Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego z układem sterowania oraz monitoring...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego z układem sterowania oraz monitoring i wizualizacja zbiornika wyrównawczego w ody pitnej wraz z zestawem hydroforowym

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
powiat: kielecki
tel./fax. (041) 302-50-94 / (41) 302 - 61 - 07
inwestycje@bieliny.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Bieliny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. (041) 302-
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zgodnie z obowiązującym u zamawiającego Regulaminie udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), Gmina Bieliny zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego z układem sterowania oraz monitoring i wizualizacja zbiornika wyrównawczego w ody pitnej wraz z zestawem hydroforowym w miejscowości Makoszyn w ramach zadania pn.: ,,Budowa sieci kanalizacyjnej poza aglomeracją w miejscowości Makoszyn wraz z modernizacją zbiornika wyrównawczego w ody pitnej"
1) Przeprowadzenie audytu pompowego obiektu polegającego m.in. na dokonaniu pomiarów pracy, zużycia energii dla obiektu, wyznaczeniu rzeczywistego punktu pracy układu tj. najwyższej sprawności i optymalnej energochłonności, który doprecyzuje dobór nowego rozwiązania zapewniając prawidłowe działanie sieci wodociągowej przy najniższym możliwym zużyciu energii kW na m3 wody
2) Dostawę, montaż nowego zestawu hydroforowy z szafą sterowniczą i przetwornicami częstotliwości dla każdej pompy po uprzednim demontażu istniejącego zestawu hydroforowego wraz z armaturą i układem sterowania
3) Zakup, dostawa i montaż niezbędnych urządzeń do monitoringu i wizualizacji zbiornika wyrównawczego i zestawu hydroforowego wraz z włączeniem obiektu do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji (SCADA).
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w załączniku nr 5- Szczegółowy Opis Zamówienia

Dokument nr: 17/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) obowiązującym w Gminie Bieliny.

Składanie ofert:
Ofertę składa się w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania propozycji cenowych wraz z załącznikami w terminie do 23.03.2023 r. do godz. 10.00(decyduie data wpływu w siedzibie Zamawiającego), drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście.
b) Oferty prosimy składać pisemnie w zapieczętowanej kopercie z napisem:
Oferta cenowa na: DOSTAWA, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego z układem sterowania oraz monitoring i wizualizacja zbiornika wyrównawczego wody pitnej wraz z zestawem hydroforowym w miejscowości Makoszyn
w Urzędzie Gminy Bieliny, Ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny pokój nr 14 (sekretariat).

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji umowy obejmuje cztery miesiące - okres od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
1. W związku z faktem, iż wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa w art.2 ust. 1 pkt.l ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznyclr(DżTU7~z~2022r. poz. 1710 zm.), zamówienie jest udzielane na zasadach określonych w art. 44 ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 284 z późn. zm.)
2. Celem postępowania jest rozeznanie cen rynkowych usług określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz dokonanie wyboru ich wykonawcy.
3. Zamawiający może. w oparciu o przekazane oferty, dokonać wyboru Wykonawcy. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi jednak oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i tym samym zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia w oparciu o otrzymanie oferty.
III. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA
1.Siedziba Zamawiającego.
2. Strona internetowa Zamawiającego www.bieliny.biuletyn.net zakładka: zamówienia do 130 000 zł
3. Strona internetowa przeznaczona do umieszczania zapytań ofertowych Portal Ogłoszeń Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa https://portalogloszen.arimr.gov.pl/portal-ads/user/home.html#nowe ogłoszenie
V. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu przyznania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert, informacje o wagach punktowych.
1. Kryteria oceny ofert.
a) w kryterium ,,Cena":
Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium ,,Cena*' zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C= ---------------- x 60 % x 100 gdzie: 1 % - 1 punkt
Co
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej
C min - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu C o - cena oferty ocenianej
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 60 punktów. Informację należy wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1.
b) w kryterium ,,wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości**
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferta z minimalnym okresem gwarancji tj. 24 miesiące, otrzyma 0 punktów.
Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
Oferty z okresem gwarancji dłuższym niż 36 miesięcy otrzymają maksymalną liczbę punktów w kryterium ,,wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości" tj. 40 punktów
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy ilość punktów dla każdej oferty w kryterium ,,wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości" zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
Go
G= ----------------------x 40% x 100 gdzie: 1 % - 1 punkt
G max
gdzie:
G - ilość punktów oferty ocenianej
Gmax. najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich złożonych ofert max 36 miesięcy
G o - okres gwarancji określony przez Wykonawcę w formularzu oferty Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40,00 punktów
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego wydłużonego okresu gwarancji jakości będzie równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 24 miesięcy.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1.
2. Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach. Obliczenia w obu kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert.
4. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie,
b)oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Cena oferty jest cena ryczałtową za całość zmówienia. Poprzez cenę oferty należy rozumieć kwotę jaką Zamawiający zapłaci za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zadania.
6. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwą zostanie przyjęta cena ryczałtowa wpisana słownie.
c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
d) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
t) Oferent składając ofertę przyjmuje warunki określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr2
g) Oferty należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.
VIII. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy
1. Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.bieliny.biulch n.net zakładka Zamówienia do 130 000 zł.
2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu oraz którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą powiadomiony zostanie o wyborze oferty elektronicznie. Informacja powyższa zawierać będzie nazwę, adres wyłonionego Wykonawcy oraz cenę ofertową.
3. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór oferty zostanie przeprowadzony ponownie spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
IX. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU ORAZ ODRZUCENIE OFERTY
1. Warunki uczestnictwa w postępowaniu:
a)Złożenie oferty na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" - Załącznik nr 1
b) Złożony i wypełniony Załącznik nr 3
c) Oświadczenie dotyczące powiązania osobowego lub kapitałowego z Zamawiającym lub Osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamaw iającego lub Osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy - załącznik nr 4
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
2.1. Wiedza i doświadczenie:
2.1.1. Wykazują się doświadczeniem w realizacji podobnych dostawach. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
o jedną dostawę, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego z układem sterowania wraz z monitoringiem i wizualizacją zbiornika wody pitnej i zestawu hydroforowego wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, oraz;
o dwóch audytów pompowych układu z zestawem hydroforowym na sieci wodociągowej.
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych dostaw i usług w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi został}' wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie.
3.Wykonawca, który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie wezwany do złożenia wykazu dostaw i usług
a) wykaz dostaw - Załącznik Nr la
b) wykazu usług - Załącznik nr lb

X. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania, w następującym zakresie:
1. Nie mogą być powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca nie może być powiązań)' z Zamawiającym w inny sposób, który naruszałby zasady konkurencyjności.
1.1. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 -Oświadczenie o braku powie/zań kapi lal owych lub osobowych i innych.
1.2. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach, o których mowa w niniejszym Zapytaniu, dołączonych do oferty wg formuły ,,spełnia - nie spełnia".
2. W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 roku ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2023 poz. 129) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (na podstawie art. 7 ust. 9 Dz.U. z 2023 poz. 129 ) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- pkt 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2023 poz. 129)
- pkt 2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.. o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 15.04.2023 poz. 129)
- pkt 3) wykonawcę którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2023 poz. 129) - Załącznik nr 3
3. Odrzuceniu podlegają oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) złożone przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego
c) w przypadku braku złożonego oświadczenia o powiązaniach kapitałowych lub osobowych i innych
d) zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym
e) zawiera rażąco niską cenę
XI. ISTOTNE WARUNKI ZMIANY UMOWY
Istotne zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia zawarte są we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
XI. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH
1. Zamawiający nie dopuścił składanie ofert częściowych.
Nie ma możliwości składania ofert częściowych. Ze względu na zakres zamówienia, skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Nie dokonanie podziału zamówienia na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Ze względów technicznych i organizacyjnych jak i rozliczeniowych w ramach dofinansowania mamy do czynienia z jednym dostawcą, co pozwala Zamawiającemu łatwiej koordynować proces realizacji umowy i rozliczenia oraz dostaw.
2. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
XII. UWAGI KOŃCOWE:
1) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego.
w całości bądź w części, bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
3) Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert.
4) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
5) Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
6) Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
7) Wykonawca zobowiązany zostanie do jednokrotnego uzupełnienia oferty i dokumentów na wezwanie. Brak uzupełnienia skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy.
8) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
9) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w zapytaniu parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów lub rozwiązań określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów i sugerowanych rozwiązań, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca uprawniony jest do stosowania produktów i rozwiązań równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania ,,równoważności".
2. Wszelkie zmiany do umowy zostały zawarte w projekcie umowy - Załącznik nr 2

Uwagi:
Godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 7.30 - 15.00
środa 7.30- 17.30
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) dalej ..RODO" Zamawiający informuje, że:
oAdministratorem Pana/i danych jest Wójt Gminy Bieliny, którego siedzibą jest Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, tel. (41) 302 50 94
oJeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Bieliny za pomocą adresu iod@abi-net.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: dostawa, montaż i uruchomienie zestawu hydroforowego z układem sterowania oraz monitoring i wizualizacja zbiornika wyrównawczego wody pitnej wraz z zestawem hydroforowym w miejscowości Makoszyn
oOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.).
oPani/Pana dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez okres niezbędny dla wypełnienia celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
oObowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
oW odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
oposiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **:
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
onie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w

zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
Malwina Syska - tel. (041) 30-25-094 wew. 202 fax (041) 30-26-107, e-mail: malwina.syska@bieliny.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.