Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6279z ostatnich 7 dni
22446z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-02-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny
ul. Targowa 74
03-734 Warszawa
powiat: Warszawa
ewa.grabowska@plk-sa.pl
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/22819/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej na linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock - Lublin
Opis zamówienia:
Przedmiot niniejszego Zamówienia stanowi: sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej na linii kolejowej nr 7 na odcinku Otwock - Lublin (dalej: Zamówienie"). Celem niniejszego zamówienia jest zarządzanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją Zadania inwestycyjnego, w szczególności:
a) pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z Umową oraz Kontraktem budowlanym;
b) zarządzanie rzeczowo-finansowe, w szczególności kompleksowa obsługa Kontraktu budowlanego w zakresie ich rozliczania, monitoringu
i sprawozdawczości rzeczowo-finansowej;
c) zarządzanie techniczne, w tym wykonywanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kontraktu budowlanego;
d) prowadzenie nadzoru środowiskowego, w tym przyrodniczego, zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, postanowieniami uzgadniającymi warunki realizacji przedsięwzięcia oraz innymi decyzjami administracyjnymi w tym zakresie.
Kontrakt budowlany swoim zakresem obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich dostaw i uruchomienia infrastruktury łącznie z wykonaniem wymaganych prac budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń niezbędnych do realizacji Przedmiotu Zamówienia;
b) wykonanie wszystkich prac w tym robót zgodnie z zakresem Zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu Umowy oraz wszelkich czynności wymaganych Prawem;
c) dostawę, instalację i uruchomienie elementów wykonawczych Centralnego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (CSDIP) oraz SSC zgodnie z Ipi-6;
d) dostawę, instalację i uruchomienie urządzeń systemu monitoringu wizyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z Ipi-4.
e) dostawę, instalację i uruchomienie teletransmisyjnej sieci dostępowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z Ie-122 oraz Ie-108:
f) dostawę, instalację urządzeń oraz okablowania w zakresie zasilania elektroenergetycznego systemów realizowanych w zadaniu.
W ramach realizacji Kontraktu budowlanego Wykonawca zaprojektuje, dostarczy i uruchomi sieć LAN z przełącznikiem IPMPLS (warstwy dostępowej) dla obiektów objętych Przedmiotem Zamówienia.

Dokument nr: 9090/IREZA1/12438/00780/23/P

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:
2023-03-20 11:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/22819/details

TERMIN SKŁADANIA ofert:
2023-03-20 10:00

Uwagi:
Dodatkowe informacje:
1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą składaną na Platformie Zakupowej (oprócz dokumentów i
oświadczeń wskazanych w pkt 26 niniejszego ogłoszenia - Warunki udziału w postepowaniu) następujące dokumenty
1) aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, składająca ofertę oraz inne oświadczenia lub dokumenty w Postępowaniu, jest umocowana do jego reprezentowania w Postępowaniu Zakupowym oraz;
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, składająca ofertę oraz inne oświadczenia lub dokumenty w Postępowaniu, jest umocowana do jego reprezentowania w Postępowaniu zakupowym, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1);
3) oświadczenie o akceptacji SWZ i zapisów umowy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ);
4) w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - potwierdzenie wykonania przelewu.
Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym będzie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty metodą spełnia (1) - nie spełnia (0).
2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do Zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując Zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza udział w Postępowaniu zakupowym Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia (konsorcjum). Wykonawcy występujący wspólnie w Postępowaniu zobligowani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu zakupowym. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, spełnianie warunków udziału w Postępowaniu, wskazanych w pkt 26 niniejszego Ogłoszenia (w zakresie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej i w zakresie posiadanej zdolności technicznej lub zawodowej) musi wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) - 3) oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 26 niniejszego Ogłoszenia (o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) ) składa się w zakresie każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
8. Zamawiający informuje, że do wyboru oferty Wykonawcy zostanie zastosowana odwrócona ocena ofert, zgodnie z § 28 Regulaminu, która polega na dokonaniu czynności badania i oceny ofert w następującej kolejności:
1) zbadanie czy złożone oferty nie podlegają odrzuceniu na podstawie § 30 ust. 1 pkt 1-10 i 13 Regulaminu oraz poprawienie omyłek zgodnie z § 27 ust. 4 pkt 2 Regulaminu;
2) ocena ofert pod względem kryteriów oceny ofert i wskazanie oferty ocenionej najwyżej;
3) zbadanie, czy oferta, która została oceniona najwyżej nie podlega odrzuceniu na podstawie §30 ust. 1 pkt 11-12 oraz § 30 ust. 2 Regulaminu, w tym czy zostały wraz z nią złożone wszystkie dokumenty, których złożenia żądał Zamawiający.
9. Ofertę należy przygotować i złożyć ściśle według wymagań określonych w SWZ, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.plk-sa.pl.
10. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ceną oferty jest kwota całkowita za realizację Zamówienia wymieniona w Formularzu złożenia oferty. Cena ofertowa oraz sposób jej przedstawienia w Formularzu złożenia oferty określony jest w Załączniku 1A do SWZ - Cena Oferty. Szczegółową kalkulację wynagrodzenia podstawowego netto Wykonawca przedstawi w Załączniku 1B do SWZ - Rozbicie Ceny Ofertowej. Kalkulacja wskazana w Załączniku 1B do SWZ - Rozbicie Ceny Ofertowej nie będzie stanowić podstawy dokonywania płatności, ale służy porównaniu ofert.
Brak złożenia Załącznika 1B do SWZ - Rozbicia Ceny Ofertowej powodował będzie niezgodność treści oferty ze SWZ.
11. Zamawiający po złożeniu ofert może przeprowadzić dodatkowo Negocjacje handlowe, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu na podstawie § 30 ust. 1 pkt 1-10 i 13 Regulaminu, z zastrzeżeniem że do udziału w Negocjacjach, Zamawiający zaprosi maksymalnie 3 Wykonawców. Szczegółowe informacje o przeprowadzeniu Negocjacji handlowych są w Rozdziele XI SWZ.
12. Zamawiający zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Aukcja zostanie przeprowadzona na Platformie Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.plk-sa.pl. Po wstępnym badaniu i ocenie złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w Postępowaniu zakupowym złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu, z zastrzeżeniem, że aukcja nie zostanie przeprowadzona, jeżeli:
1) zostaną złożone nie więcej niż cztery oferty niepodlegające odrzuceniu i cena najwyżej punktowanej oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, albo
2) zostanie złożonych co najmniej pięć ofert niepodlegających odrzuceniu i ceny dwóch najwyżej punktowanych ofert, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, nie przekraczają kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
13. Czas realizacji Umowy obejmuje świadczenie Usług dla Kontraktu budowlanego odpowiednio w terminie nie dłuższym niż 15 miesięcy, w tym:
a) 9 miesięcy - Okres podstawowy;
b) Okres wydłużony realizacji Kontraktu budowlanego wyznaczony na 3 miesiące;
c) Okres wykraczający poza Okres wydłużony realizacji Kontraktu budowlanego wyznaczony na 3 miesiące.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Ewa Grabowska
Adres mailowy do osoby kontaktowej:
ewa.grabowska@plk-sa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.