śląskie (Dąbrowa Górnicza)
małopolskie (Nawojowa)
mazowieckie (Nadarzyn)
mazowieckie (Białobrzegi)
małopolskie (Kraków)
śląskie (Pszów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizacja przedsięwzięcia grantowego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krzywcza Krzywcza 36 37-755 Krzywcza powiat: przemyski +48 16 671 14 86 sekretariat@krzywcza.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krzywcza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 16 671 14 86 |
Termin składania ofert: | 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 złotych Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. ,,Dostępność w Gminie Krzywcza" Niniejsze przedsięwzięcia realizowane jest w zakresie pozyskanego grantu w ramach projektu ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-2020 Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne. Rozdział III PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. ,,Dostępność w Gminie Krzywcza" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi 11 części (zadań), które zostały zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (SOPZ). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składa się z następujących części (zadań): 1. Krzesło do wypoczynku - w ilości 1 szt. 2. Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego - w ilości 1 szt. 3. Stworzenie dostępnej strony www urzędu zgodnej ze standardem WCAG 2.1 wraz z migracją treści - w ilości 2 szt. 4. Dostępny BIP zgodny ze standardem WCAG 2.1. - w ilości 1 szt. 5. Pętla indukcyjna - stanowiskowa - w ilości 2 szt. 6. Zestaw komputerowy z dwoma monitorami i kamerami przystosowany do usługi tłumacza języka migowego on-line. - w ilości 2 szt. 7. Usługa tłumacza języka migowego on-line - abonament roczny. Usługa tłumacza języka migowego - instalacja usługi. - 2 poz. asortymentowe po 1 szt. 8. Lupy optyczne - w ilości 4 szt. 9. Wykonanie oznaczeń za pomocą piktogramów - tabliczki - w ilości 2 szt. 10. Przygotowanie wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) - w ilości 6 szt. 11. Tabliczki przydrzwiowe z wypukłym oznaczeniem nr pokoju, opisem w alfabecie Braille'a i kodem QR, projekt wraz z montażem. - w ilości 17 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, kilka części lub wszystkie części. Dokument nr: OA.041.2.8.8.2023.KB Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert: 1. miejscem otwarcia ofert jest Urząd Gminy w Krzywczy 37-755 Krzywcza 36, pokój nr 12. 2. termin otwarcia ofert: 22 marca 2023 r., godz. 12:15, 3. otwarcie ofert jest jawne, 4. podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin składania ofert: 1. miejscem składania ofert jest: Urząd Gminy w Krzywczy - Biuro Obsługi Mieszkańca, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza. 2. oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać na adres: Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza, z wyraźnym oznaczeniem postępowania, 3. termin składania ofert: do dnia 22 marca 2023 r., do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia. 1. do 30 dni od dnia zawarcia umowy - dot. zad. nr 1,2,5,6,7,8,9,10, i 11, 2. do 40 dni od dnia zawarcia umowy - dot. zad. nr 3 i 4. Wymagania: ROZDZIAŁ IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY I PODSTAWY WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA 1. Wymagania dotyczące warunków udziału w postępowaniu: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Dostępny samorząd - granty 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4. Zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. ROZDZIAŁ V SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Wszystkie wartości cenowe określone będą w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich. Dostępny samorząd - granty 2. Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego. 3. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie i będzie ceną ryczałtową (definicja ryczałtu zgodnie z treścią art. 632 Kodeksu cywilnego t.j. Dz. U z 2022 nr 1360). 4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową wykonawcy i jako cena ryczałtowa nie podlega zmianom. 3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania zamówienia niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie. Cena ofertowa musi pokrywać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. ROZDZIAŁ VII INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW 1. Język i forma porozumiewania się: 1. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej, 2. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną, 3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu, 4. oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej, 5. jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy porozumiewają się drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie. 3. Związanie ofertą: 1. termin związania ofertą wynosi 30 dni. 2. bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Opis sposobu przygotowania ofert: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2. treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego, 3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego, 4. załącznikami do oferty są to dokumenty wymienione w Rozdziale III Zapytania Ofertowego, 5. wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 6. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, opieczętowanej z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz nazwą postępowania: Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. ,,Dostępność w Gminie Krzywcza", sygn. akt. OA.041.2.8.8.2023.KB W skład oferty wchodzi: a) załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy, b) załącznika nr 2 do zapytania ofertowego ( SOPZ ) -zawierający części (zadania) - na, które została złożona oferta, c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert. 7. Informacje dot. postępowania: 1. jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych lub zamknie postępowanie bez wyboru, 2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe wyznaczając wykonawcy odpowiedni nie dłuższy niż dwudniowy termin na wyrażenie bądź niewyrażenie zgody na ich poprawę, 3. Zamawiający wyklucza wykonawcę, który: odstąpił od podpisania umowy z zamawiającym, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz wykonawcę, którego ofertę odrzucił, 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wystąpi co najmniej jedna z przesłanek: 5. została złożona przez wykluczonego wykonawcę, 6. treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 7. oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których zamawiający nie jest w stanie poprawić bez przeprowadzenia negocjacji, 8. oferta jest nieważna. 9. Zamawiający może zwrócić się o wyjaśnienie, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśniania. 8. Pozostałe informacje: 1. zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.), 2. po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien przedłożyć: 3. pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty, 4. umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisany przez Wykonawcę, 5. wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 3, 3a, 3b, 3c do Zapytania Ofertowego który dot. części/zadania nr ...., w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 6. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania, b) zamknięcia postępowania bez wyboru, c) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny, d) unieważnienia postępowania w przypadku gdy: ? cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ? złożona oferta będzie nieważna. Uwagi: ROZDZIAŁ VI KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny. (Cena=100% tj. 100pkt.) 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto. 3. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe. 9. Klauzula informacyjna. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37-755 Krzywcza; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywcza jest Pan Dariusz Surówka, kontakt: za pomocą poczty tradycyjnej: Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 - 755 Krzywcza, za pomocą poczty elektronicznej: adres e-mail: surowkalegal@surowka-legal.pl, telefoniczny: telefon: +48 16 671 14 86; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OA.041.2.8.8.2023.KB d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym postępowanie zostało przeprowadzone, f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, g) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,* ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,** ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, h) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, i) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, j) w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Joanna Daraż, email: sekretariat@krzywcza.pl w godz. 8:00 - 15:00. tel. +48 16 671 14 86 |
© eurobudowa.pl 2004-2025