Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa zeroemisyjnego źródła ciepła sieciowego na biomasę

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa zeroemisyjnego źródła ciepła sieciowego na biomasę

Data zamieszczenia: 2023-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: BRZESKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Ciepłownicza 11
49-305 Brzeg
powiat: brzeski (opolski)
77 4440445
bpec@bpec.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Brzeg
Wadium: 100 000,00 zł
Nr telefonu: 77 4440445
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa zeroemisyjnego źródła ciepła sieciowego na biomasę o mocy 6 MW na rzecz BPEC w Brzegu
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamowienia jest: Budowa zeroemisyjnego zrodła ciepła sieciowego na biomase? o mocy 6 MW na rzecz BPEC w Brzegu.
Inwestycja dotyczy zaprojektowania i budowy instalacji do produkcji ciepła sieciowego z biomasy o mocy 6 MW, zgodnie z ponizszym planem i zakresem inwestycji, na rzecz BPEC w Brzegu:
1) Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnien? i pozwolen, 2) Opracowanie dokumentacji projektowej,
3) Głowne prace budowlano-montazowe,
4) Prace rozruchowe i odbiorowe,
5) Szkolenie personelu,
6) Sporzadzenie dokumentacji powykonawczej (w tym rozruchowej), 7) Uzyskanie pozwolenia na uzytkowanie,
8) Oddanie gotowej instalacji do uzytkowania.
Szczegołowy zakres zamowienia został opisany w Czesci III SWZ - Opis przedmiotu zamowienia.

CPV: 45251200-3, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 45000000-7, 45230000-8, 45231000-5, 45231300-8, 45232000-2, 45232100-3

Dokument nr: 2023/BZP 00133321, ŁS/005/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83ad5492-c112-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego komunikacja miedzy Zamawiajacym a wykonawcami odbywa sie? przy uzyciu Platformy e-Zamowienia, ktora jest dostepna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: bpec@bpec.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporzadzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osob fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogolne rozporzadzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, ze:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Brzeskie Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej w Brzegu Sp. z o. o., Ul. Ciepłownicza 11, 49-305 Brzeg.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych w Brzeskim Przedsiebiorstwie Energetyki Cieplnej w Brzegu Sp. z o. o., Ul. Ciepłownicza 11, 49-305 Brzeg mozna skontaktowac? sie? za pomoca? adresu mailowego iod@bpec.pl lub listownie na ww. adres Społki.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane beda? w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamowienia publicznego pn. Budowa zeroemisyjnego zrodła ciepła sieciowego na biomase? o mocy 6 MW na rzecz BPEC w Brzegu, numer zamowienia: ŁS/005/2023, udzielenia zamowienia, prowadzenia dokumentacji ksiegowo-podatkowej, archiwizacji danych oraz dochodzenia roszczen? lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawa? przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.09.2019 r. - Prawo zamowien? publicznych;
2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
- przetwarzanie jest niezbedne do wypełnienia obowiazku prawnego ciazacego na administratorze.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych beda? podmioty upowaznione na podstawie zawartych umow powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiazujacych przepisow prawa,
w szczegolnosci osoby lub podmioty, ktorym zostanie udostepniona dokumentacja postepowania na podstawie art. 18 oraz art. 74- 76 ustawy Pzp. Zasada jawnosci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjatkiem danych, o ktorych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczegolna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe beda? przetwarzane przez okres niezbedny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikajacy z przepisow w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazow akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwow zakładowych, w szczegolnosci zgodnie art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakonczenia postepowania o udzielenie zamowienia, a jezeli okres obowiazywania umowy w sprawie zamowienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiazywania umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) zadania dostepu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiazku, wymagałoby niewspołmiernie duzego wysiłku, zamawiajacy moze, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, zadac? od osoby, ktorej dane dotycza, wskazania dodatkowych informacji majacych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakonczonego postepowania o udzielenie zamowienia;
2) zadania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiazku nie moze naruszac? integralnosci protokołu postepowania oraz jego załacznikow;
3) usuniecia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie sa? juz? niezbedne do celow, w ktorych zostały zebrane, lub w inny sposob przetwarzane;
4) zadania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiazku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia postepowania o udzielenie zamowienia.
5) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzedu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w zwiazku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniecia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o ktorym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyz? podstawa? prawna? przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie beda? poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym rowniez? profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie beda? przekazywane do panstw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okreslonym w przepisach Pzp, zwiazanych z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamowienia; konsekwencje niepodania okreslonych danych wynikaja? z Pzp.
12. Jednoczesnie Zamawiajacy przypomina o ciazacym na Pani/Panu obowiazku informacyjnym wynikajacym z art. 14 RODO wzgledem osob fizycznych, ktorych dane przekazane zostana? Zamawiajacemu w zwiazku z prowadzonym postepowaniem i ktore Zamawiajacy posrednio pozyska od wykonawcy bioracego udział w postepowaniu, chyba ze ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłaczen, o ktorych mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-05 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa oferte? przy uzyciu Platformy e-Zamowienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŁS/005/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamowienia jest: Budowa zeroemisyjnego zrodła ciepła sieciowego na biomase? o mocy 6 MW na rzecz BPEC w Brzegu.
Inwestycja dotyczy zaprojektowania i budowy instalacji do produkcji ciepła sieciowego z biomasy o mocy 6 MW, zgodnie z ponizszym planem i zakresem inwestycji, na rzecz BPEC w Brzegu:
1) Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnien? i pozwolen, 2) Opracowanie dokumentacji projektowej,
3) Głowne prace budowlano-montazowe,
4) Prace rozruchowe i odbiorowe,
5) Szkolenie personelu,
6) Sporzadzenie dokumentacji powykonawczej (w tym rozruchowej), 7) Uzyskanie pozwolenia na uzytkowanie,
8) Oddanie gotowej instalacji do uzytkowania.
Szczegołowy zakres zamowienia został opisany w Czesci III SWZ - Opis przedmiotu zamowienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy oceni i porowna jedynie te oferty, ktore : zostana? złozone przez Wykonawcow niewykluczonych przez Zamawiajacego z niniejszego postepowania; nie zostana? odrzucone przez Zamawiajacego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakosci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
15 000 000 złotych (piętnaście milionów złotych);
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki w/w Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
b. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 10 000 000 złotych (dziesięć milionów złotych);
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki w/w Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Za spełniającego warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawcę, który w okresie ostatnich 8 lat (przed upływem terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo zakończył: co najmniej jedną robotę budowlaną, zakończoną i oddaną do eksploatacji, polegającą na dostawie i montażu kotła na biomase? o mocy nie mniejszej niż 3 MWt wraz z instalacjami towarzyszącymi.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki w/w Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wskazuje roboty budowlane, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b. Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
i. Kierownik Budowy - 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach budowlanych z sektora przemysłowego o wartości całej inwestycji nie mniejszej niż 5 mln zł.
ii. Kierownik robót sanitarnych - 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi z sektora ciepłowniczego lub energetyki zawodowej..
iii. Kierownik robót elektrycznych - 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami elektrycznymi.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunki w/w Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
UWAGA:
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 j.t..) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych rozumie przez to ważne uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem spełniania przez tą osobę warunków w zakresie posiadanych uprawnień i kwalifikacji dla tych funkcji, do których pełnienia zostanie wskazana chyba, że w Pozwoleniu na Budowę określono inaczej.
Jeśli w treści warunku odwołano się do lat doświadczenia danej osoby, a osoba taka w tym samym okresie czasu pełniła funkcję (świadczyła usługi lub wykonywała swoje obowiązki etc.) w ramach różnych inwestycji lub w ramach jednej inwestycji pełniła kilka funkcji, okres w którym w tym samym czasie pełniła różne funkcje lub uzyskała doświadczenie w ramach różnych inwestycji nie będzie sumowany.
Do okresu doświadczenia danej osoby nie będzie się zaliczać okresu pełnienia funkcji (świadczenia usług, wykonywania obowiązków) w czasie przypadającym na tzw. okresy zgłaszania wad, gwarancji, rękojmi.
Przez doświadczenie zawodowe zamawiający rozumie okresy liczone od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami w danej specjalności, liczone jako suma przepracowanych miesięcy.
2. W przypadku, jeśli jakakolwiek wartość została wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenia wartości należy dokonać z zastosowaniem średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w tym dniu nie określono takiego kursu, z zastosowaniem średniego kursu NBP z następnego najbliższego dnia po dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) brak podstaw do wykluczenia, tj.:
a. informacje? z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporzadzona? nie wczesniej niz? 6 miesiecy przed jej złozeniem;
b. oswiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentow (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawca, ktory złozył odrebna? oferte, oferte? czesciowa? albo oswiadczenie o przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzajacymi przygotowanie oferty, oferty czesciowej niezaleznie od innego Wykonawcy nalezacego do tej samej grupy kapitałowej;
c. zaswiadczenie własciwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzajace, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkow i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wczesniej niz? 3 miesiace przed jego złozeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatkow lub opłat wraz z zaswiadczeniem składa dokumenty potwierdzajace, ze przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatnosci naleznych podatkow lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiazace porozumienie w sprawie spłat tych naleznosci;
d. zaswiadczenie albo inny dokument własciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczen? Społecznych lub własciwego oddziału regionalnego lub własciwej placowki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacy, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wczesniej niz? 3 miesiace przed jego złozeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaswiadczeniem albo innym dokumentem składa dokumenty potwierdzajace, ze przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatnosci naleznych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiazace porozumienie w sprawie spłat tych naleznosci;
e. odpis lub informacje? z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalnosci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporzadzone nie wczesniej niz? 3 miesiace przed jej złozeniem, jezeli odrebne przepisy wymagaja? wpisu do rejestru lub ewidencji;
f. Jezeli Wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - dokumenty wskazano w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy wezwie Wykonawce, ktorego oferta została najwyzej oceniona, do złozenia w wyznaczonym terminie, nie krotszym niz? 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzien? złozenia nastepujacych podmiotowych srodkow dowodowych potwierdzajacych:
1) spełnienie warunkow udziału w postepowaniu, tj.:
a. informacje? banku lub społdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, potwierdzajaca? wysokosc? posiadanych srodkow finansowych lub zdolnosc? kredytowa? Wykonawcy, w okresie nie wczesniejszym niz? 3 miesiace przed jej złozeniem.
b. dokumenty potwierdzajace, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci zwiazanej z przedmiotem zamowienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
c. wykaz robot budowlanych wykonanych nie wczesniej niz? w okresie ostatnich 8 lat, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krotszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartosci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotow, na rzecz ktorych roboty te zostały wykonane, oraz załaczeniem dowodow okreslajacych, czy te roboty budowlane zostały wykonane nalezycie, przy czym dowodami, o ktorych mowa, sa? referencje badz? inne dokumenty sporzadzone przez podmiot, na rzecz ktorego roboty budowlane zostały wykonane, a jezeli wykonawca z przyczyn niezaleznych od niego nie jest w stanie uzyskac? tych dokumentow - inne odpowiednie dokumenty. Wzor wykazu robot załaczono do IDW - załacznik nr 4; Jezeli Wykonawca powołuje sie? na doswiadczenie w realizacji robot budowlanych wykonywanych wspolnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robot budowlanych w ktorych wykonaniu Wykonawca ten bezposrednio uczestniczył.
d. wykaz osob, skierowanych przez wykonawce? do realizacji zamowienia publicznego, w szczegolnosci odpowiedzialnych za swiadczenie usług, kontrole? jakosci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta musi zawierac? nastepujace, aktualne na dzien? złozenia dokumenty:
1) formularz Oferty, sporzadzony na podstawie wzoru stanowiacego załacznik nr 1 do IDW;
2) oswiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunkow udziału w postepowaniu (formularz uniwersalny dla wykonawcy oraz wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia), złozone wg wzoru stanowiacego załacznik nr 2 do IDW;
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (jezeli dotyczy);
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia (jezeli dotyczy); 5) zobowiazanie podmiotu do udostepnienia zasobow i oswiadczenie tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunkow udziału w postepowaniu (jezeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostepniajacego zasoby), wg wzoru stanowiacego załacznik nr 5 do IDW (jezeli dotyczy);
6) dokument wadialny (tylko w przypadku złozenia wadium w formie niepienieznej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiajacy wymaga od Wykonawcow wniesienia wadium w wysokosci: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysiecy złotych i 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspolnie ubiegajacy sie? o udzielenie zamowienia
1) Wykonawcy moga? wspolnie ubiegac? sie? o udzielenie zamowienia.
2) W przypadku, o ktorym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiaja? Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamowienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamowienia publicznego.
3) Zaleca sie, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia; Wszelka korespondencja prowadzona bedzie wyłacznie z Pełnomocnikiem.
4) W odniesieniu do warunkow dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia wykonawcy wspolnie ubiegajacy sie? o udzielenie zamowienia moga? polegac? na zdolnosciach tych z wykonawcow, ktorzy wykonaja? roboty budowlane lub usługi, do realizacji ktorych te zdolnosci sa? wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspolnie ubiegajacy sie? o udzielenie zamowienia wskazuja? w tresci oferty oswiadczenie, z ktorego wynika, ktore roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonaja? poszczegolni wykonawcy.
5) Warunek w zakresie doswiadczenia, dotyczacy zdolnosci technicznej lub zawodowej wykonawcy wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia musza? spełnic? łacznie.
6) Oferta musi byc? podpisana w taki sposob, by poprawnie zobowiazywała wszystkich Wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia.
7) Jezeli w postepowaniu zostanie wybrana oferta wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia, Zamawiajacy moze zadac? przed zawarciem umowy w sprawie zamowienia publicznego, kopii umowy regulujacej wspołprace? tych Wykonawcow.
8) Zamawiajacy nie zastrzega obowiazku osobistego wykonania, przez poszczegolnych wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia, kluczowych zadan? dotyczacych zamowien? na roboty budowlane lub usługi.
9) Przepisy dotyczace wykonawcy stosuje sie? odpowiednio do wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o udzielenie zamowienia.
10) Wykonawcy wspolnie ubiegajacy sie? o udzielenie zamowienia, ponosza? solidarna? odpowiedzialnosc? za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy.
11) Wypełniajac formularz oferty nalezy wpisac? dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie? o zamowienie. W innych dokumentach (załaczniki) powołujacych sie? na Wykonawce? w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, nalezy wpisac? dane dotyczace Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, ktorego dany dokument (załacznik) dotyczy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamowienia publicznego, ktore zostana? wprowadzone do tresci umowy, zostały okreslone we wzorze umowy (czesc? II SWZ).
2. Zamawiajacy przewiduje mozliwosc? dokonania zamian w umowie na zasadach okreslonych w umowie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiajacy oceni i porowna jedynie te oferty, ktore : zostana? złozone przez Wykonawcow niewykluczonych przez Zamawiajacego z niniejszego postepowania; nie zostana? odrzucone przez Zamawiajacego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakosci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-04

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.