dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Gorlice)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i instalacja modułowych domków letniskowych |
Data zamieszczenia: | 2023-02-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STEKLA Spółka Jawna Zajęcza 51 43-384 Jaworze powiat: bielski 512295918 biuro@gosciniecszumny.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/145511 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jaworze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 512295918 |
Termin składania ofert: | 2023-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-00H6/21 - Poprawa konkurencyjności firmy i stworzenie nowego miejsca pracy dzięki realizacji projektu inwestycyjnego. Część 1 DOSTAWA, montaż i instalacja modułowych domków letniskowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja trzech modułowych domków letniskowych o powierzchni zabudowy 18 m2 każdy zgodnie z danymi technicznymi i funkcjonalnymi zawartymi w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Dopuszcza się jedynie składanie ofert na nowe urządzenia i ich elementy (tzn. dotychczas nieużywane). Jeżeli w powyższym opisie przyjęto konkretne rozwiązania, w tym konkretne materiały, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania i materiały równoważne w zakresie funkcjonalności, jakości oraz parametrów. CPV: 44211100-3 Dokument nr: 2023-44918-145511, 1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-02-21 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat bielski Gmina Jaworze Miejscowość Jaworze Termin realizacji umowy: 30.04.2023 r. Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach: ? Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji umowy wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie, w tym jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia; ? W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); ? Zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe); ? Zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron; ? Zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy; ? Ograniczenia zakresu usługi wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; ? Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym; ? Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach; ? Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy; ? Zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zgodności z postanowieniami zapytania ofertowego; ? Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; ? Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego. 2. Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Informujemy, że zamówienie ma zostać udzielone w ramach projektu, w którym Zamawiający jest zobowiązany do stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, w związku z czym Zamawiającego i Wykonawcę obowiązuje zakaz powiązań osobowych lub kapitałowych, o którym mowa w sekcji 6.5.2 ,,Zasada konkurencyjności" ww. Wytycznych. W związku z powyższym informujemy, że w celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie w szczególności nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z ogłaszającym zamówienie. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ogłaszającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ogłaszającego lub osobami wykonującymi w imieniu ogłaszającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; ? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-02-07 Data ostatniej zmiany 2023-02-07 12:34:05 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: 80% (Cena oferty najniższej / Cena oferty badanej) x 100 x 80% = ilość punktów Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres trwania gwarancji liczony od odbioru końcowego podany w miesiącach: 20% (Okres trwania gwarancji w ofercie z najkrótszym okresem gwarancji/ Okres trwania gwarancji w ofercie badanej) x 100 x 20% = ilość punktów Kontakt: Osoby do kontaktu Adam Stekla tel.: 512295918 e-mail: biuro@gosciniecszumny.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024