Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

"Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA),...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

"Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), systemu zarządzania budynkiem (BMS) wraz z serwisem oraz wymianą części i urządzeń w ramach napraw zleconych w/w systemów"

Data zamieszczenia: 2023-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: 1. Baza Lotnictwa Transportowego w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 1C
00-909 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel.: +48 261821316, Faks: +48 261821054
1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/1bltr
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 32 170,00 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 261821316,
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

"Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), systemu zarządzania budynkiem (BMS) wraz z serwisem..."

Numer referencyjny: 5/2023
II.1.2)Główny kod CPV
50000000 Usługi naprawcze i konserwacyjne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), systemu zarządzania budynkiem (BMS) wraz z serwisem oraz wymianą części i urządzeń w ramach napraw zleconych w/w systemów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1A i 1B oraz Wykaz urządzeń załącznik nr 2A-2K do SWZ, dostępny na https:// portal.smartpzp.pl/1bltr

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie usługi konserwacji i przeglądów technicznych systemów alarmowych (SA), kontroli dostępu (SKD), telewizyjnych systemów nadzoru (TSN), systemu zarządzania budynkiem (BMS) wraz z serwisem oraz wymianą części i urządzeń w ramach napraw zleconych w/w systemów w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1A i 1B oraz Wykaz urządzeń załącznik nr 2A-2K do SWZ, dostępny na https:// portal.smartpzp.pl/1bltr

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego

w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości napraw awaryjnych w zakresie do 50% łącznego limitu środków finansowych na naprawy określonego na lata 2023-2026. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy pisemnej informacji o potrzebie skorzystania z prawa opcji.

Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia określonej w ofercie wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś naprawy awaryjne objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:

a. prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;

b. prawo opcji realizowane będzie zgodnie z zapisami w Projekcie umowy;

c. o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.

Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

Szczegółowe informacje dotyczące prawa opcji zawarte zostały w § 13 projektu umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 32 170,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące sto siedemdziesiąt złotych).

2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania warunków umowy w wysokości 5% wartości brutto przedmiotu umowy.

CPV: 50000000

Dokument nr: 121951-2023, 5/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 30/03/2023
Czas lokalny: 10:10
Miejsce:

https://portal.smartpzp.pl/1bltr

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/1bltr

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/1bltr

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/03/2023

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 27/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22/02/2023

Kontakt:
1. Baza Lotnictwa Transportowego
Krajowy numer identyfikacyjny: PL
ul. Żwirki i Wigury 1C
Warszawa
Kod NUTS: PL Polska
00-909
Polska
E-mail: 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl
Tel.: +48 261821316
Faks: +48 261821054

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.