Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego,...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego

Data zamieszczenia: 2023-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA
ul. Rynek 15
26-006 Nowa Słupia
powiat: kielecki
41 31-78-700, faks 4131-78-221
urzad@nowaslupia.pl
https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Nowa Słupia
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 41 31-78-700, faks 4
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 ,,Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy". Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy. Dokładny opis przedmiotu umowy, stanowiący integralną jej część zawiera SWZ wraz z załącznikami w tym: projekty budowlane, projekty techniczne, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacje techniczne wykona-nia i odbioru robót budowlanych, dla niżej wymienionych odcinków: 1) Budowa sieci elektroenerge-tycznej n/N oświetlenia ulicznego, na dz. nr. ewid.: 332, 331/1, 331/2, 325, obręb 0003 Cząstków. 2) Budowa sieci elektroenergetycznej n/N oświetlenia ulicznego, na dz. nr. ewid.: 213, 214, obręb 0016 Sosnówka. 3) Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, na dz. nr. ewid.: 837/4, 844, 843/1, obręb 0017 Stara Słupia. 4) Budowa sieci elektroenergetycznej n/N oświetlenia ulicz-nego, na dz.nr. ewid.: 201/2, 201/3, 273, 278, 240/2, obręb 0003 Cząstków. Szczegółowy opis stanowi SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.

Część nr 2 ,,Zakup dostawczego samochodu elektrycznego". Zamówienie obejmuje dostawę nowego, nieużywanego samochodu 100% elektrycznego zgodnie ze szczegółowym opisem danych technicznych, wyposażenia i wymagań dla zamawianego samochodu stanowiącym załącznik nr 9.2 do SWZ, wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi pojazdu.

Część 3 ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rudkach". Zakresem objęte są 2 budynki. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac objętych dokumentacją projektową w tym prace wynikające z termomodernizacji budynku wielolokalowego nr 5B zlokalizowanego przy Ul. Górniczej w Rudkach, gmina Nowa Słupia na części działki nr ewid. 535/19. czyli: docieplenie ścian fundamentowych i piwnicznych wraz z remontem schodów, docieplenie stropu, ścian zewnętrznych powyżej gruntu, wymiana okien, parapetów i drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne, wymiana instalacji c.o., wymiana instalacji wod. - kan., odwodnienie budynku wraz z izolacja ścian fundamentowych wraz z wykonaniem opaski, modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, tj. wymiana pieca na gazowy, montaż instalacji gazowych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynku wraz z montażem ciepłomierzy oraz liczników gazu zamontowanych na częściach wspólnych budynku, montaż instalacji fotowoltaicznej, uporządkowanie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych, wybudowanie kominów ponad dach budynku, pozostałe roboty związane z naprawa tynków, elewacji, posadzek, malowanie ścian i sufitów, likwidacja bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. Zakresem objęte są również roboty nie ujęte w dokumentacji ale niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku garażu położonego przy Ul. Kolejowej w msc. Rudki na działce nr ewid. 647/1obręb 0021 według następującego zakresu prac: niwelacja terenu, częściowa rozbiórka i przemurowanie szczytów ścian zewnętrznych, tynkowanie pomieszczeń, malowanie pomieszczeń, wykonanie instalacji elektrycznej (lampy 7 szt. 5 gniazd 230 V, tablica + zabezpieczenia kpl., gniazdo siłowe), docieplenie ścian zewnętrznych powyżej gruntu styropian gr. 8 cm, docieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu styropian gr. 5 cm, malowanie 2 bram, wymiana 1 szt. bramy, roboty brukarskie (opaska + podjazd), prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. Wymiary bramy szerokość 2,6 mb, Wysokość 2,3 mb. Brama segmentowa z górnym sposobem otwierania, ocieplona, kolor brązowy, automatyczne podnoszenie bramy.

CPV: 45232210-7, 45232200-4, 45316100-6, 45316110-9, 34144900-7, 45320000-6, 45233222-1, 45321000-3, 45421000-4, 45453000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00123945, RGI.ZP.271.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://www.platformazakupowa.pl/ . Zamawiający, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: A) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, B) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, C) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, D) włączona obsługa JavaScript, E) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, F) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. G) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; -obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO-treść oświadczenia została zawarta w treści oferty. Zamawiający informuje, że: Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-22 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.