lubelskie (Lublin)
dolnośląskie (Żarów)
dolnośląskie (Łażany)
śląskie (Żywiec)
mazowieckie (WARSZAWA)
śląskie (Goczałkowice-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Czyszczenie i pielęgnacja budek lęgowych dla krasek |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków ul. Odrowąża 24 05-270 Marki powiat: wołomiński tel. +48 512 232 931 zamowienia@otop.org.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Marki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 512 232 931 |
Termin składania ofert: | 2023-02-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu i pielęgnacji 390 szt. budek lęgowych dla krasek w związku z realizacją projektu ,,Czynna ochrona kraski Coracias garrulus na Równinie Kurpiowskiej" nr POIS.02.04.00-00-0023/17, współfinansowanego przez Unię Europejską ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: a. czyszczenie 390 szt. opuszczonych budek lęgowych, b. usunięcie z budek lęgowych starego gniazda i wygarnięcie szczotką jego pozostałości, c. usuniecie starych gniazd szerszeni w przypadku ich wystąpienia w budce, d. w razie konieczności drobne naprawy polegające na wbiciu wychodzących gwoździ lub uzupełnieniu braków w gwoździach spajających części budek. 3. Opis budki lęgowej podlegającej czyszczeniu: a. budki lęgowe są przymocowane na drzewach na wysokości, co najmniej 4 metrów, b. budki wykonane są poprzez wydrążenie z pnia drzewa iglastego, c. wielkość budek: ? średnica zewnętrzna ok. 30-45 cm, ? wysokość 1 budki ok. 60 cm, ? waga 1 budki ok. 15 kg. 4. Miejsce wykonywania usługi. Miejscem wykonywania usługi jest obszar Równiny Kurpiowskiej, w granicach obszaru projektu, który określa szkic stanowiący Zał. nr 1. do niniejszego ogłoszenia. W ww. obszarze drzewa, na których znajdują się budki lęgowe przeznaczone do czyszczenia są rozmieszczone losowo (nieregularnie). Położenie drzew, na których znajdują się budki lęgowe przeznaczone do czyszczenia zostanie wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Szacunkowe odległości do pokonania zależą od logistyki zaplanowanej pracy i jej optymalizacji, nie będą przekraczały 3 000 km. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie przedmioty (np. szczotki, gwoździe lub wkręty itd.) i niezbędne narzędzia (np. samochód, drabiny, liny, uprząż, młotki, wkrętarki itd.) do wykonania tego zamówienia. 6. Dokumentacja realizacji zamówienia. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu w formie elektronicznej obejmującej, co najmniej 2 zdjęcia każdej budki z czego minimum jedno ma być zrobione przed czyszczeniem i minimum jedno po czyszczeniu. Ponadto, Wykonawca przekaże Zamawiającemu opis stanu wszystkich budek lęgowych. 7. Wykonawca poinformuje Zamawiającego, o terminie rozpoczęcia czyszczenia i konserwacji budek lęgowych na trzy dni robocze przed rozpoczęciem prac w terenie oraz o terminie zakończenia czyszczenia budek w terenie. Dokument nr: 560/2023/02 Składanie ofert: VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@otop.org.pl lub bezpośrednio przez bazę konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ do dnia 12.02.2023 r. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony po rozpatrzeniu wszystkich ofert w siedzibie Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia ma być wykonany do 10 marca 2023 r. z zastrzeżeniem, że czyszczenie wszystkich budek ma być wykonane do 28 lutego 2023 r. Wymagania: IV. INFORMACJA O DOPUSZCZENIU SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Rozwiązania wariantowe nie będą rozpatrywane. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. Posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. VI. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z dołączonym do zapytania wzorem - Załącznik nr 2. 2. Podpisane Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, zgodnie z dołączonym do zapytania wzorem - Załącznik nr 3. 3. Podpisana informacja dotycząca RODO, zgodnie z dołączonym do zapytania wzorem - Załącznik nr 4. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferent powinien sporządzić ofertę na formularzu ofertowym w języku polskim, zgodnie z dołączonym do zapytania wzorem (Załącznik nr 2) 2. Oferta powinna być czytelna. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Oferenta, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 3. Przed upływem terminu składania ofert Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być dostarczone do Zamawiającego na piśmie przed upływem terminu składnia ofert. 4. Oferent nie może wycofać oferty i wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. 5. Oferta powinna zawierać minimum: cenę całkowitą brutto oraz netto podaną w złotych polskich z dokładnością nie większą niż 2 miejsca po przecinku, nazwę i adres Oferenta, numer telefonu lub e-mail oraz datę sporządzenia. Całkowite wynagrodzenie przedstawione przez Oferenta w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (całkowity koszt jaki poniesie Zamawiający), w tym: a. kwotę podatku VAT (w przypadku, gdy Oferent jest podatnikiem VAT), b. należne składki (płacone przez zleceniodawcę oraz zleceniobiorcę ) na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wynikające każdorazowo z przepisów o ubezpieczeniach społecznych oraz zaliczkę na podatek dochodowy (w przypadku, gdy wykonawca jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej) c. koszty podróży związane z realizacją prac terenowych, W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający będzie zawierał z Wykonawcą umowy zlecenia. 6. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. W przypadku, jeśli wybór najkorzystniejszej oferty nie byłby możliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych Oferentów, do złożenia w terminie 3 dni ofert dodatkowych. 3. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach podstawowych. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. Zamawiający może odwołać/zmienić lub zmodyfikować warunki postępowania w trybie zapytania ofertowego przed dniem składania ofert, w tym termin składania i otwarcia ofert. 6. Zamawiający może odrzucić ofertę Oferenta, gdy ta nie będzie spełniać wymagań stawianych przez Zamawiającego, tj. oferta nie będzie ważna. 7. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronach internetowych: ? http://www.otop.org.pl. ? http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl pod nr 2023-37579-145131 IX. KRYTERIA WYBORU OFERTY Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryterium: Cena - 100% Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższym całkowitym wynagrodzeniem. X. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA WYKONAWCY 1. Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków (OTOP) nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIESZEJ OFERTY 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi przez umieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej. Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony mailem. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie ostateczny i nie będzie podlegać procedurze odwoławczej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. XII. INFORMACJA O DOPUSZCZALNOŚCI WARUNKÓW ZMIANY UMOWY Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania z poszanowaniem ustawy Kodeks Cywilny. Zmiany będą mogły być wprowadzone do Umowy między innymi w zakresie: 1. Przesunięcia terminu wykonania usługi spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, np. warunki atmosferyczne niepozwalające na pracę w terenie, okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 lub inna siła wyższa. W wypadku wystąpienia powyższych okoliczności Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu z wnioskiem o wydłużenie terminu. Po akceptacji przez Zamawiającego wniosku złożonego przez Wykonawcę, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. 3. Warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy. Procedury, zgodnie z którymi przeprowadzane jest postępowanie, są zgodne z zasadami dokonywania zakupów, określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane również w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ pod numerem 2023-37579-145131 w dniu 3 lutego 2023 r. Kontakt: XIII. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela Pani Dorota Ochocińska, e-mail: dorota.ochocinska@otop.org.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2025