Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa Mobilnych Pracowni Komputerowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy ul. Kolska 12 01-045 Warszawa powiat: Warszawa Tel.: +48 223808200, Faks: +48 223808391 zamowienia.publiczne@nask.pl https://nask.eb2b.com.pl/open-auctions.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 1 100 000 PLN |
Nr telefonu: | Tel.: +48 223808200, |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA Mobilnych Pracowni Komputerowych ZZOSE.2621.8.2023.81.MPU[KEI_II] Numer referencyjny: ZZOSE.2621.8.2023.81.MPU[KEI.II] II.1.2)Główny kod CPV 30213100 Komputery przenośne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę Mobilnych Pracowni Komputerowych (dalej: MPK); 2) przeprowadzenie instalacji i konfiguracji MPK; 3) sprzedaż i dostarczenie wraz z MPK Oprogramowania, oraz zapewnienie niezbędnych licencji na korzystanie z Oprogramowania; 4) umieszczenia na elementach MPK naklejek z logotypami dostarczonymi w ramach MPK; 5) zapewnienie instruktaży; 6) udzielenie lub zapewnienie przez Wykonawcę gwarancji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 30192800 Etykiety samoprzylepne 30213200 Komputer tablet 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72400000 Usługi internetowe 72611000 Usługi w zakresie wsparcia technicznego 39134000 Meble komputerowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę Mobilnych Pracowni Komputerowych (dalej: MPK); 2) przeprowadzenie instalacji i konfiguracji MPK; 3) sprzedaż i dostarczenie wraz z MPK Oprogramowania, oraz zapewnienie niezbędnych licencji na korzystanie z Oprogramowania; 4) umieszczenia na elementach MPK naklejek z logotypami dostarczonymi w ramach MPK; 5) zapewnienie instruktaży; 6) udzielenie lub zapewnienie przez Wykonawcę gwarancji. 2. Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę, instalacja i uruchomienie MPK w ilościach 500 kompletów. 3. Jeden zestaw MPK składa się z: 1) komputerów przenośnych typu laptop wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem do zarządzania pracownią w edukacji i szkoleniach - 16 kpl. 2) urządzenia AP (access point) - 1 szt. 3) szafki służącej do bezpiecznego transportu i przechowywania 16 szt. laptopów i urządzenia AP - 1 szt. 4) przewodu patchcord - 1 szt. 5) monitora interaktywnego - 1 szt. 6) Naklejki z logotypami - 19 szt 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 4 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji ponad zakres podstawowy przedmiotu zamówienia, określony w Rozdziale III ust. 1 SWZ, polegającego na możliwości zamówienia dodatkowych MPK w liczbie maksymalnie 250 kompletów MPK wraz z ewentualnym odpowiednim wydłużeniu okresu obowiązywania Umowy w zakresie wykonania prawa opcji, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, z zastrzeżeniem świadczenia przez Wykonawcę Usługi serwisu gwarancyjnego. 2. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania Umowy, a świadczenie usług w ramach prawa opcji będzie odbywało się na takich samych warunkach i zasadach, jakie zostały określone dla zamówienia podstawowego, o ile Wzór Umowy lub Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia nie wprowadza postanowień szczególnych, odnoszących się wyłącznie do prawa opcji. 3. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach Umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za usługi realizowane w ramach prawa opcji. 4. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia lub oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji w terminie wskazanym w ust. 5 powyżej. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo zamawiając całkowitą liczbę urządzeń w ramach prawa opcji wskazaną w SOPZ lub wielokrotnie - składając kilka oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji, aż do całkowitego wyczerpania maksymalnej sumarycznej liczby MPK, nie większej niż wskazana w SOPZ. 5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 ,,Cyfrowe kompetencje społeczeństwa". II.2.14)Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu Umowy w zakresie zamówienia podstawowego w terminie do 4 miesięcy od podpisania Umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2023 roku, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących prawa opcji określonych w § 2 ust. 3 Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. CPV: 30213100, 30192800, 30213200, 48000000, 72400000, 72611000, 39134000 Dokument nr: 141288-2023, ZZOSE.2621.8.2023.81.MPU[KEI.II] Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 03/04/2023 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: Otwarcie ofert przy użyciu platformy https://nask.eb2b.com.pl/ Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://nask.eb2b.com.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://nask.eb2b.com.pl/open-auctions.html TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 03/04/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 31/07/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03/03/2023 Kontakt: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy Krajowy numer identyfikacyjny: 521-04-17-157 ul. Kolska 12 Warszawa Kod NUTS: PL Polska 01-045 Polska E-mail: zamowienia.publiczne@nask.pl Tel.: +48 223808200 Faks: +48 223808391 |
© eurobudowa.pl 2004-2025