Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
22923z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Konserwacja i przeglądy okresowe systemów przeciwpożarowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i przeglądy okresowe systemów przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2023-03-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
PLAC POLITECHNIKI 1
00-661 Warszawa
powiat: Warszawa
dariusz.racki@pw.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738365
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja i przeglądy okresowe systemów przeciwpożarowych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie
bezpieczeństwa pożarowego gmachu Wydział Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska przy ul.
Nowowiejskiej 20 w Warszawie w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są
przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych

CPV: 31625200-5

Dokument nr: 2023/BZP 00128909, ZP/WIBHiIŚ/06/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod nazwą platformazakupowa.pl, dostępnej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; przesyłania
odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczeń, podmiotowych i przedmiotowych
środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania wniosków, informacji,
oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania; odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu i formularza
,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu, poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po
których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie,
komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:
dariusz.racki@pw.edu.pl.
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
przesłanych przez Zamawiającego.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; (Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze względu na zakończenie wspierania
przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne).
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny RODO w
rozdziale XXV SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738365
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-17 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WIBHiIŚ/06/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 600300 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu ochrony w ciągłej gotowości do działania i tym sposobem zapewnienie
bezpieczeństwa pożarowego gmachu Wydział Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska przy ul.
Nowowiejskiej 20 w Warszawie w szczególności wykonywanie napraw i prac konserwacyjnych (serwisowych), które są
przewidziane przez producenta w dokumentacji technicznej poszczególnych instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość przedłużenia realizacji zamówienia w zakresie przewidzianym w
opisie przedmiotu zamówienia o czas nie dłuższy niż 12 miesięcy. Zamawiający poinformuje o zamiarze skorzystania z
opcji, oraz o jej zakresie nie później niż na dwa miesiące przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego w przypadku nie skorzystania z opcji lub nie przedłużenia
czasu realizacji usługi na czas maksymalny przewidziany w ramach opcji. Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30%
wartości zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie ta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów
otrzymanych w poszczególnych kryteriach
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas niezbędny do przesłania kosztorysu
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca winien wykazać się posiadaniem certyfikatu dla przedsiębiorców wydanym na podstawie art. 30 ust 7 ustawy z
dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2065).
3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00
zł (słownie złotych: pięćset tysięcy tysięcy).
4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1 Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem z
należytą starannością, a w przypadku usług nadal trwających wykonywaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej
dwóch zamówień (umów) realizowanych u różnych podmiotów polegających na wykonaniu/wykonywaniu usług konserwacji
systemów sygnalizacji pożarowej (urządzeń przeciwpożarowych) o wartości usług zrealizowanych w ramach danego
zamówienia (umowy) trwającego nie dłużej niż 12 miesięcy, wynoszącej minimum 30 000 zł brutto. W przypadku usług
nadal wykonywanych zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wartość zrealizowanej części usługi do upływu terminu
składania ofert wynosi minimum 30 000 zł brutto w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy.
4.2 Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca winien udokumentować dysponowanie osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponować:
1) co najmniej 3 osobami posiadającymi certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie projektowania, instalacji,
uruchomienia, testu i konserwacji systemu SSP Cerberus PRO firmy SIEMENS;
2) co najmniej 3 osobami posiadającymi certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie konfiguracji,
programowania, konserwacji systemów DSO MULTIVES firmy AMBIENT SYSTEM;
3) co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat ukończenia szkolenia w zakresie projektowania, funkcjonowania,
konfiguracji i montażu systemu oddymiania grawitacyjnego dowolnego producenta;
4) co najmniej 2 osobami z aktualnym Świadectwem Kwalifikacyjnym do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w
zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV.
- zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają doświadczenie w zakresie serwisowania systemów ochrony
pożarowej (urządzeń przeciwpożarowych) i będą brały bezpośredni udział w realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza aby wymienione wyżej kwalifikacje posiadały łącznie co najmniej 3 osoby.
Przez ,,doświadczenie" Zamawiający rozumie uczestniczenie przez każdą osobę, w co najmniej dwóch zamówieniach
(przedsięwzięciach), polegających na serwisowaniu systemów ochrony pożarowej (urządzeń przeciwpożarowych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2 Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy tysięcy).
3 Wykaz usług, wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich
doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2 Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
podmiotu do oferty dołącza także zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy oraz
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy.
4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie z którego wynika, które
części usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5 Jeżeli wybór oferty, może prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług (np. nabycie wewnątrzwspólnotowe) wykonawca dołącza do oferty informacje wskazane w art.
225 ust. 2 Pzp.
6 Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawc
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie z którego wynika, które
części usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach i
warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy,
których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób
różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania umowy - z zastrzeżeniem, że treść zmiany
przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku, którego zawarto
umowę;
2) gdy podczas realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie metodyka wykonywania zlecenia na lepszą funkcjonalnie
od metodyki przewidzianej w ofercie, pod warunkiem, iż nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie ta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów
otrzymanych w poszczególnych kryteriach
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas niezbędny do przesłania kosztorysu
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.