Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa siatek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa siatek

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 26
48-100 Głubczyce
powiat: głubczycki
tel. 604-968-109
przetargi@szpitalglubczyce.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Głubczyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 604-968-109
Termin składania ofert: 2023-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA siatek dla SP ZOZ w Głubczycach, sygn. akt 8 / II / 2023.
Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w:
o Ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974 z późn. zm.),
o Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416),
o Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.);
o Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r. - dotyczącej wyrobów.
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności. Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia:
część nr 1 - DOSTAWA siatek - wg załącznika nr 2/1 do niniejszego ogłoszenia;
część nr 2 - DOSTAWA siatek - wg załącznika nr 2/2 do niniejszego ogłoszenia;
część nr 3 - DOSTAWA siatek wielowarstwowych, do zaopatrywania przepuklin pooperacyjnych - wg załącznika nr 2/3 do niniejszego ogłoszenia.

CPV: 33.18.41.00-4, 33.18.42.00-5

Otwarcie ofert: TERMIN OTWARCIA OFERT
3.3. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu w dniu 24 luty 2023 r., o godz. 11:00.

Specyfikacja:
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: http://bip.szpitalglubczyce.pl/570/411/zamowienia-do-130-tys-zl.html

Składanie ofert:
3. Sposób oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@szpitalglubczyce.pl do dnia 24 luty 2023 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
10. Termin wykonania zamówienia: dostawy sukcesywne przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE DO 130.000 złotych
Postępowanie prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812,1933, 2185. z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem strony internetowej Zamawiającego http://bip.szpitalglubczyce.pl/570/411/zamowienia-do-130-tys-zl.html i poczty elektronicznej Zamawiającego przetargi@szpitalglubczyce.pl .
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Szczegółowe warunki zamówienia stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia:
- formularz ofertowy;
- formularze cenowe, stanowiące szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- projekt umowy.
3.1. Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej przyjmuje się datę przesłania jej na pocztę elektroniczną.
3.2. Zamawiający zapewnia, aby z zawartością ofert nie można było zapoznać się przed upływem terminu ich otwarcia.
4. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5. Niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
a) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
b) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

6. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

7. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane:
o w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem;
o w formie skanów, w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail;
Postępowanie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
12. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zadawanie pytań czy też przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie e-mail: przetargi@szpitalglubczyce.pl
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przekazać za pośrednictwem e-mail: przetargi@szpitalglubczyce.pl do dnia 24.02.2023 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 24.02.2023 r. od godz.: 11:00
UWAGA!!!
WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ WINIEN JA SKOMPRESOWAĆ DO JEDNEGO PLIKU ARCHIWUM (ZIP)
A NASTEPNIE PRZED WYSŁANIEM OFERTĘ ZASZYFROWAĆ. PO ZŁOŻENIU OFERTY W DNIU SKŁADANIA OFERT w GDODZINACH OD 10:00 DO GODZINY 11:00 WYKONAWCA WINIEN PRZESŁAĆ NA adres e-mail: przetargi@szpitalglubczyce.pl hasło do rozszyfrowanie jego oferty.
13. Przygotowanie oferty:
a) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamawiający wymaga złożenia oferty i dokumentów w formie elektronicznej;
b) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę; Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania ofert.
c) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestrowym oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
d) Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
e) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami (załącznikami), winny zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
f) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.

14. Kryteria oceny ofert: cena - 100%
najniższa oferowana cena brutto : cena badanej oferty brutto x 100% x 100 pkt

W wyniku prowadzonej procedury zostanie wybrana oferta o najniższej cenie, gwarantującej że wykonanie zamówienia nastąpi po cenie nie wyższej niż cena rynkowa.
W sytuacji, gdy nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie tych wykonawców, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
15. Wymagane dokumenty, jakie należy dołączyć składając ofertę:
a) Wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1);
b) Wypełnione odpowiednie formularze cenowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wzór stanowią załączniki nr 2/1 - 2/3 do niniejszego ogłoszenia);
c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika
z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023r. poz.57 ze zm.).

Kontakt:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami, do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest - Jarosław Gospodarczyk; tel. 604-968-109,
w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:25 - 15:00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.