wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Bytom)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Piaseczno)
łódzkie (Kalinko)
łódzkie (Rzgów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o Al. Lotników Polskich 5 21-040 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) przetarg@pegimek.swidnik.pl https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku przy Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku przy Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku. Instalacja obejmuje wybrane pomieszczenia na parterze i I piętrze budynku. Budynek przy Al. Lotników Polskich 5 jest obiektem istniejącym, czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym (1 kondygnacja podziemna). Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, c.o. oraz instalację wentylacji mechanicznej. Pomieszczenia objęte zamówieniem zajmowane są przez dwóch odrębnych użytkowników: PK Pegimek Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Społecznych w Świdniku (CUS). Pomieszczenia w południowej części budynku na I piętrze użytkowane przez PK Pegimek Sp. z o.o. wyposażone są w istniejącą instalację klimatyzacji typu multi split. 2. Zakres robót obejmuje: o wykonanie instalacji klimatyzacji, o wykonanie odrębnych instalacji centralnego sterowania dla PK Pegimek Sp. z o.o. oraz CUS. 3. Konfiguracja układów klimatyzacji: Dla pomieszczeń objętych zamówieniem zaprojektowano następujące systemy klimatyzacyjne: Konfiguracja układów klimatyzacyjnych: o System K1 - system multisplit - CUS parter o System K2 - system multisplit - CUS parter o System K3 - system multisplit - CUS parter o System K4 - system multisplit - CUS parter i I piętro o System K5 - system multi split - CUS I piętro o System K6 - system multi split - Pegimek I piętro o System K7 - system multi split - Pegimek I piętro o System K8 - system split obsługujący pomieszczenie serwerowni na parterze 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, na którą składają się załączniki nr 5-12 do SWZ. CPV: 45331221-1, 45332300-6,45311100-1 Dokument nr: 2023/BZP 00129357, 17/2023/ZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,120960,9a8d0294a2c8d9cb8423c7c18990d581.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie będzie prowadzone na platformie przetargowej pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,120960,9a8d0294a2c8d9cb8423c7c18990d581.html (dalej zwana: ,,platformą"), w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. 2017, poz. 1219 z późn. zm.). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postępowaniu rejestracji oraz logowania wymaga: - złożenie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ; - złożenie oferty. 2. Logowania wymaga również przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert. 3. Wykonawca przed złożeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz przed złożeniem oferty winien dokładnie zapoznać się ze szczegółową instrukcją dostępną na Platformie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html . 4. Złożenie oferty i pozostałych dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w SWZ wymaga zarejestrowania się przez Wykonawcę lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na platformie w zakładce REGULAMIN. 5. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo -- techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy (sporządzanie, wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej), szczegółowy sposób składania i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcjach Użytkownika dostępnych na platformie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. 6. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy: a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18. b) pozostałe wymagania techniczne: - dostęp do sieci internet; - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; - włączona obsługa JavaScript; - zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; - zainstalowany Acrobat Reader; - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 7. Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji rozumie się datę ich wpływu na platformę, w przypadku złożenia oferty - datę wyświetlaną na koncie Zamawiającego wskazaną w kolumnie ,,data złożenia oferty". 8. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się zgodnie z zasadami określonymi w przepisach Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Pegimek" Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5, 21-040 Świdnik; 2. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jak również w przypadku pytań lub wątpliwości mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@pegimek.swidnik.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku przy Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku", prowadzonym w trybie podstawowym oraz jego rozstrzygnięcia, a także zawarcia umowy i jej realizacji, udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Obowiązek informacyjny zamawiający realizuje poprzez zamieszczenie pełnej klauzuli informacyjnej w pkt XXIV SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/670, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: na platformie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,120960,9a8d0294a2c8d9cb8423c7c18990d581.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące zł) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A., konto nr 17 1020 3147 0000 8302 0113 2463. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2-4 powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Oryginał dokumentu elektronicznego to dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych ze strony Gwaranta SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 17/2023/ZP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynku przy Al. Lotników Polskich 5 w Świdniku. Instalacja obejmuje wybrane pomieszczenia na parterze i I piętrze budynku. Budynek przy Al. Lotników Polskich 5 jest obiektem istniejącym, czterokondygnacyjnym, podpiwniczonym (1 kondygnacja podziemna). Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, c.o. oraz instalację wentylacji mechanicznej. Pomieszczenia objęte zamówieniem zajmowane są przez dwóch odrębnych użytkowników: PK Pegimek Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Społecznych w Świdniku (CUS). Pomieszczenia w południowej części budynku na I piętrze użytkowane przez PK Pegimek Sp. z o.o. wyposażone są w istniejącą instalację klimatyzacji typu multi split. 2. Zakres robót obejmuje: o wykonanie instalacji klimatyzacji, o wykonanie odrębnych instalacji centralnego sterowania dla PK Pegimek Sp. z o.o. oraz CUS. 3. Konfiguracja układów klimatyzacji: Dla pomieszczeń objętych zamówieniem zaprojektowano następujące systemy klimatyzacyjne: Konfiguracja układów klimatyzacyjnych: o System K1 - system multisplit - CUS parter o System K2 - system multisplit - CUS parter o System K3 - system multisplit - CUS parter o System K4 - system multisplit - CUS parter i I piętro o System K5 - system multi split - CUS I piętro o System K6 - system multi split - Pegimek I piętro o System K7 - system multi split - Pegimek I piętro o System K8 - system split obsługujący pomieszczenie serwerowni na parterze 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, na którą składają się załączniki nr 5-12 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie podanych kryteriów oceny. 2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 4. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej: - warunek będzie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji pomieszczeń o wartości o wartości minimum 150 000 zł brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie samodzielnie posiada wymagane doświadczenie. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiot ten samodzielnie musi posiadać wymagane doświadczenie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg zał. nr 4 do SWZ) oraz dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, (dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: b) dowód wniesienia wadium, c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), e) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, f) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy wykonawców polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące zł) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A., konto nr 17 1020 3147 0000 8302 0113 2463. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2-4 powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Oryginał dokumentu elektronicznego to dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych ze strony Gwaranta. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą i sporządzone na zasadach określonych w pkt XI ppkt 12. b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 10 lit. a - oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) zgodnie z przepisami określonymi w art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie powinno być sporządzone na zasadach określonych w pkt XI ppkt13), f) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt XI SWZ. Jeżeli oferta zostanie najwyżej oceniona Zamawiający wezwie wykonawców występujących wspólnie do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień składania), o których mowa w pkt XVII SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zakres i rodzaj zmian w umowie określono w załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie podanych kryteriów oceny. 2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 4. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2025