pomorskie (Wicko)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rewitalizacja centrum wsi |
Data zamieszczenia: | 2023-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CHOCZEWO ul. Pierwszych Osadników 17 84-210 Choczewo powiat: wejherowski zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Choczewo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rewitalizacja centrum wsi Choczewo Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie działek nr 548/1, 548/2, 340/4 i 342/1 w miejscowości Choczewo gm. Choczewo polegające na przebudowie terenu przyległego do budynku siedziby Urzędu Gminy Choczewo, w tym: 2.1. Roboty rozbiórkowe : - demontaż płyt drogowych typu YOMB na powierzchni 965 m2, - demontaż nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 667 m2, - wywóz ww. materiałów na odległość ok. 200 m i ułożenie na terenie działki nr 342/1 obręb Choczewo (materiały te pozostaną własnością Zamawiającego), - demontaż pomnika i jego ponowny montaż w m. Choczewo (okolice skrzyżowania ulic Kusocińskiego i Kościuszki). 2.2. Wykonanie nawierzchni utwardzonych: - nawierzchni chodników z płyt betonowych 80x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na powierzchni 1455 m2, - montaż obrzeży betonowych 20x6 długości 420 mb. 2.3. Zieleń - sadzenie roślin ozdobnych, - sadzenie drzew, - ręczne rozrzucanie kory, - ściółkowanie z otoczaków. 2.4. Elementy małej architektury: - wykonanie i montaż ławek w kształcie liter COCZEWO, wysokość liter 5m. na stelażu metalowym malowanym proszkowo, - wykonanie i montaż huśtawki z funkcją wystawienniczą, - wykonanie i montaż przybornika rowerowego, - wykonanie i montaż stojaka rowerowego, - wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, - wykonanie i montaż poidełek, - wykonanie i montaż furtki stalowej. 2.5 Wodociąg i system podlewania : - montaż instalacji nawadniania - 10 sekcji systemu automatycznego nawadniania, - montaż przyłączy wodociągowych i studzienek włazowych i rewizyjnych, - instalacja nawadniająca z rur Fi 16 mm dl. ok. 1160 mb. 2.6. Oświetlenie: - budowa linii kablowych i urządzeń oświetlenia - oświetlenie ogrodowe na słupkach i naświetlacze. 2.7 DOSTAWA i montaż rozdzielnicy tymczasowej wraz z wykonaniem jej zasilania 2.8. Monitoring : - dostawa i montaż kamer na słupach, - dostawa i montaż kamer na elewacji, - budowa linii kablowych. 2.9. Montaż elementów systemu telewizji użytkowej 2.10. Sieć kanalizacji deszczowej : - studnie rewizyjne z kręgów betonowych i z PCV, - rurociągi PCV 160,200,250,315 mm, - zbiornik bezodpływowy 20 m3. 2.11. Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej na teren parkingu: - nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm - 536 m2, - krawężniki betonowe dł. 112 mb, - trawnik, - oznakowanie pionowe - 2 kpl. Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt czasowej zmiany organizacji ruchu. Podczas realizacji robót Wykonawca zapewni dojazd samochodów na parking na terenie dz. 342/11 oraz zapewni dojazd/dojście do hurtowni P.H.U. ,,LANGE", Kaszubskiego Banku Spółdzielczego oraz Urzędu Gminy Choczewo i sklepu wielobranżowego. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni konserwację i pielęgnację posadzonych roślin na okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty. CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45233222-1,45112710-5,45311000-0,45232120-9,45231300-8,45233293-9,45232130-2,45233200-1 Dokument nr: 2023/BZP 00132298, RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-28 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc487ba-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w rozdziale 11 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Choczewo z siedzibą Urząd Gminy Choczewo, Ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, tel. 585723913. przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail: IODO@choczewo.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rewitalizacja centrum wsi Choczewo" -sygn. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający informuje, iż ,,Klauzula informacyjna ogólna dla interesantów Urzędu Gminy Choczewo" znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Choczewo w zakładce: ,,Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych" http://bip.choczewo.com.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami określono w rozdziale 13 SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.06.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie działek nr 548/1, 548/2, 340/4 i 342/1 w miejscowości Choczewo gm. Choczewo polegające na przebudowie terenu przyległego do budynku siedziby Urzędu Gminy Choczewo, w tym: 2.1. Roboty rozbiórkowe : - demontaż płyt drogowych typu YOMB na powierzchni 965 m2, - demontaż nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 667 m2, - wywóz ww. materiałów na odległość ok. 200 m i ułożenie na terenie działki nr 342/1 obręb Choczewo (materiały te pozostaną własnością Zamawiającego), - demontaż pomnika i jego ponowny montaż w m. Choczewo (okolice skrzyżowania ulic Kusocińskiego i Kościuszki). 2.2. Wykonanie nawierzchni utwardzonych: - nawierzchni chodników z płyt betonowych 80x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na powierzchni 1455 m2, - montaż obrzeży betonowych 20x6 długości 420 mb. 2.3. Zieleń - sadzenie roślin ozdobnych, - sadzenie drzew, - ręczne rozrzucanie kory, - ściółkowanie z otoczaków. 2.4. Elementy małej architektury: - wykonanie i montaż ławek w kształcie liter COCZEWO, wysokość liter 5m. na stelażu metalowym malowanym proszkowo, - wykonanie i montaż huśtawki z funkcją wystawienniczą, - wykonanie i montaż przybornika rowerowego, - wykonanie i montaż stojaka rowerowego, - wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, - wykonanie i montaż poidełek, - wykonanie i montaż furtki stalowej. 2.5 Wodociąg i system podlewania : - montaż instalacji nawadniania - 10 sekcji systemu automatycznego nawadniania, - montaż przyłączy wodociągowych i studzienek włazowych i rewizyjnych, - instalacja nawadniająca z rur Fi 16 mm dl. ok. 1160 mb. 2.6. Oświetlenie: - budowa linii kablowych i urządzeń oświetlenia - oświetlenie ogrodowe na słupkach i naświetlacze. 2.7 Dostawa i montaż rozdzielnicy tymczasowej wraz z wykonaniem jej zasilania 2.8. Monitoring : - dostawa i montaż kamer na słupach, - dostawa i montaż kamer na elewacji, - budowa linii kablowych. 2.9. Montaż elementów systemu telewizji użytkowej 2.10. Sieć kanalizacji deszczowej : - studnie rewizyjne z kręgów betonowych i z PCV, - rurociągi PCV 160,200,250,315 mm, - zbiornik bezodpływowy 20 m3. 2.11. Przebudowa nawierzchni drogi dojazdowej na teren parkingu: - nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm - 536 m2, - krawężniki betonowe dł. 112 mb, - trawnik, - oznakowanie pionowe - 2 kpl. Wykonawca przed rozpoczęciem robót opracuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt czasowej zmiany organizacji ruchu. Podczas realizacji robót Wykonawca zapewni dojazd samochodów na parking na terenie dz. 342/11 oraz zapewni dojazd/dojście do hurtowni P.H.U. ,,LANGE", Kaszubskiego Banku Spółdzielczego oraz Urzędu Gminy Choczewo i sklepu wielobranżowego. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zapewni konserwację i pielęgnację posadzonych roślin na okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45232120-9 - Roboty nawadniające 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej opisanej w ust. 1 ppkt. 2d) SWZ, Wykonawca zobowiązany jest: a) wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, odpowiadające swym rodzajem niniejszemu zamówieniu polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg lub chodników o wartości minimalnej 400 000 zł brutto. b) wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie prawidłowo ukończone, odpowiadające swym rodzajem niniejszemu zamówieniu polegające na budowie terenów zieleni lub ogrodów (nasadzenia roślin, krzewów lub drzew) o wartości minimum 50 000 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 5 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności związane ze złożeniem kompletnej oferty. 3) w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w wysokości 10% wynagrodzenia. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą przesłanki określone w art. 455 pzp lub zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w § 16 ust. 1 projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024