dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa armatury łazienkowej oraz kuchennej |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach ul. Partyzantów 21 41-400 Mysłowice powiat: Mysłowice zp@mzgk.myslowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mysłowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa armatury łazienkowej oraz kuchennej dla Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach. Dokument nr: ZP/271/1/42/2023 Składanie ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 14 lutego 2023 roku. Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza cenowego i Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone . Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do 31 grudnia 2023 r. Wymagania: Tryb zamówienia 1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego. Warunki realizacji dostaw: 1. Zamawiający przewiduje, że zamówienie podstawowe będzie dostarczane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego. 2. Ilości zamawianego przedmiotu umowy określone w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do Zapytania są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy i nie stanowią zobowiązania do zakupu całego asortymentu. 3. Zamawiający ma prawo do niezrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia. Zakres zamówienia zostanie zrealizowany w co najmniej 70% ogólnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania pełnych wartości szacunkowych zapotrzebowań określonych w Załączniku nr 1 do Zapytania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wartości zamówienia podstawowego maksymalnie o 10% ogólnej wartości umowy. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do ich sprzedaży w cenie wskazanej w Formularzu cenowym. 5. Dostawa materiałów odbywać się będzie na podstawie zamówień Zamawiającego, wysyłanych drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. 6. Czas realizacji dostaw poszczególnych zamówień nie powinien przekroczyć 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 7. Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów do siedziby Zamawiającego. 8. Koszt i ryzyku transportu ponosi Wykonawca. 9. W przypadku dostarczenia materiałów niezgodnych rodzajowo z warunkami zamówienia lub dostarczenia wadliwego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia materiałów zgodnych z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia wezwania. Bank PEKAO S.A. Oddział Mysłowice nr konta: 66 1240 4315 1111 0000 5299 8043 NIP 222-00-09-027 REGON 271570799IV. 1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez osobę uprawnioną: 1) Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego; 2) Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę). 3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl 4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj. a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania ofert; b) informację o złożonych ofertach; c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym zakresie. 6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa lub przekazane zostanie wybranemu Wykonawcy zlecenie. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy spółki wraz ze wszystkimi aneksami. VI. Ocena ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium: ,,Wartość oferty brutto" - waga 100% Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902) i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego. W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia. VII. Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności: Wykonawca przedstawi w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do Zapytania, cenę jednostkową netto oraz cenę łączną za dostawę poszczególnych materiałów. Cena przedstawiona przez Oferenta zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z kosztem zakupu towarów, kosztem transportu do siedziby Zamawiającego, itp. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone jako iloczyn faktycznie dostarczonych materiałów i ceny jednostkowej netto powiększony o właściwą stawkę podatku VAT. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu zamówienia oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi: Nabywca: Miasto Mysłowice ul. Powstańców 1 41-400 Mysłowice 2REGON 276255393 NIP 2220012288 Odbiorca: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Partyzantów 2, 41-400 Mysłowice Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej wymienione adresy e-mail. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji: Elżbieta Kafka, zp@mzgk.myslowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024