dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
małopolskie (Krynica-Zdrój)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa infrastruktury gospodarki odpadami - Linia i hala do produkcji paliwa alternatywnego RDF |
Data zamieszczenia: | 2023-03-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie Żołnierzy WiN 22 22-200 Włodawa powiat: włodawski 82 57 25 856 sekretariat@mzcwlodawa.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Włodawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 82 57 25 856 |
Termin składania ofert: | 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa infrastruktury gospodarki odpadami - Linia i hala do produkcji paliwa alternatywnego RDF z pozostałości po segregacji odpadów komunalnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących: a) budowa hali do produkcji paliwa alternatywnego o pow. ok. 600 m2 z jednoczesnym przeniesieniem wiaty - magazynu surowców, b) budowa magazynu i suszarni o pow. ok. 300 m2. Efektem będzie infrastruktura techniczno-budowlana do montażu linii technologicznej do produkcji paliwa alternatywnego o docelowej wydajności ok. 10 tys. Mg/rok przygotowana do kryteriów zrównoważonego rozwoju i na potrzeby EU ETS z dnia 27.09.2021 poprzez System KZR INiG dla łańcucha dostaw RDF, dająca zmniejszenie kosztów zagospodarowania odpadów frakcji nadsitowej oraz odpadów wielkogabarytowych, a przez to minimalizację kosztów w systemie gospodarki odpadami wpływających na wysokość opłaty ponoszonej przez mieszkańców. Zadanie nie obejmuje modułów technologicznych, takich jak: a) budowa linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF o wydajności ok. 10 tys. Mg/rok wyposażonej w niezbędne urządzenia technologiczne, b) systemu zasilania energetycznego i sterowania elektronicznego, c) dostosowanie sieci wodociągowej i dróg dojazdowych na potrzeby zabezpieczenia p-poż realizowanych obiektów, które ze względów finansowych zostały wyłączone do drugiego etapu inwestycji. Wykonawca wykona umowę na zasadzie ,,zaprojektuj i wybuduj". Miejsce realizacji: teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o., której w 100% właścicielem jest Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie. CPV: 45000000-7, 44000000-0,45200000-9,45260000-7,45300000-0,45320000-6,45400000-1,45420000-7,45450000-6, 45110000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00126989, Zp/PL/2/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb090b50-bdd9-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie eZamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w pkt 6 SWZ. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych; Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ido@mzcwlodawa.pl; Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w pkt 26 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-29 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 10 SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/PL/2/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujących: a) budowa hali do produkcji paliwa alternatywnego o pow. ok. 600 m2 z jednoczesnym przeniesieniem wiaty - magazynu surowców, b) budowa magazynu i suszarni o pow. ok. 300 m2. Efektem będzie infrastruktura techniczno-budowlana do montażu linii technologicznej do produkcji paliwa alternatywnego o docelowej wydajności ok. 10 tys. Mg/rok przygotowana do kryteriów zrównoważonego rozwoju i na potrzeby EU ETS z dnia 27.09.2021 poprzez System KZR INiG dla łańcucha dostaw RDF, dająca zmniejszenie kosztów zagospodarowania odpadów frakcji nadsitowej oraz odpadów wielkogabarytowych, a przez to minimalizację kosztów w systemie gospodarki odpadami wpływających na wysokość opłaty ponoszonej przez mieszkańców. Zadanie nie obejmuje modułów technologicznych, takich jak: a) budowa linii do produkcji paliwa alternatywnego RDF o wydajności ok. 10 tys. Mg/rok wyposażonej w niezbędne urządzenia technologiczne, b) systemu zasilania energetycznego i sterowania elektronicznego, c) dostosowanie sieci wodociągowej i dróg dojazdowych na potrzeby zabezpieczenia p-poż realizowanych obiektów, które ze względów finansowych zostały wyłączone do drugiego etapu inwestycji. Wykonawca wykona umowę na zasadzie ,,zaprojektuj i wybuduj". Miejsce realizacji: teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o., której w 100% właścicielem jest Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 45321000-3 - Izolacja cieplna 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45350000-5 - Instalacje mechaniczne 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie umowy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa. W tym zakresie Zamawiający stawia następujące warunki: 1) 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie hali o powierzchni min. 500 m2 związanej z przetwarzaniem odpadów, o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) dysponował kadrą projektantów posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) po 1 (jednej) osoby w każdej specjalności, tj.: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych. Powyższe osoby powinny: być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności, potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty. Posiadać co najmniej 18-miesięczne doświadczenie, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza łączenie funkcji w jednej osobie w wyżej wymienionych branżach. a) b) dysponował personelem kierowniczy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca powierzył pełnienie funkcji: kierownika budowy w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej jednej osobie; kierownika robót w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jednej osobie; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych jednej osobie. Powyższe osoby powinny: - posiadać co najmniej 18-miesięczne doświadczenie licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych; - być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności, potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty. b) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w jednej osobie w wyżej wymienionych branżach 3) Osoba wskazana do wykonania zamówienia musi mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, mieć znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu - podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 5. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy). 6. Uzasadnienie zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób . 8. Wykaz robót budowlanych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 9 (par. 17) do SWZ - wzór umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie umowy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024