Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego

Data zamieszczenia: 2023-03-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bieckie Centrum Kultury
ul. Rynek 18
38-340 Biecz
powiat: gorlicki
ok@biecz.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738752
Województwo: małopolskie
Miasto: Biecz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż wyposażenia kuchennego w ramach realizacji zadania "Biecki Jarmark Kultury".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. DOSTAWA i montaż mebli kuchennych i wyposażenia ze stali nierdzewnej.
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli ze stali nierdzewnej do pracowni gastronomicznej BJK, tj.:
1) Stół ze zlewem 2 - komorowym (LEWYM) i półką - 2 sztuki
2) Półka wisząca 2 - poziomowa - 2 sztuki
3) Stół roboczy z półką centralny - 1 sztuka.
4) Okap przyścienny trapezowy wykonany ze stali nierdzewnej - 1 sztuka.
5) Piec konwekcyjno - parowy- 1 sztuka.
6) Kuchnia elektryczna 4 polowa z piekarnikiem konwekcyjnym elektrycznym- 1 sztuka.
7) Stół z szafką, - 3 sztuki.
8) Szafka wisząca z drzwiami suwanymi - 4 sztuki
9) Stół z szafką drzwi uchylne, blok 2 szuflad z prawej - 2 sztuki
10) Zmywarka do naczyń z funkcja wyparzania, - 1 sztuka
Przed przystąpieniem do realizacji wymiary należy sprawdzić na budowie. Meble i urządzenia należy zamontować i uruchomić. Przed odbiorem należy przeszkolić użytkownika (osobę wyznaczoną przez zamawiającego)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opis przedmiotu zamówienia dla dwóch części - OPZ - załącznik nr 1 do SWZ,
b) istotne postanowienia umowy dla dwóch części - załącznik nr 4 do SWZ.
Część II. DOSTAWA sprzętu AGD.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wolnostojącego AGD do pracowni gastronomicznej BJK,t.j.:
1) Lodówka - szt. 2
2) Mikrofalówka - szt. 2
3) Robot kuchenny wielofunkcyjny szt. 1
4) Mikser - robot kuchenny - szt. 2
5) Płyta indukcyjna - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opis przedmiotu zamówienia dla dwóch części - OPZ - załącznik nr 1 do SWZ,
b) istotne postanowienia umowy dla dwóch części - załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 39141000-2, 39220000-0, 39700000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00129936, ZP.271.3.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738752
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
Zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz 2. W razie
wystąpienia awarii uniemożliwiającej wykorzystanie Platformy jako środka komunikacji, Zamawiający
może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail:
zamowienia@biecz.pl - nie dotyczy składania ofert. 3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest
bezpłatne. 4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w ,,Regulaminie" zamieszczonym na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za
wiążący. 5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności
logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w
zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w ,,Regulaminie" oraz ,,Instrukcjach dla
Wykonawców" zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią regulaminu i instrukcji, o których mowa wyżej, a treścią
SWZ zastosowanie mają zapisy SWZ.7. Za datę złożenia wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. 8. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty i dokumentów składanych równocześnie z ofertą) przekazywane są w postaci elektronicznej za
pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość". Za datę złożenia oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez
kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana do Zamawiającego. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie formatów kwalifikowanego podpisu
elektronicznego: - dla dokumentów z rozszerzeniem .pdf zaleca się podpis w formacie PadES, - dla
dokumentów z rozszerzeniem innym niż .pdf zaleca się podpis w formacie XadES 10. Zamawiający
dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.:
.doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 11.
Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na
Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,-
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/738752
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA BIECZ reprezentowana przez Burmistrza Biecza z siedzibą w Bieczu,
ul. Rynek 1, 38-340 Biecz, um@biecz.pl,
b) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych w Gminie Biecz, z którym można skontaktować się za
pośrednictwem telefonu pod nr 13 4406819 lub poczty elektronicznej na adres: iodo@biecz.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na
podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek ,,Do Inspektora ochrony danych";
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym na
podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych;
e) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej;
f) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z
art. 74 ust. 1 i ust. 4 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa.
Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji
publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego;
g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Jednocześnie podanie Burmistrzowi Biecza danych osobowych umożliwiających
Pani/Pana identyfikację jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
władzy publicznej powierzonej Burmistrzowi Biecza;
h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
i) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
j) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
oraz e RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/738752
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-20 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.