lubelskie (Lublin)
lubelskie (Lublin)
świętokrzyskie (Stąporków)
śląskie (Żywiec)
śląskie (Jaworzno)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż podzielników kosztów ogrzewania wraz ze świadczeniem usługi indywidualnego rozliczenia kosztów ogrzewania |
Data zamieszczenia: | 2023-03-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PODGÓRZE" UL. PODEDWORZE 20 30-686 KRAKÓW powiat: Kraków Tel.: 12 312 13 12 spoldzielnia@podgorze.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | KRAKÓW |
Wadium: | 5 000,00 zł. |
Nr telefonu: | Tel.: 12 312 13 12 |
Termin składania ofert: | 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na dostawę i montaż podzielników kosztów ogrzewania wraz ze świadczeniem usługi indywidualnego rozliczenia kosztów ogrzewania i usług serwisowych oraz wymianę zaworów grzejnikowych z nastawą z głowicami termostatycznymi z ograniczeniem dolnym w budynkach należących do zasobów SM Podgórze w Krakowie na osiedlu Rżąka w budynkach. ,,Regulamin udzielania zamówień" - dostępny na stronie internetowej www.podgorze.krakow.pl I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje wykonanie poniższych prac i czynności na budynkach: Schweitzera 9 Schweitzera 19 Schweitzera 21 A/ 1/ dostawę i montaż elektronicznych dwuczujnikowych, ze zdalnym odczytem, podzielników kosztów ciepła w ilości około 766, w zasobach mieszkalnych i pomieszczeniach użytkowych (z wyłączeniem łazienek w lokalach mieszkalnych), 2/ obsługę systemu pomiarowo-rozliczeniowego tj. rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania przez okres 10 lat, opartego na wskazaniach elektronicznych podzielników kosztów z uwzględnieniem obowiązującego Regulaminu rozliczeń ... kosztów energii cieplnej dostarczanej na potrzeby centralnego ogrzewania, 3/ prowadzenie bieżącego serwisu zamontowanych podzielników obejmującego: - przeniesienie podzielnika na nowy grzejnik w przypadku jego wymiany, - zdjęcie podzielnika z grzejnika zdemontowanego za zgodą spółdzielni, - wymianę uszkodzonego podzielnika, - prowadzenie innych usług serwisowych związanych z eksploatacją i użytkowaniem podzielników, - bieżące przekazywanie protokołów serwisowych do spółdzielni, - udzielanie pisemnej odpowiedzi na reklamacje, - dostęp Zamawiającego do portalu rozliczeniowego (docelowo) i przekazanie danych umożliwiających mieszkańcom dostęp do informacji dotyczących okresowego zużycia ciepła zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach" i w przywołanym wyżej Regulaminie rozliczeń... . - termin wykonania usługi serwisowej - 7 dni od zgłoszenia, B/ Wymianę istniejących termostatycznych zaworów grzejnikowych na nowe zawory z nastawą wstępną wraz z głowicami termostatycznymi z ograniczeniem dolnej temperatury 160 w ilości około 960, z wyłączeniem łazienek w lokalach mieszkalnych, wraz z zabezpieczeniem istniejących zaworów odcinających powrotnych samozaciskowa plombą. / Zdemontowane zawory grzejnikowe wraz z głowicami należy przekazać do Spółdzielni / 2 Zakres prac obejmuje: - wymianę termostatycznych zaworów grzejnikowych i przeliczenie nastaw wstępnych wszystkich zaworów grzejnikowych. Kartę nastaw zaworów ze wskazaniem ich lokalizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu, - odstawienie przedmiotów ograniczających dostęp do miejsca robót i zabezpieczenie miejsca prac (prace będą prowadzone w czynnych budynkach), - napełnienie instalacji wodą, sprawdzenie szczelności, wykonanie nastaw wstępnych zaworów i próbne uruchomienie instalacji, - przeprowadzenie równoważenia hydraulicznego instalacji celem dopasowania przepływów projektowych do rzeczywistych wg obowiązujących norm przy użyciu przyrządów regulacyjno - pomiarowych wraz ze sporządzeniem protokołu z wykonanych czynności zawierającego niezbędne dane, Wyspecyfikowane ilości podzielników, zaworów termostatycznych i głowic, wraz z koniecznym do wykonania zakresem prac związanych z ich montażem lub wymianą, znajdują się w załączonych do SIWZ zakresach robót. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności: - wykonanie pełnej inwentaryzacji urządzeń grzewczych w pomieszczeniach mieszkalnych i lokalach użytkowych, tj. (rodzaj i typ grzejnika, średnica półsrubunku, ...), - demontaż dotychczasowych zaworów i głowic (bez uszkodzenia grzejników), odstawienie przedmiotów ograniczających dostęp do miejsca robót i zabezpieczenie miejsca pracy w czynnych budynkach, - dostawę i montaż dwuczujnikowych elektronicznych podzielników kosztów z wbudowanym modułem radiowym na grzejnikach w zasobach mieszkalnych i lokalach użytkowych, w obecności użytkownika lub właściciela. Jedna z kopii protokołów montażu jest przeznaczona dla użytkownika, - programowanie, uruchomienie założonych podzielników i założenie plomb, - udostepnienie Zamawiającemu (docelowo) poprzez portal internetowy bieżącego dostępu do wartości odczytowych z zamontowanych podzielników, - wymiana zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi z ograniczeniem dolnym 160, - sporządzenie protokołów z montażu podzielników zawierających: ? adres, imię i nazwisko właściciela / użytkownika lokalu ? datę, numer i stan zamontowanego podzielnika ? podpis montera i właściciela /użytkownika lokalu potwierdzającego fakt montażu - przekazywanie na bieżąco kopii protokołów do Zamawiającego, - docelowo uruchomienie systemu radiowego umożliwiającego wykonanie odczytu i monitoring zamontowanych podzielników, - po zakończeniu umowy i rozliczeniu ostatniego okresu rozliczeniowego wraz z reklamacjami utylizacja zdemontowanych podzielników, - zgłoszenie na piśmie wykonanych prac do odbioru zamawiającemu, - dokonywanie odczytów oraz rozliczanie zużytej energii cieplnej dostarczanej na potrzeby centralnego ogrzewania do mieszkań i lokali użytkowych w zasobach SM Podgórze na osiedlu Rżąka, - wymiana zużytych baterii w podzielnikach kosztów ogrzewania w ramach gwarancji, - nieodpłatne przesyłanie Zamawiającemu raportów o stanie podzielników i indywidualnych próbach ingerencji w urządzenia w ciągu 3 dni po każdym zakończonym miesiącu, a po próbach ingerencji niezwłocznie od dnia powzięcia takiej informacji, - wykonywanie dodatkowych odczytów na zlecenie Zamawiającego oraz wymiana podzielników na skutek ich uszkodzenia z winy lokatora. Składanie ofert: XIII. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT a) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert, b) oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni nie później niż do dnia 23.03.2023 r. do godz. 10.00 c) oferent powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru wraz z nazwą i adresem oferenta. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I WARUNKI FINANSOWANIA. 1. Prace określone w pkt. I A pkt. 1 i B - do 31.08.2023 r. tj. przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 2. Usługi określone w pkt. I A pkt. 2 tj.: - odczyty podzielników - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; - rozliczenie energii cieplnej - w terminie 30 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego dokumentów niezbędnych do dokonania rozliczeń. VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA do 31 sierpnia 2023 r. Wymagania: II. MINIMALNE WYMAGANIA 1/ Minimalne wymagania techniczne jakie muszą spełniać elektroniczne dwuczujnikowe podzielniki z modułem radiowym: - dopuszczone do stosowania w budownictwie i spełniające wymagania normy PN-EN-834, posiadające atest PZH - posiadające możliwość dowolnego zaprogramowania daty startu i daty zakończenia okresu rozliczeniowego, - zerujące się po zakończeniu okresu rozliczeniowego, - posiadające możliwość montażu na wszystkich rodzajach grzejników. Podzielnik musi posiadać skalę produktową tzn. musi mieć podczas montażu możliwość zaprogramowania konkretnego typu grzejnika, - wyposażone w wyświetlacz pozwalający na bieżącą kontrolę zużycie ciepła oraz zużycie za poprzedni okres rozliczeniowy, - posiadające pamięć maksymalnej temperatury grzejnika wraz z datą jej wystąpienia, - wyposażone w moduł radiowy umożliwiający zdalny odczyt podzielnika bez konieczności wchodzenia do mieszkania/lokalu, - posiadające możliwość odczytu danych bieżących i danych końcowych oraz z ostatniego okresu rozliczeniowego, - rejestrujące w pamięci próby manipulacji z datą wystąpienia, - posiadające zabezpieczenie przeciw letniemu naliczeniu zużycia, - posiadające możliwość wielokrotnego programowania z uwzględnieniem parametrów grzejnika i współczynnika położenia mieszkania, - posiadające 10-letnią gwarancję sprawnego działania. 2. Minimalne wymagania dotyczące obsługi rozliczeniowej. - rozliczenie na podstawie zamontowanych podzielników kosztów ogrzewania zużycia energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania, odrębnie dla każdego lokalu z zastosowaniem współczynników grzejnikowych opracowanych na podstawie inwentaryzacji istniejących grzejników w lokalach, współczynników lokalowych oraz z uwzględnieniem obowiązującego w Spółdzielni Regulaminu rozliczenia kosztów dostawy ciepła do budynków, kosztów dokonywania rozliczeń z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie S.M. ,,Podgórze". Okres rozliczenia, począwszy od okresu rozliczeniowego ? pierwszy okres - od 1.06.2023 r. - 31.12.2023 r. ? następne przez okres 10 lat począwszy od 1.01.2024 r. do 31.12.2024 r., - system rozliczeniowy zgodny z polskim prawodawstwem, - drukowanie indywidualnych kart rozliczeniowych dla lokali zawierające informacje zgodne z ,,Rozporządzeniem Ministra Środowiska Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach" i Regulaminem rozliczeń obowiązującym w SM ,,Podgórze", - przedłożenie gotowej dokumentacji rozliczeniowej w formie papierowej, maximum w ciągu 30 dni od daty przekazania przez S.M. ,,Podgórze" wszystkich potrzebnych danych do wykonania rozliczeń, - przekazanie dokumentacji rozliczeniowej w formie elektronicznej, - nieodpłatne udzielenie odpowiedzi na składane reklamacje przez użytkowników lokali. 3. Minimalne wymagania techniczne jakie muszą spełniać zawory termostatyczne grzejnikowe z głowicami; czynności do wykonania przy ich montażu: - dopuszczone do stosowania i spełniające wymagania normy PN-93/C-04607, - zawór grzejnikowy z nastawą wstępną, wraz z głowicami termostatycznymi z dolnym ograniczeniem temperatury 160C, 4 - oferowane zawory i głowice termostatyczne musza posiadać co najmniej 5 letnią gwarancję producenta, - zawiadamianie i umawianie terminów wymiany z użytkownikami lokali, - spisanie protokołu z wymiany zaworów (jeden protokół zbiorczy dotyczący jednego budynku) zawierającego ilość wymienionych zaworów, ich średnice i nastawy oraz potwierdzenie wymiany przez użytkownika lokalu, - terminy wymiany zaworów należy zsynchronizować z datami wymiany podzielników kosztów ogrzewania w danych budynkach/lokalach. UWAGA: Na wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy odpowiednie certyfikaty i atesty dopuszczające do obrotu i powszechnego lub jednostkowego zastosowania w budownictwie zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane. IV. WARUNKI FINANSOWANIA. Wariant I 1. Wynagrodzenie za wymianę zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi płatne w terminie 21 dni od daty końcowego protokołu odbioru robót. 2. Wynagrodzenie za wymianę podzielników kosztów ciepła płatne w terminie 21 dni od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wariant II Wynagrodzenie za wymianę zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi; za wymianę podzielników ciepła - płatne w okresie 3 lat od daty końcowego protokołu odbioru robót tj. - 1/3 wartości wykonanych robót w roku 2023 - płatne po wykonaniu i odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. - 1/3 wartości wykonanych robót w roku 2024 - płatne w terminie do 31.12.2024 r. - 1/3 wartości wykonanych robót w roku 2025 - płatne w terminie do 31.12.2025 r. Wariant III 1. Wynagrodzenie za wymianę zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi płatne w okresie 3 lat od daty końcowego protokołu odbioru robót tj.: - 1/3 wartości wykonanych robót w roku 2023 - płatne po wykonaniu i odbiorze robót, w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. - 1/3 wartości wykonanych robót w roku 2024 - płatne w terminie do 31.12.2024 r. - 1/3 wartości wykonanych robót w roku 2025 - płatne w terminie do 31.12.2025 r. 2. Wynagrodzenie za wymianę podzielników ciepła - spłata w okresie 10 lat w ramach rozliczenia kosztów ogrzewania lokali w ramach tzw. opłaty abonamentowej. Opłata abonamentowa - dopiero po I roku użytkowania. Urządzenie w tym przypadku stanowić będzie własność firmy, która odpowiadać będzie za jego prawidłowe funkcjonowanie przez cały czas użytkowania. 5 Wariant IV 1. Wynagrodzenie za wymianę zaworów grzejnikowych z głowicami termostatycznymi; za wymianę podzielników ciepła - spłata w okresie 10 lat w ramach rozliczenia kosztów ogrzewania lokali w ramach tzw. opłaty abonamentowej. Opłata abonamentowa - dopiero po I roku użytkowania. Urządzenie w tym przypadku stanowić będzie własność firmy, która odpowiadać będzie za jego prawidłowe funkcjonowanie przez cały czas użytkowania. V. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: - cenę wykonania prac montażowych (zawory, głowice, podzielniki) na podstawie załączonego opisu i zakresu robót - dla każdego z zaproponowanych wariantów, - koszty prowadzenia obsługi systemu pomiarowo-rozliczeniowego tj. rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania przez okres 10 lat wraz z projektem umowy rozliczeniowej - niezależnie od podania kosztów wariantów I-IV, - okres gwarancji wraz z kartą gwarancyjną wymagany minimalny okres - 5 lat na wbudowane zawory i głowice - 10 lat na zamontowane podzielniki, - wymagane atesty i certyfikaty na wbudowane materiały i urządzenia, - wykaz robót z ostatnich 3 lat wraz ze wskazaniem adresów zleceniodawców, wykonanych prac oraz ich wartość, - warunki serwisu. VI. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. a) dowód wpłaty wadium, b) odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej oferenta, c) oświadczenie oferenta o braku zaległości podatkowych, d) oświadczenie oferenta o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek ZUS, e) oświadczenie, że sytuacja finansowa oferenta pozwala na realizację zamówienia bez udziału zaliczki, f) oświadczenie, że oferent nie został skazany prawomocnym wyrokiem za popełnienie przestępstwa przekupstwa lub innego przestępstwa w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, g) oświadczenie oferenta, że w razie wybrania jego oferty, przy zawarciu umowy zobowiązuje się przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej OC z tytułu odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej pozostającej w związku z przedmiotem prowadzonej działalności gospodarczej, a zarazem przedmiotem zamówienia wraz z oświadczeniem zakładu ubezpieczeń potwierdzającym, że polisa obejmuje ochroną wszelkie zdarzenia wywołujące szkodę na osobie lub mieniu kontrahenta lub osób trzecich, pozostające w związku z przedmiotem prowadzonej przez ubezpieczonego działalności gospodarczej, h) oświadczenie o pokryciu szkody w pełnej wysokości w przypadku, jeśli ubezpieczyciel nie pokryje szkody w pełnej wysokości lub polisa nie obejmuje danego ryzyka, i) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami, przedmiotem i regulaminem przetargu, przyjmuje je bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w terminie i na warunkach określonych w SIWZ, j) oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej, k) wskazanie osoby posiadającej uprawnienia do nadzoru prac objętych zamówieniem, l) wskazanie osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, ł) dane oferenta do korespondencji (adres, nr tel., e-mail), m) oświadczenie oferenta, że posiada niezbędny potencjał kadrowy i techniczny oraz doświadczenie niezbędnego do realizacji zamówienia. 6 Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta. Zamawiający może zażądać oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie może spowodować odrzucenie oferty. VIII. WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, prowadzący działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 3 lata. Z ubiegania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - oferentów, którzy złożyli fałszywe lub stwierdzające nieprawdę dokumenty lub nierzetelne oświadczenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia postępowania przetargowego, - oferentów, którzy w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania przetargowego wykonując zamówienie dla SM ,,Podgórze" wykonali je z nienależytą starannością. IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania przetargowego. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim (wskazany wydruk komputerowy) oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wszystkie strony oferty muszą być spięte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, a każda strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenia dla prowadzenia postępowania przetargowego spowoduje odrzucenie oferty. XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium winno być wniesione do dnia 23.03.2023 r. na konto Spółdzielni: PEKAO S.A. Oddział Kraków ul. Józefińska 18 8 9 1 2 4 0 4 7 2 2 1 1 1 1 0 0 0 0 4 8 5 6 7 9 1 6 . b) oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania, 7 c) wadium oferenta, którego oferta została wybrana zostanie przekształcona w formę zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, d) wadium oferenta, którego oferta nie została wybrana będzie przekazane bez odsetek na konto oferenta w ciągu pięciu dni od daty rozstrzygnięcia przetargu, e) wybrany oferent traci wadium, jeżeli odmówi podpisania umowy w miejscu i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. XIV. WYBÓR OFERTY CZĘŚĆ JAWNA a) otwarcie ofert i sprawdzenie kompletności ofert odbędzie się w dniu 23.03.2023 r. o godz. 1230 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Podgórze" 30-686 Kraków, ul. Podedworze 20 CZĘŚĆ NIEJAWNA b) szczegółowa analiza ofert dopuszczonych do dalszej części przetargu, c) wybór wykonawcy. Wyniki przetargu zostaną ogłoszone do dnia 30.03.2023 r. w formie informacji pisemnej na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej. Zamawiający wybranemu oferentowi wskaże termin i miejsce podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowi zakres robót i projekt umowy. Uwagi: XI. KRYTERIA OCENY OFERTY a/ cena 95 pkt. cena ofertowa jest cena ryczałtową - musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, b/ okres oraz warunki gwarancji i serwisu 5 pkt. KLAUZULE INFORMACYJNE RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" informuje się, że: 1. Administratorem Danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Podgórze", z siedzibą w Krakowie, ul. Podedworze 20, zwana dalej AD. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@podgorze.krakow.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PODGÓRZE" 30-686 KRAKÓW, UL. PODEDWORZE 20 OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANIICZONYM NA WYMIANĘ ZAWORÓW I GŁOWIC TERMOSTATYCZNYCH I MONTAŻ PODZIELNIKÓW Nie otwierać przed 23.03.2023 r. godz. 12:30 8 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat. 6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy. 7. Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. 9. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo na adres: spoldzielnia@podgorze.krakow.pl 10. Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie. Kontakt: X. OSOBĄ UPRAWNIONĄ DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z OFERENTAMI JEST: Bogdan Koźlak - tel.: 12 312 13 62 |
© eurobudowa.pl 2004-2024