Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5617z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja centrum wsi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja centrum wsi

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CHOCZEWO
ul. Pierwszych Osadników 17
84-210 Choczewo
powiat: wejherowski
zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Choczewo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja centrum wsi Choczewo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie działek nr 548/1, 548/2, 340/4 i 342/1 w miejscowości Choczewo gm. Choczewo polegające na przebudowie terenu przyległego do budynku siedziby Urzędu Gminy Choczewo, w tym:
2.1. Roboty rozbiórkowe :
- demontaż płyt drogowych typu YOMB na powierzchni 965 m2,
- demontaż nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 667 m2,
- wywóz ww. materiałów na odległość ok. 200 m i ułożenie na terenie działki nr 342/1 obręb Choczewo (materiały te pozostaną własnością Zamawiającego),
- demontaż pomnika i jego ponowny montaż w m. Choczewo (okolice skrzyżowania ulic
Kusocińskiego i Kościuszki).
2.2. Wykonanie nawierzchni utwardzonych:
- nawierzchni chodników z płyt betonowych 80x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na powierzchni 1455 m2,
- montaż obrzeży betonowych 20x6 długości 420 mb.
2.3. Zieleń
- sadzenie roślin ozdobnych,
- sadzenie drzew,
- ręczne rozrzucanie kory,
- ściółkowanie z otoczaków.
2.4. Elementy małej architektury:
- wykonanie i montaż ławek w kształcie liter COCZEWO, wysokość liter 5m. na stelażu
metalowym malowanym proszkowo,
- wykonanie i montaż huśtawki z funkcją wystawienniczą,
- wykonanie i montaż przybornika rowerowego,
- wykonanie i montaż stojaka rowerowego,
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej,
- wykonanie i montaż poidełek,
- wykonanie i montaż furtki stalowej.
2.5 Wodociąg i system podlewania :
- montaż instalacji nawadniania - 10 sekcji systemu automatycznego nawadniania,
- montaż przyłączy wodociągowych i studzienek włazowych i rewizyjnych,
- instalacja nawadniająca z rur Fi 16 mm dl. ok. 1160 mb.
2.6. Oświetlenie:
- budowa linii kablowych i urządzeń oświetlenia - oświetlenie ogrodowe na słupkach
i naświetlacze.
2.7 DOSTAWA i montaż rozdzielnicy tymczasowej wraz z wykonaniem jej zasilania
2.8. Monitoring :
- dostawa i montaż kamer na słupach,
- dostawa i montaż kamer na elewacji,
- budowa linii kablowych.
2.9. Montaż elementów systemu telewizji użytkowej
2.10. Sieć kanalizacji deszczowej :
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych i z PCV,
- rurociągi PCV 160,200,250,315 mm,
- zbiornik bezodpływowy 20 m3.
2.11. Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej na teren parkingu:
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm - 536 m2,
- krawężniki betonowe dł. 112 mb,
- trawnik,
- oznakowanie pionowe - 2 kpl.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt czasowej zmiany organizacji ruchu.
Podczas realizacji robót Wykonawca zapewni dojazd samochodów na parking na terenie dz. 342/11 oraz zapewni dojazd/dojście do hurtowni P.H.U. ,,LANGE", Kaszubskiego Banku Spółdzielczego oraz Urzędu Gminy Choczewo i sklepu wielobranżowego.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni konserwację i pielęgnację posadzonych roślin na okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty.

CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45233222-1,45112710-5,45311000-0,45232120-9,45231300-8,45233293-9,45232130-2,45233200-1

Dokument nr: 2023/BZP 00132298, RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc487ba-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Choczewo z siedzibą Urząd Gminy Choczewo, Ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, tel. 585723913.
przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail: IODO@choczewo.com.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rewitalizacja centrum wsi Choczewo" -sygn. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający informuje, iż ,,Klauzula informacyjna ogólna dla interesantów Urzędu Gminy Choczewo" znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Choczewo w zakładce: ,,Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych"
http://bip.choczewo.com.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-28 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami określono w rozdziale 13 SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie działek nr 548/1, 548/2, 340/4 i 342/1 w miejscowości Choczewo gm. Choczewo polegające na przebudowie terenu przyległego do budynku siedziby Urzędu Gminy Choczewo, w tym:
2.1. Roboty rozbiórkowe :
- demontaż płyt drogowych typu YOMB na powierzchni 965 m2,
- demontaż nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 667 m2,
- wywóz ww. materiałów na odległość ok. 200 m i ułożenie na terenie działki nr 342/1 obręb Choczewo (materiały te pozostaną własnością Zamawiającego),
- demontaż pomnika i jego ponowny montaż w m. Choczewo (okolice skrzyżowania ulic
Kusocińskiego i Kościuszki).
2.2. Wykonanie nawierzchni utwardzonych:
- nawierzchni chodników z płyt betonowych 80x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na powierzchni 1455 m2,
- montaż obrzeży betonowych 20x6 długości 420 mb.
2.3. Zieleń
- sadzenie roślin ozdobnych,
- sadzenie drzew,
- ręczne rozrzucanie kory,
- ściółkowanie z otoczaków.
2.4. Elementy małej architektury:
- wykonanie i montaż ławek w kształcie liter COCZEWO, wysokość liter 5m. na stelażu
metalowym malowanym proszkowo,
- wykonanie i montaż huśtawki z funkcją wystawienniczą,
- wykonanie i montaż przybornika rowerowego,
- wykonanie i montaż stojaka rowerowego,
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej,
- wykonanie i montaż poidełek,
- wykonanie i montaż furtki stalowej.
2.5 Wodociąg i system podlewania :
- montaż instalacji nawadniania - 10 sekcji systemu automatycznego nawadniania,
- montaż przyłączy wodociągowych i studzienek włazowych i rewizyjnych,
- instalacja nawadniająca z rur Fi 16 mm dl. ok. 1160 mb.
2.6. Oświetlenie:
- budowa linii kablowych i urządzeń oświetlenia - oświetlenie ogrodowe na słupkach
i naświetlacze.
2.7 Dostawa i montaż rozdzielnicy tymczasowej wraz z wykonaniem jej zasilania
2.8. Monitoring :
- dostawa i montaż kamer na słupach,
- dostawa i montaż kamer na elewacji,
- budowa linii kablowych.
2.9. Montaż elementów systemu telewizji użytkowej
2.10. Sieć kanalizacji deszczowej :
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych i z PCV,
- rurociągi PCV 160,200,250,315 mm,
- zbiornik bezodpływowy 20 m3.
2.11. Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej na teren parkingu:
- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm - 536 m2,
- krawężniki betonowe dł. 112 mb,
- trawnik,
- oznakowanie pionowe - 2 kpl.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt czasowej zmiany organizacji ruchu.
Podczas realizacji robót Wykonawca zapewni dojazd samochodów na parking na terenie dz. 342/11 oraz zapewni dojazd/dojście do hurtowni P.H.U. ,,LANGE", Kaszubskiego Banku Spółdzielczego oraz Urzędu Gminy Choczewo i sklepu wielobranżowego.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni konserwację i pielęgnację posadzonych roślin na okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232120-9 - Roboty nawadniające
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w ust. 1 ppkt. 2d) SWZ, Wykonawca zobowiązany jest:
a) wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, odpowiadające swym rodzajem niniejszemu zamówieniu polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg lub chodników o wartości minimalnej 400 000 zł brutto.
b) wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie prawidłowo ukończone, odpowiadające swym rodzajem niniejszemu zamówieniu polegające na budowie terenów zieleni lub ogrodów (nasadzenia roślin, krzewów lub drzew) o wartości minimum 50 000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności związane ze złożeniem kompletnej oferty.
3) w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w wysokości 10% wynagrodzenia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba że zachodzą przesłanki określone w art. 455 pzp lub zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w § 16 ust. 1 projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-26

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.