Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
122z dziś
6177z ostatnich 7 dni
24576z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa drogi powiatowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2023-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
ul. Warszawska 219
05-300 Mińsk Mazowiecki
powiat: miński
zdpmm@wp.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy. Zakres robót obejmuje m. in.:
Odcinek od km 11+977 do km 14+035:
roboty przygotowawcze,
roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne,
wykonanie poboczy,
wykonanie podbudowy pod jezdnią,
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
wykonanie chodnika i zjazdów z kostki wraz z podbudową,
wykonanie ciągu pieszo-rowerowego,
wykonanie odwodnienia (m. in. umocnienie rowu korytkami KKŻ, przepusty ze ściankami czołowymi pod zjazdami, ścieki podchodnikowe, studzienki ściekowe, kanały z rur PVC, drenaż francuski),
humusowanie i obsianie skarp,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
regulacja urządzeń podziemnych,
wykonanie kanału technologicznego,
przebudowa przepustu pod drogą,
przebudowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego oraz budowa słupów linii napowietrznej niskiego napięcia.
Ponadto w załączeniu do postępowania (Załącznik nr 15 do SWZ) zostały dołączone pytania wraz z odpowiedziami jakie wpłynęły do Zamawiającego podczas poprzednich postępowań (znak sprawy: ZDP.3.272.58.2022 oraz ZDP.3.272.72.2022). Jednocześnie Zamawiający informuje, iż podtrzymuje stanowisko zawarte w wyjaśnieniach treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi, iż obecne postępowanie dotyczy odcinka od km 11+977 do km 14+035 Zamawiający zamieszcza tylko te pytania, które dotyczą tego odcinka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 15 do SWZ - dokumentacja określająca przedmiot zamówienia.

CPV: 45233100-0, 45100000-8,45233253-7,34992200-9,45400000-1,45233220-7,45233300-2, 45232452-5,45231000-5, 45111000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00085574, ZDP. 3.272.10.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-02-24 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5219e557-a6df-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5219e557-a6df-11ed-b8d9-2a18c1f2976f zdpmm@wp.pl [w przypadku komunikacji w sposób inny (np. poczta e-mail) niż przy użyciu Platformy e-Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić odmienny sposób komunikacji]
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
1.1Ofertę oraz dokumenty składane wraz z ofertą należy składać za pośrednictwem zakładki,,Oferty/wnioski"(Platforma e-Zamówienia)widocznej w podglądzie postęp.po zalogowaniu się na konto Wyk.
1.2Dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń(inne niż oferta Wyk. i załączniki do oferty)składane są przez Wyk. elektronicznie za pośrednictwem:
1.2.1formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularz do komunikacji").Za pośrednictwem tych formularzy odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.,,Formularz do komunikacji"umożliwia również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"),
1.2.2w szczególnie uzasadnionych przypadkach,uniemożliwiających komunikację Wyk. i Zam. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zam. dopuszcza komunikację za pomocą poczty e-mail zdpmm@wp.pl(nie dotyczy składania ofert).W związku z powyższym w interaktywnym formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej,
1.2.3w przypadku komunikacji w sposób inny(np. poczta e-mail)niż przy użyciu Platformy e-Zamówienia Wyk.zobowiązany jest uzasadnić odmienny sposób komunikacji.
1.3Zam. rekomenduje następujące formaty danych: .pdf oraz .zip, .7z (formaty poddające dane kompresji),a w przypadku przekazywania wiadomości przy użyciu środków komunikacji elektronicznej jako tekst wpisany bezpośrednio do niej.
2.We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem Zam. i Wyk. posługują się numerem ogłoszenia BZP lub nr sprawy lub identyfikatorem postęp.dostępnym na Platformie.
3.Wyk.zamierzający wziąć udział w postęp.o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia oraz mieć nadane odpowiednie uprawnienia w ,,Panelu zarządzania"w zakładce,,administrowanie użytkownikami". Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje w zakładce ,,Centrum Pomocy" (,,Zakładanie konta użytkownika").
4.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postęp.nie wymaga posiadania konta na Platformie.
5.Możliwość korzystania w postęp.z,,Formularzy do komunikacji"w pełnym zakresie wymaga posiadania konta,,Wykonawcy"na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie.
6.Wszystkie wysyłane i odebrane w postęp.przez wyk.wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postęp.w zakładce ,,Komunikacja".
7.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
8.Wyk.przystępując do postęp.o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
9.Maks.rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem,,Formularzy do komunikacji"wynosi 150 MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisanych profilem zaufanym, który wynosi max. 10 MB oraz na ograniczenie wielkości pliku podpisanego w aplikacji eDOApp służącej do składania (elektronicznego) podpisu osobistego, który wynosi max. 5 MB.
11.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i ust 5 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.
12. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, Ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, e-mail: zdpmm@wp.pl
1.2 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt: e-mail iod@powiatminski.pl tel. 25 759 87 38 lub listownie: Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim, Ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki
1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8 posiada Pani/Pan:
1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9 nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu względem osób fizycznych obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-02-24 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 11 SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 490 dni

Wymagania:
1.Wyk.przystępujący do postęp.jest zobowiąz.,przed upływem terminu skład. ofert,wnieść wadium w kwocie:100.000,00 PLN(słownie:sto tysięcy złotych zero groszy) i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związ.ofertą.
2.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dop.tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe,z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związ.ofertą.
3.Wadium może być wniesione według wyboru Wyk.w jednej lub kilku następujących formach:
3.1pieniądzu,
3.2gwarancjach bankowych,
3.3gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelew. na rach.bank.Zam.: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Maz. Nr 83 9226 0005 0001 4022 2000 0020,z dopiskiem na przelewie:,,Wadium w postępowaniu na: ..."
5.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zam.zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedz.
6.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rach.bank.Zam., o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7.Wadium wniesione w pieniądzu Zam. przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w pkt 4.
8.Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektr.podpisanego kwalifikowanym podpisem elektr.,lub podpisem zaufanym lub (elektr.)podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zam.w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwar.do wypłaty Zam. pełnej kwoty wadium.
9.Wadium wnoszone w gwar.lub poręczeniach wnoszone przez wyk.wspólnie ubiegających się o zamów(np konsorcjum,spółka cywilna),musi zawierać:
9.1.wskazanie nazw wszystkich konsorcjantów lub podanie informacji, że Wyk.(LIDER) działa w imieniu wszystkich Wyk.wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub
9.2.zapisy w treści gwarancji/poręczenia mówiące o poszerzeniu odpowiedzialności wystawcy gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium wystąpią,,z przyczyn,za które Wyk.odpowiada" lub ,,z przyczyn,za które Wyk.jest odpowiedzialny" lub
9.3.zapisy w treści gwarancji/poręczenia, że odpowiedzialność odnosi się nie tylko do okoliczności leżących po stronie wyk.,ale również po stronie podmiotów z nim powiązanych,współwyk.itp.
10.W przypadku, gdy Wyk.nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związ.ofertą, lub złożył wniosek o zwrot wadium,w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zam.odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
11.Zam.dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp.
12.Zam. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwar. lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwar.lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
12.1Wyk.w odp.na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie,nie złożył podmiot.środków dowod.lub przedmiot.środków dowod.potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświad.,o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp,innych dok.lub oświad.lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wyk.jako najkorzystniejszej
12.2Wyk., którego oferta została wybrana:
12.2.1 odmówił podpis.umowy w sprawie zam.publ.na war.określonych w ofercie,
12.2.2 nie wniósł wymaganego zabezp.należytego wykonania umowy,
12.3zawarcie umowy w sprawie zam.publ.stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wyk., którego oferta została wybrana
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP. 3.272.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2230W Mińsk Mazowiecki - Cegłów - Mrozy. Zakres robót obejmuje m. in.:
Odcinek od km 11+977 do km 14+035:
roboty przygotowawcze,
roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne,
wykonanie poboczy,
wykonanie podbudowy pod jezdnią,
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
wykonanie chodnika i zjazdów z kostki wraz z podbudową,
wykonanie ciągu pieszo-rowerowego,
wykonanie odwodnienia (m. in. umocnienie rowu korytkami KKŻ, przepusty ze ściankami czołowymi pod zjazdami, ścieki podchodnikowe, studzienki ściekowe, kanały z rur PVC, drenaż francuski),
humusowanie i obsianie skarp,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
regulacja urządzeń podziemnych,
wykonanie kanału technologicznego,
przebudowa przepustu pod drogą,
przebudowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego oraz budowa słupów linii napowietrznej niskiego napięcia.
Ponadto w załączeniu do postępowania (Załącznik nr 15 do SWZ) zostały dołączone pytania wraz z odpowiedziami jakie wpłynęły do Zamawiającego podczas poprzednich postępowań (znak sprawy: ZDP.3.272.58.2022 oraz ZDP.3.272.72.2022). Jednocześnie Zamawiający informuje, iż podtrzymuje stanowisko zawarte w wyjaśnieniach treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi, iż obecne postępowanie dotyczy odcinka od km 11+977 do km 14+035 Zamawiający zamieszcza tylko te pytania, które dotyczą tego odcinka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 15 do SWZ - dokumentacja określająca przedmiot zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
34992200-9 - Znaki drogowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 490 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w kontroli nad robotami budowlanymi
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1.3.1 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 6.000.000,00 PLN. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie złożonego na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z rozdziałem 20 pkt 1.2 SWZ) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca (firma) spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:
1.4.1 wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia) o wartości zrealizowanych robót minimum 3.000.000,00 PLN każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające co najmniej na:
o wykonaniu (przebudowie, budowie) nawierzchni jezdni (drogi) bitumicznej / betonowej wraz z podbudową (droga publiczna, droga wewnętrzna; Zamawiający nie uzna wykonywania nawierzchni bitumicznej/betonowej oraz podbudowy na ścieżkach rowerowych, ciągach pieszo-rowerowych, ciągach pieszo-jezdnych, placach, targowiskach itp.)
o wykonaniu nawierzchni z kostki / płyt chodnikowych (chodnik, zjazd, ścieżka rowerowa, ścieżka pieszo-rowerowa, parking, itp.) przy czym Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.
1.4.2 dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług:
o kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne
o kierownikiem robót posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne
o kierownikiem robót posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne
o kierownikiem robót posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne
Warunek dysponowania osobami zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:
dwiema osobami, które posiadają uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub równoważne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz jedną osobą która posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
lub
mniejszą liczbą osób, pod warunkiem, że wskazane osoby mają odpowiednie uprawnienia, tj. np. osoba która posiada uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie będzie posiadała także uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub równoważne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. A jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów także na podstawie złożonego oświadczenia podmiotu, które stanowi wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ
A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie złożonego na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z rozdziałem 20 pkt 1.2 SWZ):
wykazu robót budowlanych wraz z dowodami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz
wykazu osób.
W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje:
a) wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz
b) uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także
c) zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli:
a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług trans granicznych.
1.5. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w SWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspxf=/Kursy/kursy.htm . Zamawiający będzie korzystał z ,,Archiwum kursów średnich - tabela A" http://www.nbp.pl/home.aspxc=/ascx/archa.ascx
2. Udostępnianie zasobów - szczegółowo opisane w Rozdziale 19 pkt 2 SWZ.
3. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia - szczegółowo opisane w Rozdziale 19 pkt 3 SWZ.
4. Regulacje dotyczące podwykonawstwa - szczegółowo opisane w Rozdziale 19 pkt 4 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zamawiający żąda:
1.1.oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ);
1.2 odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
1.3 oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą (wzór stanowi Załącznik nr 11 do SWZ).
2. Dokumenty wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1 zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez jego złożeniem.
2.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt
2.1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniach pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
3. Dokumenty Podwykonawców:
3.1 jeżeli wykonawca powołuje się na Podwykonawcę niebędącego podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp zamawiający żąda przedstawiania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podwykonawcy, o ile na tym etapie jest znany, podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w Załączniku nr 12 do SWZ.
4. Dokumenty podmiotów udostępniających zasoby:
4.1 jeżeli wykonawca powołuje się na podmioty udostępniające zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp zamawiający żąda przedstawiania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 1.
5. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
1.1 dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 6.000.000,00 PLN,
1.2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ);
1.3 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Wzór tabeli - wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ, do którego należy dołączyć dowody)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Do oferty należy dołączyć:
1.1. formularz ofertowy-interaktywny formularz ofertowy znajdujący się na Platformie e-Zamówienia;
1.2.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu:
1.2.1.w przypadku samodzielnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa Wyk.zgodnie z Zał.2 do SWZ;
1.2.2.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wyk.(np.konsorcjum,spółka cywilna),oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wyk.zgodnie z Zał.2 do SWZ;
1.2.3.w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa także podmiot udostępniający zasoby lub jego pełnomocnik zgodnie z Zał.6 do SWZ;
1.3.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
1.3.1.w przypadku samodzielnego ubiegania się o zamówienie,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa Wyk.zgodnie z Zał.3 do SWZ
1.3.2.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców(np.konsorcjum,spółka cywilna),oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców zgodnie z Zał.3 do SWZ;
1.4.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu:
1.4.1.w przypadku samodzielnego ubiegania się o zamówienie,oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia składa Wykonawca zgodnie z Zał.4 do SWZ
1.4.2.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców(np.konsorcjum,spółka cywilna),oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia składa każdy z Wykonawców w zakresie,w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Zał.4 do SWZ;
1.4.3.w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu składa także podmiot udostępniający zasoby lub jego pełnomocnik w zakresie,w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z Zał.6 do SWZ;
1.5.oświadczenie złożone na interaktywnym formularzu ofertowym,z którego będzie wynikało,które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie(np.konsorcjum,spółka cywilna);
1.6.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty,o ile ofertę składa pełnomocnik.Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie,jak składana oferta(t.j.w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub(elektronicznym)podpisem osobistym).Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej,w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z 14.02.1991r.-Prawo o notariacie,które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem,podpisem zaufanym lub(elektronicznym)podpisem osobistym
mocodawcy.Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;
1.7.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(np.konsorcjum,spółka cywilna)-dotyczy ofert składanych przez Wyk. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1.8.zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wraz z oświadczeniami-zgodnie z Zał.6 do SWZ-jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów;
1.9.wadium złożone zgodnie z Rozdz.26.
2.Do oferty można załączyć:
2.1.tabelę,o której mowa w rozdziale 16 pkt 2.3 SWZ(jeśli Wyk. chce uzyskać punkty w kryterium,,doświadczenie w kontroli nad robotami budowlanymi"do oferty musi załączyć tabelę zgodnie z Zał.5 do SWZ zawierającą wytyczne zawarte w rozdziale 16 pkt 2.3 SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wyk.przystępujący do postęp.jest zobowiąz.,przed upływem terminu skład. ofert,wnieść wadium w kwocie:100.000,00 PLN(słownie:sto tysięcy złotych zero groszy) i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związ.ofertą.
2.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dop.tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe,z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związ.ofertą.
3.Wadium może być wniesione według wyboru Wyk.w jednej lub kilku następujących formach:
3.1pieniądzu,
3.2gwarancjach bankowych,
3.3gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelew. na rach.bank.Zam.: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Maz. Nr 83 9226 0005 0001 4022 2000 0020,z dopiskiem na przelewie:,,Wadium w postępowaniu na: ..."
5.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zam.zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedz.
6.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rach.bank.Zam., o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7.Wadium wniesione w pieniądzu Zam. przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w pkt 4.
8.Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektr.podpisanego kwalifikowanym podpisem elektr.,lub podpisem zaufanym lub (elektr.)podpisem osobistym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zam.w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwar.do wypłaty Zam. pełnej kwoty wadium.
9.Wadium wnoszone w gwar.lub poręczeniach wnoszone przez wyk.wspólnie ubiegających się o zamów(np konsorcjum,spółka cywilna),musi zawierać:
9.1.wskazanie nazw wszystkich konsorcjantów lub podanie informacji, że Wyk.(LIDER) działa w imieniu wszystkich Wyk.wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub
9.2.zapisy w treści gwarancji/poręczenia mówiące o poszerzeniu odpowiedzialności wystawcy gwarancji/poręczenia w przypadku, gdy okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium wystąpią,,z przyczyn,za które Wyk.odpowiada" lub ,,z przyczyn,za które Wyk.jest odpowiedzialny" lub
9.3.zapisy w treści gwarancji/poręczenia, że odpowiedzialność odnosi się nie tylko do okoliczności leżących po stronie wyk.,ale również po stronie podmiotów z nim powiązanych,współwyk.itp.
10.W przypadku, gdy Wyk.nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związ.ofertą, lub złożył wniosek o zwrot wadium,w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zam.odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
11.Zam.dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp.
12.Zam. zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwar. lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwar.lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
12.1Wyk.w odp.na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie,nie złożył podmiot.środków dowod.lub przedmiot.środków dowod.potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświad.,o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp,innych dok.lub oświad.lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wyk.jako najkorzystniejszej
12.2Wyk., którego oferta została wybrana:
12.2.1 odmówił podpis.umowy w sprawie zam.publ.na war.określonych w ofercie,
12.2.2 nie wniósł wymaganego zabezp.należytego wykonania umowy,
12.3zawarcie umowy w sprawie zam.publ.stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wyk., którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
1 Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2 Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5 W przypadku, o którym mowa w pkt 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają na interaktywnym formularzu oferty w części pn. "Informacje dodatkowe" oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oraz oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obydwie Strony.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ustawy Pzp w paragrafie 17 projektowanych postanowień umowy określił
okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w kontroli nad robotami budowlanymi
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-03-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.