Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych

Data zamieszczenia: 2023-02-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO BEŁCHATÓW REPREZENTOWANE PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BEŁCHATOWA
ul. Kościuszki 1
97-400 Bełchatów
powiat: bełchatowski
447335137
bzp@um.belchatow.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/724569
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Wadium: 4 000,00 zł
Nr telefonu: 447335137
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:
* I grupa prac:
- ryczałt konserwacyjny obejmuje bieżącą konserwację sygnalizacji świetlnych, podświetlanych znaków D-6 oraz doświetlaczy przejść
dla pieszych
- bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - (UBRD) - ryczałt miesięczny.
* II grupa prac - prace na zlecenie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac na podstawie zleceń jednostkowych Zamawiającego, określających zakres prac, które zostaną objęte rozliczeniem na podstawie stawek jednostkowych zgodnie z Formularzem Cenowym stanowiącym załącznik do Umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ.

CPV: 34922100-7, 50230000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00082743, WIZ.271.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w Rozdz.XIII i XIV SWZ (...)2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania oraz komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,w zakresie:-przesyłania zamawiającemu pytań do treści SWZ;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia,o którym mowa w art.125ust.1,podmiotowych środków dowodowych,innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postęp.;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot.treści oświadczenia,o którym mowa w art. 125ust.1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postęp.;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;-przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;-przesyłania wniosków,informacji,oświadczeń wykonawcy;-przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający dopuszcza,opcjonalnie,komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.Adres poczty elektronicznej do kontaktu z wykonawcami:bzp@um.belchatow.pl.4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dot. odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty".Korespondencja,której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6.Zamawiający,zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postęp. o udzielenie zam. pub. lub konkursie,określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min.2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MS Windows 7,Mac Os x 10 4,Linux,lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna,inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7.Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.9.Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dot. w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych czynności w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców"(..)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w rozdziale II SWZ.(...)Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)-zwanym dalej "RODO" informuję,że:1.Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia pub. pn.:Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego,poziomego,urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa jest Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa jako Zamawiający, z siedzibą w Bełchatowie,ul. Kościuszki 1,97-400 Bełchatów.Kontakt z Administratorem jest możliwy drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) um@belchatow.pl,(ePUAP) na adres skrytki:/umbelchatow/UM lub /umbelchatow/SkrytkaESP oraz pisemnie-Urząd Miasta Bełchatowa,ul. Kościuszki 1,97-400 Bełchatów-tel.44/7335116.2.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:listownie na adres-Urząd Miasta Bełchatowa,ul. Kościuszki 1,97-400 Bełchatów,poprzez e-mail-iod@um.belchatow.pl,(ePUAP) na adres skrytki:/umbelchatow/UM lub /umbelchatow/SkrytkaESP,telefonicznie-44/ 7335142.3.Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pub. pn.:Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa. Znak: WIZ.271.1.2023. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:ustawa z dnia 11.09.2019r.-Pzp, ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w dziale IX ustawy Pzp,do upływu terminu na ich wniesienie.Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art.18 ust.5 ustawy z dnia 11.09.2019 r.-Pzp.5.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat:od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.6.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,w sposób gwarantujący jego nienaruszalność,a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7.Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.Wynika to stąd,że w zależności od przedmiotu zamówienia,zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.8.W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:a)prawo dostępu do danych osobowych,w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (art.15 RODO)(...)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/724569
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-14 08:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/belchatow w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 603940,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:
* I grupa prac:
- ryczałt konserwacyjny obejmuje bieżącą konserwację sygnalizacji świetlnych, podświetlanych znaków D-6 oraz doświetlaczy przejść
dla pieszych
- bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - (UBRD) - ryczałt miesięczny.
* II grupa prac - prace na zlecenie, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac na podstawie zleceń jednostkowych Zamawiającego, określających zakres prac, które zostaną objęte rozliczeniem na podstawie stawek jednostkowych zgodnie z Formularzem Cenowym stanowiącym załącznik do Umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, tj.:
* Zakres zamówień/usług: zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług, polegających na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych będących w zarządzie Miasta Bełchatowa
* Wartość zamówień: łączna wartość takich zamówień wynosi netto: 300 000,00 zł.
* Warunki na jakich zostaną one udzielone: zamówienie zostanie udzielone
np. w przypadku rozwiązania/wypowiedzenia umowy z Wykonawcą, wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
* Kryterium ,,Cena" (C) - waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w kryterium ,,Cena" zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cnaj/Co) x 60
gdzie:
C - liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium ,,Cena"
Cnaj - cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co - cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium ,,Cena" (C) wynosi 60 punktów.
* Kryterium: ,,Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych" (T)
- waga kryterium 40 %
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie podanych minut czasu reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych" będzie przyznawana na poniższych zasadach:
- 30 minut - 40 punktów
- 60 minut - 25 punktów
- 90 minut - 10 punktów
- powyżej 90 minut - 0 punktów
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium ,,Czas reakcji
na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych" (T) wynosi 40 punktów.
Niezadeklarowanie przez wykonawcę w Formularzu ofertowym czasu reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych, spowoduje odrzucenie oferty ze względu na jej niezgodność z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (S) obliczoną na podstawie wzoru:
S = C + T
gdzie:
S - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Cena"
T - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych"
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykaże, że:
- posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
min. 300 000,00 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- jedną usługę polegającą na utrzymaniu oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych
o minimalnej wartości 300 000,00 zł (brutto)
oraz załączy dowody określające, czy usługa ta została wykonana należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykaże, że dysponuje:
a) kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, lub odpowiadające im ważne uprawnianie budowlane
w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
c) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne ,,E" do 1kV lub wyższe uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
Zamawiający dopuszcza, aby powyższe kryteria spełniała jedna osoba posiadająca wyżej wymienione rodzaje uprawnień;
d) osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania ruchem drogowym wynikające z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym.
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że dysponuje:
a) samochodami dostawczymi o ładowności min. 500 kg wyposażonymi
w światła pulsujące - min. 2 szt.
b) ubijakiem spalinowym - min. 1 szt.
c) agregatem prądotwórczym - min. 1 szt.
d) spawarką gazową lub elektryczną - min. 1 szt.
e) młotem udarowym do skuwania nawierzchni bitumicznych
lub betonowych - min. 1 szt.
f) malowarkami samojezdnymi - min. 2 szt.
g) malowarkami ręcznymi - min. 2 szt.
h) przyczepą sygnalizacyjną z tablicą U-26a - min. 1 szt.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie
z Załącznikiem do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy - zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ;
3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ;
4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ;
5) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - zgodnie z opisem warunku.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, FORMULARZ CENOWY - wg wzorów określonych w Załącznikach do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ - jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ - jeżeli dotyczy;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z Załącznikiem do SWZ; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli dotyczy;
6) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 2 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) w sposób i w terminie określonym w SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow oraz zgodnie z ustawą Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy - Załącznik do SWZ.
Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w § 4 i § 5 Projektu umowy oraz zapisami w rozdziale XXIII SWZ zamieszczonej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
* Kryterium ,,Cena" (C) - waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w kryterium ,,Cena" zostanie obliczona według wzoru:
C = (Cnaj/Co) x 60
gdzie:
C - liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium ,,Cena"
Cnaj - cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co - cena brutto oferty badanej [zł]
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium ,,Cena" (C) wynosi 60 punktów.
* Kryterium: ,,Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych" (T)
- waga kryterium 40 %
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie podanych minut czasu reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Liczba punktów w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych" będzie przyznawana na poniższych zasadach:
- 30 minut - 40 punktów
- 60 minut - 25 punktów
- 90 minut - 10 punktów
- powyżej 90 minut - 0 punktów
Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium ,,Czas reakcji
na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych" (T) wynosi 40 punktów.
Niezadeklarowanie przez wykonawcę w Formularzu ofertowym czasu reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych, spowoduje odrzucenie oferty ze względu na jej niezgodność z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (S) obliczoną na podstawie wzoru:
S = C + T
gdzie:
S - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Cena"
T - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych"
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awarii sygnalizacji świetlnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-15

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.