Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa armatury łazienkowej oraz kuchennej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa armatury łazienkowej oraz kuchennej

Data zamieszczenia: 2023-02-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
ul. Partyzantów 21
41-400 Mysłowice
powiat: Mysłowice
zp@mzgk.myslowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa armatury łazienkowej oraz kuchennej dla Miejskiego
Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach.

Dokument nr: ZP/271/1/42/2023

Składanie ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 14 lutego 2023 roku.
Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza cenowego i Formularza ofertowego nie
zostaną rozpatrzone .

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą do 31 grudnia 2023 r.

Wymagania:
Tryb zamówienia
1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego.
Warunki realizacji dostaw:
1. Zamawiający przewiduje, że zamówienie podstawowe będzie dostarczane sukcesywnie do siedziby
Zamawiającego.
2. Ilości zamawianego przedmiotu umowy określone w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do Zapytania są
ilościami szacunkowymi, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy i nie stanowią
zobowiązania do zakupu całego asortymentu.
3. Zamawiający ma prawo do niezrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia. Zakres zamówienia
zostanie zrealizowany w co najmniej 70% ogólnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń
z tytułu niewykorzystania pełnych wartości szacunkowych zapotrzebowań określonych w Załączniku nr 1 do
Zapytania.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wartości zamówienia podstawowego maksymalnie o 10%
ogólnej wartości umowy. W tym przypadku, Wykonawca jest zobowiązany do ich sprzedaży w cenie wskazanej
w Formularzu cenowym.
5. Dostawa materiałów odbywać się będzie na podstawie zamówień Zamawiającego, wysyłanych drogą
elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy.
6. Czas realizacji dostaw poszczególnych zamówień nie powinien przekroczyć 4 dni roboczych od daty złożenia
zamówienia.
7. Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów do siedziby Zamawiającego.
8. Koszt i ryzyku transportu ponosi Wykonawca.
9. W przypadku dostarczenia materiałów niezgodnych rodzajowo z warunkami zamówienia lub dostarczenia
wadliwego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do dostarczenia materiałów
zgodnych z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych
od dnia wezwania.
Bank PEKAO S.A. Oddział Mysłowice
nr konta: 66 1240 4315 1111 0000 5299 8043
NIP 222-00-09-027
REGON 271570799IV.
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez
osobę uprawnioną:
1) Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
2) Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we
właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę).
3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl
4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj.
a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania
ofert;
b) informację o złożonych ofertach;
c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym
zakresie.
6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa lub przekazane zostanie
wybranemu Wykonawcy zlecenie. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem
umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy
spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
VI. Ocena ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium:
,,Wartość oferty brutto" - waga 100%
Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację
publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r.
poz. 902) i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy
przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację
zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia.
VII.
Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności:
Wykonawca przedstawi w Formularzu cenowym - Załącznik nr 1 do Zapytania, cenę jednostkową netto oraz cenę
łączną za dostawę poszczególnych materiałów.
Cena przedstawiona przez Oferenta zawiera wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane
z kosztem zakupu towarów, kosztem transportu do siedziby Zamawiającego, itp.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalone jako iloczyn faktycznie dostarczonych materiałów i ceny jednostkowej
netto powiększony o właściwą stawkę podatku VAT.
Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu
zamówienia oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi:
Nabywca:
Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1
41-400 Mysłowice
2REGON 276255393
NIP 2220012288
Odbiorca:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Partyzantów 2,
41-400 Mysłowice
Płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej
wymienione adresy e-mail.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji:
Elżbieta Kafka, zp@mzgk.myslowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.