łącza Internetowego do 48 godzin od momentu od zgłoszenia usterki lub awarii w dni robocze, dni wolne i święta, pod warunkiem zapewnienia łącza backupowego z użyciem innych rodzajów medium transmisyjnego o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego w czasie max 12 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku braku dostawy łącza backupowego, czas na usunięcie awarii lub usterki to 12 godzin. Do czasu usunięcia awarii nie będzie zaliczany czas od momentu zgłoszenia przez Operatora braku dostępu do sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego do momentu zgłoszenia przez Zamawiającego możliwości dostępu - jeżeli dostęp taki jest wymagany do usunięcia awarii.
5. Wymaganie techniczne:
- przepustowość gwarantowana łącza symetrycznego dla dostępu do Internetu - 100% do routera i z routera brzegowego dostawcy,
- publiczna stała adresacja IP,
- rodzaj złącza po stronie Zleceniodawcy: Ethernet RJ45,
- wykonawca nie może wprowadzać ograniczeń co do typu, ilości oraz czasu przesyłania danych,
- realizacja usług może być przeprowadzona jedynie poprzez technologie FTTH światłowodowe łącza kablowe.
- zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP,
- wykonawca prowadzi 24 godzinny nadzór nad ww. siecią poprzez odpowiednie centrum zarządzania i monitoringu z możliwością zdalnej rekonfiguracji systemu. Wykonawca dostarczy wszelki niezbędne urządzenia sieciowe typu mediakonwertery światłowodowe, switche, itp. niezbędne do realizacji usługi,
- łącze winno być zakończone w serwerowni Zamawiającego
6. Okres obowiązywania umowy 1.05.2023 r. - 30.04.2025 r.
Część 4: Oddział Terenowy w Katowicach Ul. Francuska 78 - usługa stałego dostępu do sieci Internet, światłowód, łącze symetryczne 500/500 Mb/s
1. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów (customer service) działającym minimum w godz.ch 6:00 - 21:00 w dni robocze.
2. Dostępność usługi winna być zagwarantowana na poziomie min 99,5% w ciągu roku,
3. Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki - do 1 godz. od momentu zgłoszenia usterki lub awarii
4. Usunięcie awarii lub usterki rozumiane jako przywrócenie pełnej funkcjonalności światłowodowego łącza Internetowego do 48 godzin od momentu od zgłoszenia usterki lub awarii w dni robocze, dni wolne i święta, pod warunkiem zapewnienia łącza backupowego z użyciem innych rodzajów medium transmisyjnego o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego w czasie max 12 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku braku dostawy łącza backupowego, czas na usunięcie awarii lub usterki to 12 godzin. Do czasu usunięcia awarii nie będzie zaliczany czas od momentu zgłoszenia przez Operatora braku dostępu do sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego do momentu zgłoszenia przez Zamawiającego możliwości dostępu - jeżeli dostęp taki jest wymagany do usunięcia awarii.
5. Wymaganie techniczne:
- przepustowość gwarantowana łącza symetrycznego dla dostępu do Internetu - 100% do routera i z routera brzegowego dostawcy,
- publiczna stała adresacja IP,
- rodzaj złącza po stronie Zleceniodawcy: Ethernet RJ45,
- wykonawca nie może wprowadzać ograniczeń co do typu, ilości oraz czasu przesyłania danych,
- realizacja usług może być przeprowadzona jedynie poprzez technologie FTTH światłowodowe łącza kablowe.
- zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP,
- wykonawca prowadzi 24 godzinny nadzór nad ww. siecią poprzez odpowiednie centrum zarządzania i monitoringu z możliwością zdalnej rekonfiguracji systemu. Wykonawca dostarczy wszelki niezbędne urządzenia sieciowe typu mediakonwertery światłowodowe, switche, itp. niezbędne do realizacji usługi,
- łącze winno być zakończone w serwerowni Zamawiającego
6. Okres obowiązywania umowy 1.03.2023 r. - 28.02.2025 r.
7. Ze względu na wygaśnięcie dotychczasowych umów, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie rozpocząć świadczenia usług na łączu docelowym w okresie od dnia okresu obowiązywania umowy (ust. 6), do uruchomienia właściwego łącza Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dla danej lokalizacji łącze zastępcze co najmniej w technologii LTE o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego, zakończone po stronie Zamawiającego złączem LAN.
Część 5: Oddział Terenowy w Rybniku, Ul. Ekonomiczna 21 - usługastałego dostępu do sieci Internet, światłowód, łącze symetryczne 200/200 Mb/s
1. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów (customer service) działającym minimum w godz.ch 6:00 - 21:00 w dni robocze.
2. Dostępność usługi winna być zagwarantowana na poziomie min 99,5% w ciągu roku,
3. Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki - do 1 godz. od momentu zgłoszenia usterki lub awarii
4. Usunięcie awarii lub usterki rozumiane jako przywrócenie pełnej funkcjonalności światłowodowego łącza Internetowego do 48 godzin od momentu od zgłoszenia usterki lub awarii w dni robocze, dni wolne i święta, pod warunkiem zapewnienia łącza backupowego z użyciem innych rodzajów medium transmisyjnego o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego w czasie max 12 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku braku dostawy łącza backupowego, czas na usunięcie awarii lub usterki to 12 godzin. Do czasu usunięcia awarii nie będzie zaliczany czas od momentu zgłoszenia przez Operatora braku dostępu do sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego do momentu zgłoszenia przez Zamawiającego możliwości dostępu - jeżeli dostęp taki jest wymagany do usunięcia awarii.
5. Wymaganie techniczne:
- przepustowość gwarantowana łącza symetrycznego dla dostępu do Internetu - 100% do routera i z routera brzegowego dostawcy,
- publiczna stała adresacja IP,
- rodzaj złącza po stronie Zleceniodawcy: Ethernet RJ45,
- wykonawca nie może wprowadzać ograniczeń co do typu, ilości oraz czasu przesyłania danych,
- realizacja usług może być przeprowadzona jedynie poprzez technologie FTTH światłowodowe łącza kablowe.
- zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP,
- wykonawca prowadzi 24 godzinny nadzór nad ww. siecią poprzez odpowiednie centrum zarządzania i monitoringu z możliwością zdalnej rekonfiguracji systemu. Wykonawca dostarczy wszelki niezbędne urządzenia sieciowe typu mediakonwertery światłowodowe, switche, itp. niezbędne do realizacji usługi,
- łącze winno być zakończone w serwerowni Zamawiającego
6. Okres obowiązywania umowy 1.03.2023 r. - 28.02.2025 r.
7. Ze względu na wygaśnięcie dotychczasowych umów, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie rozpocząć świadczenia usług na łączu docelowym w okresie od dnia okresu obowiązywania umowy (ust. 6), do uruchomienia właściwego łącza Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dla danej lokalizacji łącze zastępcze co najmniej w technologii LTE o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego, zakończone po stronie Zamawiającego złączem LAN.
Część 6: Oddział Terenowy w Tychach Ul. Jana Pawła II 3 - usługa stałego dostępu do sieci Internet, światłowód, łącze symetryczne 200/200 Mb/s
1. W momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować centrum zgłaszania problemów ze strony klientów (customer service) działającym minimum w godz.ch 6:00 - 21:00 w dni robocze.
2. Dostępność usługi winna być zagwarantowana na poziomie min 99,5% w ciągu roku,,
3. Podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki - do 1 godz. od momentu zgłoszenia usterki lub awarii
4. Usunięcie awarii lub usterki rozumiane jako przywrócenie pełnej funkcjonalności światłowodowego łącza Internetowego do 48 godzin od momentu od zgłoszenia usterki lub awarii w dni robocze, dni wolne i święta, pod warunkiem zapewnienia łącza backupowego z użyciem innych rodzajów medium transmisyjnego o przepustowości min 25% przepustowości łącza światłowodowego w czasie max 12 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku braku dostawy łącza backupowego, czas na usunięcie awarii lub usterki to 12 godzin. Do czasu usunięcia awarii nie będzie zaliczany czas od momentu zgłoszenia przez Operatora braku dostępu do sprzętu znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego do momentu zgłoszenia przez Zamawiającego możliwości dostępu - jeżeli dostęp taki jest wymagany do usunięcia awarii.
5. Wymaganie techniczne:
- przepustowość gwarantowana łącza symetrycznego dla dostępu do Internetu - 100% do routera i z routera brzegowego dostawcy,
- publiczna stała adresacja IP,
- rodzaj złącza po stronie Zleceniodawcy: Ethernet RJ45,
- wykonawca nie może wprowadzać ograniczeń co do typu, ilości oraz czasu przesyłania danych,
- realizacja usług może być przeprowadzona jedynie poprzez technologie FTTH światłowodowe łącza kablowe.
- zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP,
- wykonawca prowadzi 24 godzinny nadzór nad ww. siecią poprzez odpowiednie centrum zarządzania i monitoringu z możliwością zdalnej rekonfiguracji systemu. Wykonawca dostarczy wszelki niezbędne urządzenia sieciowe typu mediakonwertery światłowodowe, switche, itp. niezbędne do realizacji usługi,
- łącze winno być zakończone w serwerowni Zamawiającego
Przedmiot zamówienia:
Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Wadium Wynagrodzenie Zabezpieczenie przedmiotu umowy Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi
1. Usługi dostępu do Internetu 72400000-4 1 usługa %

CPV: 64200000-8

Dokument nr: Z174/29103

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wordkatowice.logintrade.net/zapytania_email,117051,89194eed61415782921a37e099913c6a.html

TERMIN SKŁADANIA: 2023-02-16 10:00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wordkatowice.logintrade.net/zapytania_email,117051,89194eed61415782921a37e099913c6a.html

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena 70%
2. 2. Czas uruchomienia usługi bez rozpoczęcia świadczenia usług liczony w dniach od momentu podpisania umowy 30%
Uwaga:
1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Dział Zamówień
tel:
e-mail: zamowienia@word.katowice.pl
Świadczenie usług szerokopasmowego dostępu do InternetuOsoba kontaktowa:
Dział Zamówień
tel:
e-mail: zamowienia@word.katowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.