Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1026z dziś
7081z ostatnich 7 dni
25479z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków

Data zamieszczenia: 2023-02-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Koszalinie
Juliana Fałata 30
75-434 Koszalin
powiat: Koszalin
Tel.: +48 943485514
barbara.wojtan@zus.pl
https://portal.smartpzp.pl/zus
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: 100 000 PLN
Nr telefonu: Tel.: +48 943485514
Termin składania ofert: 2023-03-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

Numer referencyjny: 170000.271.1.2023-ZAP
II.1.2)Główny kod CPV
90910000 Usługi sprzątania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100 Usługi w zakresie trawników
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90900000 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911100 Usługi sprzątania miejsc noclegowych
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90914000 Usługi sprzątania parkingów
90916000 Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego
90919200 Usługi sprzątania biur
90921000 Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
98310000 Usługi prania i czyszczenia na sucho
45452000 Zewnętrzne czyszczenie budynków
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Oddział ZUS w Koszalinie, Ul. J. Fałata 30 i podległe Inspektoraty.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół budynków Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

Miejsca świadczenia usługi:

a) Oddział ZUS w Koszalinie, Ul. J. Fałata 30;

b) Inspektorat ZUS w Białogardzie, Ul. Wojska Polskiego 56;

c) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, Ul. Basztowa 1b;

d) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, Ul. W. Sikorskiego 30;

e) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, Ul. E. Łopuskiego 21;

f) Inspektorat ZUS w Szczecinku, Ul. Piotra Skargi 1;

g) Inspektorat ZUS w Szczecinku, pl. Wolności 18;

h) Inspektorat ZUS w Świdwinie, Ul. Wojska Polskiego 1;

i) Inspektorat ZUS w Wałczu, Ul. J. Dąbrowskiego 11.

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnątrz budynków i na terenach zewnętrznych. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo wyłącznie w przypadkach określonych w pkt 1.9.2. SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ustawy Pzp) polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu zamówienia (gwarantowanego) o następujący zakres (opcję) tj.:

1.dezynfekcję pomieszczeń i wyposażenia;

2. uzupełniania dozowników płynem do dezynfekcji.

Zakres powyższego zamówienia wskazany został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy - Część I pkt 12.

Warunkiem skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji jest:

1. sytuacja, gdy na terytorium Polski obowiązywać będzie stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii,

2. wprowadzenie przez Zamawiającego wewnętrznych wytycznych w sprawie zasad bezpieczeństwa w Zakładzie.

Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego, nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy (oświadczenia woli), w którym Zamawiający poinformuje o zakresie realizowanej opcji.

Zamawiający ma prawo do realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji do 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 11.05.2023 r. Zamawiający będzie realizował zamówienie objęte prawem opcji na podstawie złożonego Wykonawcy odrębnego pisma (oświadczenia woli), a Wykonawca ma obowiązek przystąpić do jego realizacji w ciągu 5 dni od jego otrzymania.

Prawo opcji będzie realizowane w terminie realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu czynności codziennego sprzątania realizowanych tylko w dni robocze Zamawiającego.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1.Do kryterium ,,cena" przyjęta zostanie cena ofertowa brutto, obejmująca łączną wartość zamówienia podstawowego i z prawem opcji.

2. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 PLN.

3. Zamawiający stosuje w niniejszym postępowaniu postanowienia art. 139 ustawy Pzp.

CPV: 90910000, 77310000, 77314100, 90610000, 90620000, 90630000, 90900000, 90911100, 90911200, 90911300, 90914000, 90916000

Dokument nr: 069010-2023, 170000.271.1.2023-ZAP

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 09/03/2023
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Platformy zakupowej. Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępni na Platformie zakupowej kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie zakupowej informację z otwarcia ofert.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

W przypadku awarii Platformy zakupowej, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w SWZ, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. W takim przypadku, Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/03/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Oddział ZUS w Koszalinie, Ul. J. Fałata 30 i podległe Inspektoraty.

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 06/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/01/2023

Kontakt:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Koszalinie
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON: 00001775600435
Juliana Fałata 30
Koszalin
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
75-434
Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Saporowska, Barbara Wojtan
E-mail: barbara.wojtan@zus.pl
Tel.: +48 943485514

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.