pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i dostarczenie zestawu mebli |
Data zamieszczenia: | 2023-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Nauki Kopernik Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa powiat: Warszawa przetargi@kopernik.org.pl https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,118083,99709d43c60597cfe01d7d959fc166b1.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie i dostarczenie zestawu mebli do Majsterni Centrum Nauki Kopernik w ramach inicjatywy SOWA Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie zestawu mebli do Majsterni Centrum Nauki Kopernik w ramach inicjatywy SOWA Zestaw powinien zawierać: - 42 stołki na trzech nogach z drewna bukowego bejcowanego lub wykończonego emalią; - 110 stołków o okrągłym siedzisku do samodzielnego złożenia bez użycia kleju i łączników stołki w okleinie laminowanej w kolorach wraz ze ślizgaczami; - 30 stołów; - 9 regałów z szafką; - 3 regały z szufladami; - 5 szafek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: a) Załączniku nr 1 - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, b) Załączniku nr 2 - projektowanych postanowieniach umowy. CPV: 39100000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00097351, DZP.260.4.2023.MN Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,118083,99709d43c60597cfe01d7d959fc166b1.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - adres: https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390), ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem 02/06, 2) Inspektorem Danych osobowych w Centrum Nauki Kopernik jest: Marta Sklorz, e-mail: marta.sklorz@kopernik.org.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,118083,99709d43c60597cfe01d7d959fc166b1.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-24 09:00 Miejsce składania ofert: https://kopernik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.260.4.2023.MN 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie zestawu mebli do Majsterni Centrum Nauki Kopernik w ramach inicjatywy SOWA Zestaw powinien zawierać: - 42 stołki na trzech nogach z drewna bukowego bejcowanego lub wykończonego emalią; - 110 stołków o okrągłym siedzisku do samodzielnego złożenia bez użycia kleju i łączników stołki w okleinie laminowanej w kolorach wraz ze ślizgaczami; - 30 stołów; - 9 regałów z szafką; - 3 regały z szufladami; - 5 szafek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w: a) Załączniku nr 1 - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, b) Załączniku nr 2 - projektowanych postanowieniach umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria. Wykonawca może uzyskać max. 100 pkt. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej i zawodowej: - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę zestawu mebli (obejmującego stołki, stoły, regały) w ramach jednej umowy, za minimum 75 000,00 zł brutto (a w przypadku, jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej- co najmniej równowartość 75 000,00 zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VII pkt. 1 Specyfikacji warunków zamówienia - załączniki nr 3 do SWZ. b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku O ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ, c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w: art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, - załącznik nr 6 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VII pkt. 1 Specyfikacji warunków zamówienia - załączniki nr 3 do SWZ b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VII pkt.1 ppkt.3 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wg treści określonej w załączniku nr 7 do SWZ; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w ww. wykazie Wykonawca wykazuje dostawy, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: n/d 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, w tym o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania Oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w Rozdziale VII: - pkt. 1 ppkt. 1) i 2) SWZ powinien spełniać każdy Wykonawca samodzielnie, - pkt. 1 ppkt. 3) SWZ Wykonawcy mogą spełnić łącznie. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunek określony w Rozdziale VII pkt.1 ppkt 3 )SWZ, musi spełniać Wykonawca albo co najmniej jeden podmiot udostępniający zasób 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Charakter, rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy Zamawiający określił w § 8 projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria. Wykonawca może uzyskać max. 100 pkt. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-03-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2025