pomorskie (Wicko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Ozbudowa systemu energetycznego oraz zaplecza techniczno-administracyjnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZWIĄZEK KOMUNALNY GMIN "CZYSTE MIASTO, CZYSTA GMINA Plac Świętego Józefa 5 62-800 Kalisz powiat: Kalisz przetargi@czystemiasto.pl https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | 100 000 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja gospodarki odpadami ZKG-rozbudowa systemu energetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa zaplecza techniczno-administracyjnego w ZUOK "Orli Staw" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji (zamówienia) pod nazwą: ,,Modernizacja gospodarki odpadami ZKG - rozbudowa systemu energetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa zaplecza techniczno-administracyjnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) Orli Staw". 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania w szczególności: 1) rozbudowy budynku administracyjnego - etap I, 2) rozbudowy budynku portierni/wagi - etap I, 3) budowy garaży i warsztatu wraz z instalacją fotowoltaiczną i magazynem energii - etap I, 4) budowy zadaszenia części magazynowej - etap I, 5) budowy zbiornika biogazu wraz z agregatem kogeneracyjnym - szczytowym i stacją przygotowania biogazu - etap II, 6) budowy placu magazynowo - parkingowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (tj. budynkiem socjalno-technicznym, szczelnym zbiornikiem na wody opadowe i roztopowe, szczelnym zbiornikiem na odcieki, bezodpływowym zbiornikiem na ścieki bytowe oraz drogą p.poż. i drogą utwardzoną płytami betonowymi) - etap II, wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w tym sieciami i instalacjami) zarówno dla etapu I, jak i etapu II, określoną w dokumentacji projektowej, 7) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskania dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego. CPV: 45200000-9, 45262800-9,45110000-1,45111200-0,45223500-1,43124100-9,45210000-2,45200000-9,45261210-9,45443000-4 Dokument nr: 2023/BZP 00133296, UA.271.1.8.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto. 2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez klik-nięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. b) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące w szczególności odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy. c) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. d) W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy zakupowej, zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@czystemiasto.pl - z tym zastrzeżeniem, iż oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty składane w ramach niniejszego postępowania mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą platformy zakupowej. e) Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz-nych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.: o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, o komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów ope-racyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, o zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., o włączona obsługa JavaScript, o zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, o szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. o oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w załączniku nr 10 do SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czystemiasto Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: UA.271.1.8.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji (zamówienia) pod nazwą: ,,Modernizacja gospodarki odpadami ZKG - rozbudowa systemu energetycznego w celu wykorzystania zielonej energii oraz rozbudowa zaplecza techniczno-administracyjnego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych (ZUOK) Orli Staw". 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania w szczególności: 1) rozbudowy budynku administracyjnego - etap I, 2) rozbudowy budynku portierni/wagi - etap I, 3) budowy garaży i warsztatu wraz z instalacją fotowoltaiczną i magazynem energii - etap I, 4) budowy zadaszenia części magazynowej - etap I, 5) budowy zbiornika biogazu wraz z agregatem kogeneracyjnym - szczytowym i stacją przygotowania biogazu - etap II, 6) budowy placu magazynowo - parkingowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (tj. budynkiem socjalno-technicznym, szczelnym zbiornikiem na wody opadowe i roztopowe, szczelnym zbiornikiem na odcieki, bezodpływowym zbiornikiem na ścieki bytowe oraz drogą p.poż. i drogą utwardzoną płytami betonowymi) - etap II, wraz z infrastrukturą towarzyszącą (w tym sieciami i instalacjami) zarówno dla etapu I, jak i etapu II, określoną w dokumentacji projektowej, 7) sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskania dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 43124100-9 - Drenaże 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 44112100-9 - Wiaty 45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45000000-7 - Roboty budowlane 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 45251140-4 - Roboty budowlane w zakresie elektrowni cieplnych 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45236000-0 - Wyrównywanie terenu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, czyli roboty budowlane i wykonane w ich ramach dostawy i usługi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placu o powierzchni z asfaltobetonu o powierzchni minimum 1000 m2, 2) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 1000000 zł, polegającą na realizacji budynku lub budynków wraz z sieciami: wod- kan, elektryczną, ogrzewania, wentylacji, 3) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zbiornika na biogaz w konstrukcji mieszanej, tzn. na monolitycznym, żelbetowym zbiorniku cylindrycznym usytuowany był dwupowłokowy, membranowy zbiornik sferyczny, o minimalnej pojemności części żelbetowej zbiornika 1 000 m3 i części tworzywowej sferycznej również minimum 1 000 m3, 4) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów trzecich (podmiotów udostępniających zasoby) , jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami , zobowiązany będzie przedłożyć wykaz robót budowlanych l w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykaz rozwiązań równoważnych, o którym mowa w pkt II.2. SWZ - jeżeli dotyczy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wykaz rozwiązań równoważnych, o którym mowa w pkt II.2. SWZ - jeżeli dotyczy. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganego ww. Wykazu albo złożony dokument będzie niekompletny, zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie określonym przez zamawiającego, chyba że oferta będzie podlegać odrzuceniu albo będą zachodzić przesłanki unieważnienia postępowania. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty, o której stanowi sekcja IX niniejszego ogłoszenia, wykonawca załącza również: a) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy/pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy; c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego/podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy- jeżeli dotyczy; d) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. V.5.10) niniejszego ogłoszenia; e) Wadium - dowód wniesienia; f) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy; g) Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ); h) b) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ) - jeżeli dotyczy - w przypadkach i formach wskazanych w SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w pkt III.3 SWZ. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: - wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, - wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. - zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy opisane zostały w § 13 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, czyli roboty budowlane i wykonane w ich ramach dostawy i usługi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024