dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-02-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Koszalinie Juliana Fałata 30 75-434 Koszalin powiat: Koszalin Tel.: +48 943485514 barbara.wojtan@zus.pl https://portal.smartpzp.pl/zus |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | 100 000 PLN |
Nr telefonu: | Tel.: +48 943485514 |
Termin składania ofert: | 2023-03-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. Numer referencyjny: 170000.271.1.2023-ZAP II.1.2)Główny kod CPV 90910000 Usługi sprzątania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77314100 Usługi w zakresie trawników 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90911100 Usługi sprzątania miejsc noclegowych 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90914000 Usługi sprzątania parkingów 90916000 Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego 90919200 Usługi sprzątania biur 90921000 Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 98310000 Usługi prania i czyszczenia na sucho 45452000 Zewnętrzne czyszczenie budynków II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL426 Koszaliński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Oddział ZUS w Koszalinie, Ul. J. Fałata 30 i podległe Inspektoraty. II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów. Miejsca świadczenia usługi: a) Oddział ZUS w Koszalinie, Ul. J. Fałata 30; b) Inspektorat ZUS w Białogardzie, Ul. Wojska Polskiego 56; c) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, Ul. Basztowa 1b; d) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, Ul. W. Sikorskiego 30; e) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, Ul. E. Łopuskiego 21; f) Inspektorat ZUS w Szczecinku, Ul. Piotra Skargi 1; g) Inspektorat ZUS w Szczecinku, pl. Wolności 18; h) Inspektorat ZUS w Świdwinie, Ul. Wojska Polskiego 1; i) Inspektorat ZUS w Wałczu, Ul. J. Dąbrowskiego 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo wyłącznie w przypadkach określonych w pkt 1.9.2. SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ustawy Pzp) polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu zamówienia (gwarantowanego) o następujący zakres (opcję) tj.: 1.dezynfekcję pomieszczeń i wyposażenia; 2. uzupełniania dozowników płynem do dezynfekcji. Zakres powyższego zamówienia wskazany został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy - Część I pkt 12. Warunkiem skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji jest: 1. sytuacja, gdy na terytorium Polski obowiązywać będzie stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii, 2. wprowadzenie przez Zamawiającego wewnętrznych wytycznych w sprawie zasad bezpieczeństwa w Zakładzie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego, nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy (oświadczenia woli), w którym Zamawiający poinformuje o zakresie realizowanej opcji. Zamawiający ma prawo do realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji do 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.05.2023 r. Zamawiający będzie realizował zamówienie objęte prawem opcji na podstawie złożonego Wykonawcy odrębnego pisma (oświadczenia woli), a Wykonawca ma obowiązek przystąpić do jego realizacji w ciągu 5 dni od jego otrzymania. Prawo opcji będzie realizowane w terminie realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu czynności codziennego sprzątania realizowanych tylko w dni robocze Zamawiającego. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1.Do kryterium ,,cena" przyjęta zostanie cena ofertowa brutto, obejmująca łączną wartość zamówienia podstawowego i z prawem opcji. 2. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 PLN. 3. Zamawiający stosuje w niniejszym postępowaniu postanowienia art. 139 ustawy Pzp. CPV: 90910000, 77310000, 77314100, 90610000, 90620000, 90630000, 90900000, 90911100, 90911200, 90911300, 90914000, 90916000 Dokument nr: 069010-2023, 170000.271.1.2023-ZAP Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 09/03/2023 Czas lokalny: 10:00 Miejsce: Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Platformy zakupowej. Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępni na Platformie zakupowej kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie zakupowej informację z otwarcia ofert. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: W przypadku awarii Platformy zakupowej, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w SWZ, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. W takim przypadku, Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 09/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Oddział ZUS w Koszalinie, Ul. J. Fałata 30 i podległe Inspektoraty. Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 06/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31/01/2023 Kontakt: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Koszalinie Krajowy numer identyfikacyjny: REGON: 00001775600435 Juliana Fałata 30 Koszalin Kod NUTS: PL426 Koszaliński 75-434 Polska Osoba do kontaktów: Katarzyna Saporowska, Barbara Wojtan E-mail: barbara.wojtan@zus.pl Tel.: +48 943485514 |
© eurobudowa.pl 2004-2024