Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i budowa węzła ciepłowniczego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o Słowackiego 159b 80-298 Gdańsk powiat: Gdańsk dofinansowania@gpec.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/149167 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Postępowanie nr 39603269 na zaprojektowanie i budowę węzła ciepłowniczego w budynku szkoły przy ulicy Orfeusza w Gdańsku dz. nr 1171/32 obr. 0001 (dzielnica Osowa) Powstaje w kontekście projektu POIS.01.06.02-00-0012/16 - Przystosowanie sieci ciepłowniczej oraz jej rozbudowa w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego w Gdańsku, na terenie dzielnicy Osowa Część 1 Zaprojektowanie i budowa węzła ciepłowniczego Ul. Orfeusza Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 1 - sporządzenie dokumentacji projektowej, kompleksowe wykonanie oraz montaż kompletnego węzła ciepłowniczego w budynku szkoły przy Ul. Orfeusza Gdańsku dz. nr 1171/32 obr. 0001 (dzielnica Osowa); Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac: o wykonanie dokumentacji projektowej, o roboty instalacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (technicznej) stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ oraz w treści wzoru umowy i dołączonych do niej dokumentów stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. W każdym przypadku, gdy załączone do SWZ dokumenty wskazują nazwę własną producenta elementów infrastruktury ciepłowniczej dopuszcza się wykorzystanie elementów równoważnych, w tym wyprodukowanych przez innego producenta, o ile spełniają one wszystkie normy i wymagania wskazane w tych dokumentach. Wykonawca, który proponuje wykorzystanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ewentualne wskazanie nazw własnych w załączonych do SWZ dokumentach uzasadnione jest koniecznością kompleksowego podejścia do projektowania sieci ciepłowniczych w jednym systemie technologicznym uwzględniając technologie zastosowane w istniejącej infrastrukturze. Realizacja prac objętych zaprojektowaniem i budową węzła cieplnego obejmuje wykonanie na podstawie załączonej dokumentacji technicznej, w tym warunków technicznych projektu technologii i AKPiA węzła cieplnego dla potrzeb budynku szkoły przy Ul. Orfeusza w Gdańsku oraz uzgodnienie tych dokumentów z zamawiającym, budowę węzła cieplnego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, połączenie węzła z miejską siecią ciepłowniczą oraz instalacją wewnętrzną w budynku, a także uruchomienie węzła cieplnego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) zrealizowania robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia; b) dostawy wszelkich materiałów i urządzeń niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaoferowaną przez Wykonawcę technologią wykonania robót; c) dokonania innych czynności określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ; d) dokonania wszelkich wymaganych formalności administracyjno-prawnych niezbędnych do należytej realizacji prac, w tym uzyskania wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń i innych decyzji administracyjnych, jak również uzgodnień z podmiotami trzecimi niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem tych, które zostały wyraźnie zastrzeżone jako leżące w gestii Zamawiającego; e) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, umową, Polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz z zachowaniem wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa i z dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ, jak również wynikających z dokonanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzgodnień i porozumień z podmiotami trzecimi, w tym z właścicielami nieruchomości na trasie ciepłociągu. f) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej według wytycznych stanowiących załącznik nr 1 do umowy i przekazania jej Zamawiającemu. g) przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji powykonawczej, dokumentacji projektowej węzła w zakresie i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, h) pokrycia we własnym zakresie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej oraz ciepła, odprowadzania ścieków, transportu i przekazania do utylizacji odpadów powstałych w wyniku lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023-3834-149167, 39603269 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo pomorskie Powiat Gdańsk Gmina Gdańsk Miejscowość Gdańsk Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2023-06-16 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w terminach do: o 30.04.2023 r. - dokumentacja projektowa węzła; o 16.06.2023 r. - budowa, montaż i uruchomienie węzła. Całość Przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana nie później niż do dnia 16.06.2023 r. Wymagania: Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej wskazanego pomieszczenia przewidzianego do montażu węzła. Wizja może zostać przeprowadzona przy udziale Zamawiającego lub samodzielnie przez Wykonawcę. Wizja lokalna przy udziale Zamawiającego dla Zadania 1 odbędzie się w dniu 13.03.2023 r. od godz. 09:00; miejsce spotkania: teren inwestycji na dz. nr 1171/32 obr. 0001 przy ul. Orfeusza w Gdańsku. W przypadku zgłoszenia się do Zamawiającego Wykonawców chętnych do odbycia wizji lokalnej w terminie późniejszym niż w/w Zamawiający wyznaczy jeden dodatkowy termin wizji lokalnej ze swoim udziałem, nie później jednak niż na 5 dni przed wyznaczonym terminem składania ofert. Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego mailem na adres: dofinansowania@gpec.pl o planowanym uczestnictwie w wizji lokalnej organizowanej przez Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do przeprowadzenia wizji lokalnej są - każdy samodzielnie - Przemysław Dzieruk, Adam Semmerling. Przed przystąpieniem do wizji lokalnej organizowanej przez Zamawiającego, osoby występujące w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie zobowiązane są wykazać swoje umocowanie do przeprowadzenia wizji i podpisania w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie protokołu z wizji lokalnej przedkładając stosowne pisemne pełnomocnictwo lub aktualną informację z rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli wynika z niej upoważnienie do działania, wraz z oryginałem lub kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę powyższego dokumentu dla Zamawiającego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, udział w wizji powinien wykazać każdy z Wykonawców (osobiście lub przez wspólnego pełnomocnika). Okres gwarancji co najmniej 36 miesiecy Warunki zmiany umowy 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, obowiązany jest zawrzeć umowę na warunkach zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów bez przeprowadzania ponownego badania i oceny oferty, chyba że zachodzą przesłanki zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert. 3. Dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści SWZ lub oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwe o ile zmiana ta spełnia następujące warunki: a) jeśli wskutek zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia umowy koniecznym jest wprowadzenie zmian w umowie, zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa; b) jeśli wskutek zmiany przepisów prawa podatkowego po dacie zawarcia umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o ceny netto wskazane w ofercie i podatek od towarów i usług w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa; c) w przypadkach określonych w § 2.1 ust. 2 wzoru umowy, zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie wynikającym ze wskazanych okoliczności; d) jeśli wskutek odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy w części, zgodnie z postanowieniami §16 wzoru umowy, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia, zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, zapisy dotyczące wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy poprzez ograniczenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, a także zapisy dotyczące obowiązków Wykonawcy poprzez ich ograniczenie odpowiednio do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia i terminu wykonania przedmiotu zamówienia; e) w przypadku określonym w § 15 wzoru umowy po spełnieniu warunków określonych w tym postanowieniu, zmianie może ulec termin wykonania Prac, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu i bez przyznania Wykonawcy innych świadczeń z tego tytułu; f) jeśli ze względów technologicznych lub nieprzewidzianych okoliczności zajdzie konieczność wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych, w szczególności takich, bez których nie zostałyby zachowane zakładane przez Zamawiającego parametry techniczne inwestycji lub zajdzie konieczność ograniczenia zakresu prac, zmianie może ulec sposób wykonania prac przewidzianych w Umowie, termin ich wykonania w zakresie wynikającym ze zmiany technologii oraz wynagrodzenie Wykonawcy. Wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych zostanie ustalone jako różnica w kosztach wykonania robót i robót dodatkowych lub zamiennych, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego kosztorysu. Koszt robót i odpowiadających im robót dodatkowych lub zamiennych zostanie ustalony w kosztorysie na podstawie średnich cen opublikowanych przez ORGBUD Serwis w "Informacyjnym Zestawie Cen Czynników Produkcji Budowlanej". Do rozliczania robót wykonanych w danym kwartale przyjmowane będą ceny z "Informacyjnego Zestawu Cen Czynników Produkcji Budowlanej" za kwartał poprzedzający wykonanie robót; w ten sam sposób zostanie ustalona wartość kwoty, o którą zostanie ograniczone wynagrodzenie Wykonawcy, w przypadku ograniczenia zakresu prac g) w przypadku, gdy ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy mające lub mogące mieć istotny wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia nie jest możliwym zastosowanie do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów preizolowanych zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę rodzaju stosowanych materiałów na inne równoważne, spełniające wymogi określone w SWZ, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu; h) w przypadkach wskazanych w sekcji 6.5.2. pkt 20 lit. b) - e) Wytycznych, Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu: a) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 108 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1492 z późn. zm.); b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu: c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dostęp do potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia; Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu: d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza osobę, podmiot lub Wykonawcę określonych w art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć osobę, podmiot lub Wykonawcę określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1-3 i 5-10 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). 4. Z udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami SWZ. 5. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ,,Procedurą wyboru dostawców i wykonawców, składania zamówień oraz zawierania umów w zakresie zakupu towarów, usług i robót budowlanych współfinansowanych z ,,Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ ; b) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego wraz ze wszystkim załącznikami, w szczególności technologia lub termin jest niezgodny z wymogami SWZ; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, nie będące oczywistą omyłką; g) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą; h) wadium nie zostało wniesione w kwocie wymaganej lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy; i) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. j) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień dotyczących złożonej oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 8. O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, którego ofertę odrzucił, podając uzasadnienie faktyczne. 9. Z tytułu wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie VI SWZ. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-06 Data ostatniej zmiany 2023-03-06 14:28:07 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 90% Kryterium ceny, oblicza się wg wzoru P1=(Cno/Cbo) x W x 100 gdzie: P1 - ilość otrzymanych punktów Cno - cena najniższej złożonej oferty Cbo - cena oferty badanej W - waga kryterium 90% Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji - 10% Kryterium gwarancji, oblicza się wg wzoru P2=(Gbo/Gno) x W x 100 gdzie: P2 - ilość otrzymanych punktów Gbo - okres gwarancji badanej oferty Gno - najdłuższy okres gwarancji W - waga kryterium 10% Sumę punktów oblicza się wg wzoru P=P1+P2 Kontakt: Osoby do kontaktu Magda Orłowska tel.: e-mail: dofinansowania@gpec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025