Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-03-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZIP Sp. z o.o
Zamkowa 34
34-200 Sucha Beskidzka
powiat: suski
+48 660 809 171
j.guzik@venifloor.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148556
Województwo: małopolskie
Miasto: Sucha Beskidzka
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 660 809 171
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach socjalnych w budynku produkcyjnym w miejscowości Mucharz, w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X", w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 3. Oś priorytetowa Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach Działanie 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek (nr POIR.03.02.01-12-0071/21).
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-12-0071/21 - Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X

Część 1
DOSTAWA i montaż mebli oraz wyposażenia

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach socjalnych w budynku produkcyjnym w miejscowości Mucharz w ramach Poddziałania 3.2.1 Badania na rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie nowej technologii wytwarzania deski warstwowej oraz uruchomienie produkcji VENIFLOOR X".
Dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach socjalnych w budynku produkcyjnym w miejscowości Mucharz należy zrealizować zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym uzgodnionym z Zamawiającym podczas podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia wg specyfikacji zamieszczonej w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego.
W przypadku gdy Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia - mają one charakter orientacyjny, przybliżający wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy, które to wymagania są przedstawione w Zapytaniu ofertowym.

Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 39100000-3, 39150000-8, 39151000-5, 45000000-7

Dokument nr: 2023-34184-148556

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2023 r. o godz. 12:15.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-03
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2023, do godz. 12:00.
Dozwolone jest dostarczenie ofert poprzez:
- portal Baza Konkurencyjności;
- osobiście lub listownie na adres: ZIP Sp. z o.o. Ul. Zamkowa 34, kod pocztowy 34-200, Sucha Beskidzka;
- w formie elektronicznej na adres: j.guzik@venifloor.com, z tytułem wiadomości zawierającym nr ogłoszenia z Bazy Konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
wadowicki
Gmina
Mucharz
Miejscowość
Mucharz

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie, wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia, sposobu realizacji przedmiotu umowy oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany warunków zamówienia w stosunku do określonych w umowie przy udzielaniu zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową , jeżeli zmiana ta nie jest istotna;
2) zmiany wynikające z jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;
3) zmiany terminu realizacji zamówienia:
- z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- lub w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- lub z powodu opóźnień zawinionych przez Zamawiającego - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
4) zmiany terminu płatności;
5) zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
6) zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu miejsca siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych Wykonawcy i Zamawiającego,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
8) zaistnienia siły wyższej, tzn. powstaniu okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć ani uniknąć, i których następstwom nie mogły zapobiec. Za siłę wyższą strony uznają także nieznane w dacie zawarcia niniejszej umowy ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe z uwagi na panującą pandemię Covid 19.
9) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
10) Zmiany ilości danego materiału wynikających z rzeczywistego zużycia.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów wykonania umowy Strony zobowiązują się poinformować się niezwłocznie za pomocą e-mail lub fax' em.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia Wykonawca składa:
o odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
o formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niemniejszego zapytania,
o oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,
o zaparafowaną umowę stanowiącą załącznik nr 4 do zapytania,
o protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscowości Mucharz, w miejscu dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia, w obecności Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej - stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego,
o wykaz wiedzy i doświadczenia stanowiący załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Potencjalni Wykonawcy mogą ubiegać się o wykonywanie określonych działań i czynności, jeśli:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zapytaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawy i /lub prawo nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia.
3. Przedstawią, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (słownie: dwa) zadania/inwestycje/projekty/zamówienia w zakresie dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych prac, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac przedstawionych, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia Wykonawca składa:
o odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
o oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z zamawiającym stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania,
o protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscowości Mucharz, w miejscu dostawy i montażu mebli oraz wyposażenia, w obecności Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej - stanowiący załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
1. Termin rozpoczęcia prac związanych z dostawą i montażem mebli oraz wyposażenia stanowiących przedmiot umowy ustala się w okresie do 15 kwietnia 2023 r. z zastrzeżeniem, że jest to termin przybliżony. Rzeczywisty termin będzie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
2. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić zakończenie prac i umożliwić przystąpienie do odbioru końcowego.
3. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania. Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub do reprezentanta Zamawiającego - P. Justyny Guzik, na adres e-mailowy: j.guzik@venifloor.com.
Zamawiający udzieli wyjaśnień w terminie do 3 dni od dnia ich wpływu. Jeżeli w ocenie Zamawiającego udzielone odpowiedzi będą miały wpływ na możliwość i sposób przygotowania oferty, Zamawiający podejmie decyzję o przedłużeniu terminu składania ofert.
Zamawiający będzie odpowiadał na pytania i wątpliwości tylko w przypadku gdy wpłyną one do zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed terminem składania ofert.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi lub zmian zapytania, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia Zamawiającego.

Komunikacja z Zamawiającym i sposób składania ofert:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania.
Pytania w ramach postępowania ofertowego należy kierować za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności lub do reprezentanta Zamawiającego - P. Justyny Guzik, na adres e-mailowy: j.guzik@venifloor.com.

KRYTERIA OCENY
Kryterium cena - 100%
Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt. Pc=(Cmin/Cc) x Pmax,
gdzie:
Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej
Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. Cena

Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z formularzem ofertowym. Wskazana w Formularzu ofertowym wartość całkowita będzie uznawana za cenę ofertową. Cena ofertowa brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję w trakcie wyboru oferty najkorzystniejszej.
Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w formularzu. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian w formularzu.
Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w posterowaniu.
Wartość w poszczególnych pozycjach formularza oraz cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

Składając ofertę wykonawca w takim przypadku ma obowiązek:
- poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
- wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,
- wskazania wartości towaru lub usługi objętych obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
- wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym. Przygotowane niezgodnie z formularzem ofertowym oferty będą podlegały odrzuceniu.
Ocenie w toku postepowania będą podlegały wyłącznie oferty, które wpłynęły do zamawiającego w terminie do dnia 03.04.2023, do godz. 12:00

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-01
Data ostatniej zmiany
2023-03-01 21:46:18

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena to 100% oceny ofert. Max. wart. pkt. wynosi 100 pkt.
Pc=(Cmin/Cc) x Pmax, gdzie:
Pc - ilość pkt., jakie otrzyma badana oferta za kryt. cena
Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cc - cena brutto oferty badanej
Pmax - max. ilość pkt., jakie można otrzymać za kryt. cena

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Guzik
tel.: +48 660 809 171
e-mail: j.guzik@venifloor.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.