pomorskie (Słupsk)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie modernizacji infrastruktury oświetleniowej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Myślenice ul.Rynek 8/9 32-400 Myślenice powiat: myślenicki Tel.: +48 126392343, Faks: +48 126392305 info@myslenice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Myślenice |
Wadium: | 40000 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 126392343, |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wykonanie modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Myślenice (obszar miasta) Numer referencyjny: BZP/271/09/2023 II.1.2)Główny kod CPV 31521000 Lampy - DA42 II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw i wysięgników oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy oświetleniowe LED w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 . Przedmiot zamówienia nie obejmuje dodatkowych dowieszeni - tylko wymiana istniejących. Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę efektywności energetycznej oświetlenia poprzez zastosowanie wysokosprawnych energetycznie oprawy LED i tym samym zmniejszenie mocy instalacji oświetleniowej. Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia płatne będzie w 5 równych ratach. Zasady zapłaty wynagrodzenia szczegółowo opisane są w §4 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający do wykonawcy udzielenia na zainstalowane oprawy i wysięgniki co najmniej 90 miesięczną gwarancję i co najmniej 24 miesięcznej rękojmi. Zamawiający wymaga, aby moc zainstalowanych opraw oświetleniowych z jaką będą pracowały przy zachowaniu parametrów oświetleniowych wymaganych normą PN-EN 13201 zapewniała redukcję o co najmniej 50% w stosunku do m II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 3 405 031.92 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL214 Krakowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: miasto Myślenice II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw i wysięgników oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy oświetleniowe LED w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 . Przedmiot zamówienia nie obejmuje dodatkowych dowieszeni - tylko wymiana istniejących. Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę efektywności energetycznej oświetlenia poprzez zastosowanie wysokosprawnych energetycznie oprawy LED i tym samym zmniejszenie mocy instalacji oświetleniowej. Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia płatne będzie w 5 równych ratach. Zasady zapłaty wynagrodzenia szczegółowo opisane są w §4 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający do wykonawcy udzielenia na zainstalowane oprawy i wysięgniki co najmniej 90 miesięczną gwarancję i co najmniej 24 miesięcznej rękojmi. Zamawiający wymaga, aby moc zainstalowanych opraw oświetleniowych z jaką będą pracowały przy zachowaniu parametrów oświetleniowych wymaganych normą PN-EN 13201 zapewniała redukcję o co najmniej 50% w stosunku do mocy opraw oświetleniowych obecnie używanych (efektywność oszczędności). Zamówienie podzielone jest na części. Część podstawowa (zamówienie podstawowe) obejmuje wymianę opraw i wysięgników w instalacji oświetleniowej obejmującej teren miasta Myślenice (OPZ załącznik nr 7a). Zamawiający przewiduje także udzielenie zamówienia w części opcjonalnej. Część objęta prawem opcji obejmuje dwa obszary: obszar wiejski (OPZ załącznik nr 7b), oświetlenie Zakopianki (OPZ załącznik nr 7c). Udzielenie zamówienia na część objęta prawem opcji uzależniona będzie możliwościami finansowymi Zamawiającego. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji i rękojmi / Waga: 10 Kryterium jakości - Nazwa: efektywność / Waga: 40 Cena - Waga: 50 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 405 031.92 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 6 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamówienie podzielone jest na części. Część podstawowa (zamówienie podstawowe) obejmuje wymianę opraw i wysięgników w instalacji oświetleniowej obejmującej teren miasta Myślenice (OPZ załącznik nr 7a). Zamawiający przewiduje także udzielenie zamówienia w części opcjonalnej. Część objęta prawem opcji obejmuje dwa obszary: obszar wiejski (OPZ załącznik nr 7b), oświetlenie Zakopianki (OPZ załącznik nr 7c). Udzielenie zamówienia na część objęta prawem opcji uzależniona będzie możliwościami finansowymi Zamawiającego. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40000zł CPV: 31521000-42 Dokument nr: 129304-2023, BZP/271/09/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 04/04/2023 Czas lokalny: 09:05 Miejsce: https://e-propublico.pl Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/043df628-a381-488c-b3a4-e06fe95d7d5f Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 04/04/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: miasto Myślenice Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 02/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27/02/2023 03/03/2023 S45 I.II.III.IV.VI. Polska-Myślenice: Lampy 2023/S 045-129304 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Gmina Myślenice Adres pocztowy: ul.Rynek 8/9 Miejscowość: Myślenice Kod NUTS: PL214 Krakowski Kod pocztowy: 32-400 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Bogdan Pacek E-mail: info@myslenice.pl Tel.: +48 126392343 Faks: +48 126392305 Adresy internetowe: Główny adres: www.myslenice.pl I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/043df628-a381-488c-b3a4-e06fe95d7d5f Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: www.e-propublico.pl Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5)Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wykonanie modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Myślenice (obszar miasta) Numer referencyjny: BZP/271/09/2023 II.1.2)Główny kod CPV 31521000 Lampy - DA42 II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw i wysięgników oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy oświetleniowe LED w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 . Przedmiot zamówienia nie obejmuje dodatkowych dowieszeni - tylko wymiana istniejących. Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę efektywności energetycznej oświetlenia poprzez zastosowanie wysokosprawnych energetycznie oprawy LED i tym samym zmniejszenie mocy instalacji oświetleniowej. Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia płatne będzie w 5 równych ratach. Zasady zapłaty wynagrodzenia szczegółowo opisane są w §4 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający do wykonawcy udzielenia na zainstalowane oprawy i wysięgniki co najmniej 90 miesięczną gwarancję i co najmniej 24 miesięcznej rękojmi. Zamawiający wymaga, aby moc zainstalowanych opraw oświetleniowych z jaką będą pracowały przy zachowaniu parametrów oświetleniowych wymaganych normą PN-EN 13201 zapewniała redukcję o co najmniej 50% w stosunku do m II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 3 405 031.92 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL214 Krakowski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: miasto Myślenice II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw i wysięgników oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy oświetleniowe LED w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 . Przedmiot zamówienia nie obejmuje dodatkowych dowieszeni - tylko wymiana istniejących. Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę efektywności energetycznej oświetlenia poprzez zastosowanie wysokosprawnych energetycznie oprawy LED i tym samym zmniejszenie mocy instalacji oświetleniowej. Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia płatne będzie w 5 równych ratach. Zasady zapłaty wynagrodzenia szczegółowo opisane są w §4 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający do wykonawcy udzielenia na zainstalowane oprawy i wysięgniki co najmniej 90 miesięczną gwarancję i co najmniej 24 miesięcznej rękojmi. Zamawiający wymaga, aby moc zainstalowanych opraw oświetleniowych z jaką będą pracowały przy zachowaniu parametrów oświetleniowych wymaganych normą PN-EN 13201 zapewniała redukcję o co najmniej 50% w stosunku do mocy opraw oświetleniowych obecnie używanych (efektywność oszczędności). Zamówienie podzielone jest na części. Część podstawowa (zamówienie podstawowe) obejmuje wymianę opraw i wysięgników w instalacji oświetleniowej obejmującej teren miasta Myślenice (OPZ załącznik nr 7a). Zamawiający przewiduje także udzielenie zamówienia w części opcjonalnej. Część objęta prawem opcji obejmuje dwa obszary: obszar wiejski (OPZ załącznik nr 7b), oświetlenie Zakopianki (OPZ załącznik nr 7c). Udzielenie zamówienia na część objęta prawem opcji uzależniona będzie możliwościami finansowymi Zamawiającego. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: okres gwarancji i rękojmi / Waga: 10 Kryterium jakości - Nazwa: efektywność / Waga: 40 Cena - Waga: 50 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 3 405 031.92 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 6 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamówienie podzielone jest na części. Część podstawowa (zamówienie podstawowe) obejmuje wymianę opraw i wysięgników w instalacji oświetleniowej obejmującej teren miasta Myślenice (OPZ załącznik nr 7a). Zamawiający przewiduje także udzielenie zamówienia w części opcjonalnej. Część objęta prawem opcji obejmuje dwa obszary: obszar wiejski (OPZ załącznik nr 7b), oświetlenie Zakopianki (OPZ załącznik nr 7c). Udzielenie zamówienia na część objęta prawem opcji uzależniona będzie możliwościami finansowymi Zamawiającego. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40000zł Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1(jedną) dostawę lub usługę (wraz z montażem) odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia, w szczególności w zakresie dostawy i instalacji ulicznych opraw oświetleniowych. Wartość dostawy uznanej za spełniającą warunek nie może być niższa niż: 1.000.000zł brutto Jeśli Wykonawca biorący indywidualnie lub wspólnie udział w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu, a skład grupy wykonawców jest inny niż w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest wykazać swój faktyczny udział w realizacji zamówienia, które potwierdza jego doświadczenie Ocena warunku na zasadzie spełnia/niesłania na podstawie wykazu dostaw III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy: wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 04/04/2023 Czas lokalny: 09:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 02/07/2023 IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 04/04/2023 Czas lokalny: 09:05 Miejsce: https://e-propublico.pl Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą płatności elektroniczne VI.3)Informacje dodatkowe: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia o których mowa w: a) art. 5k rozporządzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L111 z 8.4.2022, str. 1) b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) c) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. W celu wykazania spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: Wraz z ofertą: - oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia; Na wezwanie: -- informację z Krajowego Rejestru Karnego, -- Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, -- Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej, Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada: -- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia oraz dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: -- informację z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument, Przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą: a) Obliczenia fotometryczne dla części podstawowej zamówienia i na części opcjonalne; b) Karty katalogowe zastosowanych opraw oświetleniowych; c) Deklaracji CE, licencji/certyfikatów ENEC, ENEC+. Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt b i c. (Z uwagi na ograniczone miejsce w treści niniejszego ogłoszenia dokumenty i oświadczenia zostały wymienione tylko z nazwy, szczegółowe wymagania dotyczące dokumentów i oświadczeń oraz ich opis został zamieszczony w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)). W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017, poz. 1219 z późn. zm.). Środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniu jest platforma on-line działająca pod adresem (https://e-ProPublico.pl/) (dalej jako: ,,platforma"). Postępowanie prowadzone jest na platformie pod nazwą: ,,Wykonanie modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Myślenice (obszar miasta)" - znak sprawy: BZP/271/9/2023. Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Adres pocztowy: ul.Postępu 17 a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy. 2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu. 3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 4. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Terminy wnoszenia odwołań: 1) Odwołanie wnosi się w terminie: a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a. 2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, 3) Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, 4) Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki - ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki; b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. W związku z ograniczonym miejscem, więcej w ust 26 SWZ VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul.Postępu 17 a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587700 Adres internetowy: www.uzp.gov.pl VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27/02/2023 Kontakt: Gmina Myślenice ul.Rynek 8/9 Myślenice Kod NUTS: PL214 Krakowski 32-400 Polska Osoba do kontaktów: Bogdan Pacek E-mail: info@myslenice.pl Tel.: +48 126392343 Faks: +48 126392305 |
© eurobudowa.pl 2004-2025