pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-02-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz powiat: sieradzki Tel.: +48 438275550, Faks: +48 438223201 sekretariat@ugsieradz.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Sieradz |
Wadium: | 50 000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 438275550, |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sieradz Numer referencyjny: ZFZ.271.1.2.2023 II.1.2)Główny kod CPV 31223000 Oprawy do lamp II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sieradz oraz demontaż istniejących elementów w ramach zadania pn.: Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sieradz z lamp energochłonnych na lampy energooszczędne dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Programu Inwestycji Strategicznych. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 45316100 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL714 Sieradzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Sieradz II.2.4)Opis zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę istniejących, wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED w ilości 1 190 sztuk, w tym: ? Typ 1 w ilości 840 szt - min. strumień świetlny 8000lm, moc oprawy w zakresie 50W-55W, rozsył drogowy minimalna ilość lm/W 148, ? Typ 2 w ilości 350 szt - min. strumień świetlny 11800lm, moc opraw w zakresie 70-80W, rozsył drogowy minimalna ilość lm/W 141, b) wymianę przewodów zasilających oprawy na nowe, c) wymianę zabezpieczeń oprawy na nowe, d) częściową wymianę wysięgników wraz z osprzętem mocującym. 2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, wykaz lamp do wymiany oraz przedmiar - załączniki Nr 1, 2, 3 do SWZ. 3) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na zamówienie: a) gwarancja Wykonawcy na wykonane roboty montażowo - instalacyjne minimum 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego, b) gwarancja producenta na zamontowane oprawy minimum 10 lat, c) na pozostałe urządzenia gwarancja zgodnie z kartami gwarancyjnymi, z zastrzeżeniem, że bieg terminu z kart gwarancyjnych nie rozpocznie się wcześniej niż 14 dni przed terminem odbioru końcowego. 4) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 48 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji na wykonane roboty montażowo - instalacyjne / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 13 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie. CPV: 31223000, 45316100 Dokument nr: 117388-2023, ZFZ.271.1.2.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 28/03/2023 Czas lokalny: 10:15 Miejsce: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP, stronę postępowania https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/56/procurement Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/56/procurement Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 28/03/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Sieradz Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 25/06/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/02/2023 Kontakt: Gmina Sieradz Krajowy numer identyfikacyjny: 8272162123 ul. Armii Krajowej 5 Sieradz Kod NUTS: PL714 Sieradzki 98-200 Polska Osoba do kontaktów: Katarzyna Pełka E-mail: sekretariat@ugsieradz.com.pl Tel.: +48 438275550 Faks: +48 438223201 |
© eurobudowa.pl 2004-2025