Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup koparko-ładowarki

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup koparko-ładowarki

Data zamieszczenia: 2023-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
Pl. Kościuszki 4
64-100 Leszno
powiat: Leszno
655256983
zamowienia@zdp.leszno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/724270
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Leszno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 655256983
Termin składania ofert: 2023-02-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup koparko-ładowarki
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Zakup koparko-ładowarki"
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Koparko- ładowarka powinna spełniać parametry techniczne tj.:
- rok produkcji- od 2017 r. lub młodszy
- przebieg do 2 500 mtg lub więcej
- skrzynię biegów: automatyczna
- silnik: min. 90 KM
- system SRS- pływająca łyżka
- klimatyzacja
- linia do młota
- oświetlenie robocze
- sterowanie Joystick
- łyżka 4w1
- szybkozłącze tył
- 2 łyżki (min. 1 skrapówka)
- gwarancja i rękojmia- min. 6 miesięcy
3. Potwierdzeniem realizacji dostawy koparko-ładowarki zgodnej z warunkami zawartymi w SWZ oraz Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty w terminie określonym w §2 Wzoru Umowy (załącznik nr 4 do SWZ), będzie dokument dostawy, tj. protokół odbioru, wystawiony przez upoważnionego pracownika Wykonawcy i podpisany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Protokół zostanie podpisany przez strony po dostarczeniu w pełni sprawnego, kompletnego przedmiotu zamówienia, przeprowadzeniu prób eksploatacyjnych u Zamawiającego i dostarczeniu dokumentów umożliwiających jego eksploatację.
5. W dniu dostawy kompletnego przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy:
o książkę pojazdu lub kartę pojazdu,
o świadectwo homologacji
o wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym
o instrukcję obsługi w języku polskim
o świadectwo zgodności z normami CE
o książkę gwarancyjną
o książkę przeglądów serwisowych
o dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych
6. W dniu dostawy koparko-ładowarki Wykonawca dokona w ramach kwoty wyszczególnionej w formularzu ofertowym przeszkolenia 2 (dwóch) pracowników Obwodu Drogowego Zarządu Dróg Powiatowych -w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji koparko-ładowarki potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.
7. Wykonawca zapewni transport koparko-ładowarki za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Koszty ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia i rozładunku w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca.
10. Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu umowy w przypadku uszkodzenia, ujawnienia śladów użytkowania, bądź stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie jest niezgodne z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na plac Zamawiającego, Ul. Energetyków 10, 64-100 Leszno(w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00),
12. Odbiór dostawy koparko-ładowarki dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
14. Czas reakcji serwisu Wykonawcy (rozpoczęcia czynności naprawczych) wynosić będzie 2 godz. licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii lub wadzie. Czas ten nie uwzględnia sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Jednakże ze względu na prace przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych wymagana jest dostępność serwisu w porach nocnych, a także w weekendy.
15. Kryterium oceny ofert, opisane w rozdziale III w pkt 4 SWZ, stanowiące:
1) Najniższa cena brutto
2) Przebieg w mtg

CPV: 43261100-1

Dokument nr: 2023/BZP 00081692, 2/p.n/23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 11:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno 2)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) W procesie składania oferty, w tym dokumentów składanych wraz z ofertą na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny/ podpis zaufany/ podpis osobisty Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez dostawcę Platformy) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku drugim Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).b) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać ,,Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku". t.j. wyrażonego przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić.3) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.4) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 6) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu. 7) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w języku obcym winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy. Dodatkowe zalecenia dla Wykonawcy przygotowującego ofertę:o Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z ,,OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". oZamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 9) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej Więcej informacji dot. komunikacji elektronicznej między Zamawiającym, a Wykonawcą opisane jest w rozdziale III pkt 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 16 SWZ a także w załączniku nr 5 i 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono w rozdziale I pkt 16 SWZ a także w załączniku nr 5 i 6 do SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/724270
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-13 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/p.n/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Zakup koparko-ładowarki"
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Koparko- ładowarka powinna spełniać parametry techniczne tj.:
- rok produkcji- od 2017 r. lub młodszy
- przebieg do 2 500 mtg lub więcej
- skrzynię biegów: automatyczna
- silnik: min. 90 KM
- system SRS- pływająca łyżka
- klimatyzacja
- linia do młota
- oświetlenie robocze
- sterowanie Joystick
- łyżka 4w1
- szybkozłącze tył
- 2 łyżki (min. 1 skrapówka)
- gwarancja i rękojmia- min. 6 miesięcy
3. Potwierdzeniem realizacji dostawy koparko-ładowarki zgodnej z warunkami zawartymi w SWZ oraz Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty w terminie określonym w §2 Wzoru Umowy (załącznik nr 4 do SWZ), będzie dokument dostawy, tj. protokół odbioru, wystawiony przez upoważnionego pracownika Wykonawcy i podpisany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4. Protokół zostanie podpisany przez strony po dostarczeniu w pełni sprawnego, kompletnego przedmiotu zamówienia, przeprowadzeniu prób eksploatacyjnych u Zamawiającego i dostarczeniu dokumentów umożliwiających jego eksploatację.
5. W dniu dostawy kompletnego przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy:
o książkę pojazdu lub kartę pojazdu,
o świadectwo homologacji
o wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym
o instrukcję obsługi w języku polskim
o świadectwo zgodności z normami CE
o książkę gwarancyjną
o książkę przeglądów serwisowych
o dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych
6. W dniu dostawy koparko-ładowarki Wykonawca dokona w ramach kwoty wyszczególnionej w formularzu ofertowym przeszkolenia 2 (dwóch) pracowników Obwodu Drogowego Zarządu Dróg Powiatowych -w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji koparko-ładowarki potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.
7. Wykonawca zapewni transport koparko-ładowarki za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Koszty ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia i rozładunku w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca.
10. Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu umowy w przypadku uszkodzenia, ujawnienia śladów użytkowania, bądź stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie jest niezgodne z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt na plac Zamawiającego, ul. Energetyków 10, 64-100 Leszno(w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00),
12. Odbiór dostawy koparko-ładowarki dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
14. Czas reakcji serwisu Wykonawcy (rozpoczęcia czynności naprawczych) wynosić będzie 2 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii lub wadzie. Czas ten nie uwzględnia sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Jednakże ze względu na prace przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych wymagana jest dostępność serwisu w porach nocnych, a także w weekendy.
15. Kryterium oceny ofert, opisane w rozdziale III w pkt 4 SWZ, stanowiące:
1) Najniższa cena brutto
2) Przebieg w mtg
4.2.6.) Główny kod CPV: 43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Przebieg w mtg 40%
Razem 100%
2. Najkorzystniejszą oferta będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty o następujące kryteria oceny ofert:
1) Najniższa cena ofertowa brutto - waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
Pc - oznacza punkty w kryterium ,,najniższej ceny ofertowej brutto"
Cn - oznacza najniższą cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - oznacza cenę brutto badanej oferty
2) Przebieg w mtg - waga kryterium to 40 pkt.
PP = Przebieg w mtg podany w ofercie
W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Formularza oferty) przebieg w mtg pojazdu. Maksymalna liczbą punktów możliwych do uzyskania to 40 pkt. Przebieg w mtg, należy podawać wyłącznie w pełnych motogodzinach (mtg)
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
0 mtg - 2 500 mtg - 40 pkt.
2 501 mtg- 3 000 mtg- 30 pkt.
3 001 mtg- 3 500 mtg- 20 pkt
3 501 mtg- 4 000 mtg- 10 pkt
UWAGA!
1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie dłuższego przebiegu niż 4 000 mtg, lub braku podania deklarowanego przebiegu, ponieważ spowoduje to odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) Przebieg w mtg podany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:
P= PC + PP
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.
5. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg w mtg
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa razem z ofertą, opisano w rozdziale II pkt 9 ust. 1, a także 2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia;
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w ww. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa razem z ofertą, opisano w rozdziale II pkt 9 ust. 1, a także 2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda:
a) Kopia polisy ubezpieczenia OC na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, wraz z dowodem opłacenia bieżącej składki.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) kserokopie ,,poświadczone za zgodność z oryginałem" wymienionych dokumentów: dowód rejestracyjny pojazdu, ubezpieczenie OC
2) dokumentacja fotograficzna pojazdu w formie zdjęć min. 10 szt. (zdjęcia pojazdu z zewnątrz z każdej strony oraz zdjęcia środka pojazdu),
3) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Dodatkowe obligatoryjne przesłanki wykluczenia, poprzez złożenie oświadczenia podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- załącznik nr 2 do SWZ: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej Ustawą o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
o wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (WE) 269/2014 z dn. 17 marca 2014 r, w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań poważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6 z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy i przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę;
o wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w ww. rozporządzeniu 765/2006 i ww. rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy i przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę;
o wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w ww.
rozporządzeniu 765/2006 i ww. rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy i przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę;
Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 2. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu)stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w ust. 2, Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Przebieg w mtg 40%
Razem 100%
2. Najkorzystniejszą oferta będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty o następujące kryteria oceny ofert:
1) Najniższa cena ofertowa brutto - waga kryterium to 60 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalną liczę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:
Pc = (Cn/Cb) x 60 [pkt]
Pc - oznacza punkty w kryterium ,,najniższej ceny ofertowej brutto"
Cn - oznacza najniższą cenę brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - oznacza cenę brutto badanej oferty
2) Przebieg w mtg - waga kryterium to 40 pkt.
PP = Przebieg w mtg podany w ofercie
W przedmiotowym kryterium oceniany będzie podany w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Formularza oferty) przebieg w mtg pojazdu. Maksymalna liczbą punktów możliwych do uzyskania to 40 pkt. Przebieg w mtg, należy podawać wyłącznie w pełnych motogodzinach (mtg)
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
0 mtg - 2 500 mtg - 40 pkt.
2 501 mtg- 3 000 mtg- 30 pkt.
3 001 mtg- 3 500 mtg- 20 pkt
3 501 mtg- 4 000 mtg- 10 pkt
UWAGA!
1) Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza podania w ofercie dłuższego przebiegu niż 4 000 mtg, lub braku podania deklarowanego przebiegu, ponieważ spowoduje to odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) Przebieg w mtg podany przez Wykonawcę w ofercie będzie wiążący na etapie realizacji zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (P) obliczonych zgodnie z powyższymi zasadami wg wzoru:
P= PC + PP
i odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SWZ.
5. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa suma liczby punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przebieg w mtg
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-14

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.