dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
małopolskie (Grybów)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Topólka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nakło nad Notecią Ks. P. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią powiat: nakielski zp@umig.naklo.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/740394 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Nakło nad Notecią |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
CZ.1 Rozbudowa placu zabaw Nakło CZ.2 Rozbudowa placu zabaw Trzeciewnica CZ.3 Budowa placu zabaw Wieszki CZ.4 Modernizacja placu zabaw Potulice CZ.5 Zagospodarowanie terenu Michalin (...) Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 1: ,,Rozbudowa placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 2814/16, obręb Nakło nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień" Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni sportowej przy istniejącym koszu do koszykówki w postaci płyt modułowych z polipropylenu na podbudowie betonowej. Na podłożu z piasku grubości 20cm, zagęszczonego należy wylać płytę z betonu W8 gr. 20cm zbrojonego siatką F150 10X10cm ze spadkiem 0,3-0,4% oraz montaż 1 urządzenia - zjeżdżalnia typu ślimak. Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022. Powierzchnia z płyt modułowych - 84,0 m2 Rozwiązanie kolorystyczne - 18 płyt x 19 płyt (kolor czerwony) pozostałe z trzech stron płyty w kolorze niebieski. Pole zamknięte listwą obrzeżną. Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną. Teren placu zabaw jest ogrodzony. Wjazd od strony Ul. Chopina o szerokości ok. 3m. CZĘŚĆ 2: ,,Rozbudowa istniejącego placu zabaw w Trzeciewnicy" Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy świetlicy w miejscowości Trzeciewnica. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych. W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia: 1) Pomost z belką - zgodnie z dokumentacja projektową 2) Huśtawka podwójna z bezpieczną nawierzchnią (piasek) - jedno siedzisko R1, drugie R2 (dla mniejszych dzieci) zgodnie z kartą techniczną załączoną do dokumentacji projektowej. Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022. CZĘŚĆ 3 ,,Budowa placu zabaw na działce nr 113/3 w Wieszkach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień" Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw i przeniesienie urządzeń fitness oraz urządzenia zabawowego z placu zabaw znajdującego się na działce nr 135 w miejscowości Wieszki. Plac zabaw zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. W ramach zadania przewiduje się dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz demontaż urządzeń z placu zabaw oraz urządzeń fitness (działka nr 135 Wieszki) oraz ponowny montaż tych urządzeń na działce 113/3 Wieszki (odległość między działkami ok. 750m). W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia: 1) Urządzenie zabawowe - huśtawka wagowa na sprężynie, 2) Ławki bez oparcia - 2 sztuki 3) Kosz na śmieci - 1 sztuka W skład demontażu urządzeń (na działce nr 135 Wieszki) i ponownym montażu urządzeń (działka 113/3 Wieszki) wchodzą następujące urządzenia: 1) Urządzenie fitness - wioślarz, 2) Urządzenie fitness - steper, biegacz, odwodziciel, 3) Urządzenie fitness - wyciąg górny, wyciskając siedząc 4) Urządzenie zabawowe - karuzela Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022. CZĘŚĆ 4 ,,Modernizacja placu zabaw w Potulicach dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień" Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw. Plac zabaw zlokalizowany jest przy pałacu Hrabiny Potulickiej. W ramach zagospodarowania obszaru objętego opracowaniem przewiduje się wykonanie dostawy i montażu urządzeń zabawowych. W skład dostawy i montażu urządzeń zabawowych wchodzą następujące urządzenia: -piaskownica zgodnie z karta katalogową załączoną do dokumentacji (piaskownica 5m), - zestaw sprawnościowy, - linarium, Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacje geodezyjną. Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022. CZĘŚĆ 5 ,,Zagospodarowanie terenu rekreacyjno sportowego w miejscowości Michalin dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień" Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż piłkochwytów od strony wschodniej o wysokości 4m i długości 30,5m (słupy wraz z zastrzałami - materiał inwestora) oraz od strony południowej piłkochwyty o wysokości 4m i długości 63,15m. Parametry projektowanych słupów piłkochwytów oraz siatki określone w dokumentacji technicznej. Szczegółowy plan rozmieszczenia piłkochwytów przedstawiono na rysunku ZT-01 oraz A-02. W ramach zamówienia należy dostarczyć i zamontować 2 sztuki bramek stalowych do piłki nożnej o wymiarach 2x5m zgodnie z projektem. Projekt obejmuje szerszy zakres, część urządzeń zostało zamontowanych w roku 2022. CPV: 45212200-8, 45100000-8,37535200-9, 37535200-9,45100000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00134343, ZP.271.8.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/naklo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/naklo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl. Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. W przypadku pytań technicznych związanych z działaniem systemu Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +48 (22) 101 02 02, lub adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każdy (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) Komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu ,,cookies", 3) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf. 4) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 5) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z główną siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy jest Arnold Paszta, mail: iod@umig.naklo.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym. 4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/740394 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-29 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/naklo Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024