Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe zagospodarowanie działki

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe zagospodarowanie działki

Data zamieszczenia: 2023-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sitno
Sitno 73
22-424 Sitno
powiat: zamojski
84 611 39 40
ugsitno@sitno.gmina.pl
https://sitno.ezamawiajacy.pl/pn/sitno/demand/notice/public/87981/details
Województwo: lubelskie
Miasto: Sitno
Wadium: ---
Nr telefonu: 84 611 39 40
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kompleksowe zagospodarowanie działki nr ewid. 1103 w miejscowości Sitno poprzez budowę budynku administracyjnego oraz PSZOK-u
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuję budowę budynku administracyjnego oraz PSZOK-u" przewiduję budowę budynku administracyjnego w którym, planowane jest utworzenie nowej siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, pomieszczeń administracyjnych dla Urzędu Gminy i ewentualnego przywróconego Posterunku Policji w Sitnie. Wybudowany budynek będzie 2 kondygnacyjny, o wymiarach w rzucie ok 15 m x 25 m, powierzchnia zabudowy wyniesie ok 260 m2 a powierzchnia użytkowa ponad 350 m2. Budynek będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych i wyposażony w instalację fotowoltaiczną wraz z ekologicznym ogrzewaniem. Zadanie obejmuje również budowę na przedmiotowej działce w Sitnie Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych. W ramach przedmiotowego zadania na nowej lokalizacji PSZOK-u zostaną wybudowane wiaty. Magazynowa o powierzchni użytkowej około 350 m2 umożliwiającą segregację i zabezpieczenie przywiezionych przez mieszkańców odpadów oraz wiatę garażową dla maszyn i pojazdów komunalnych oraz autobusów o powierzchni około 400 m2. PSZOK wyposażony zostanie w najazdową wagę elektroniczną umożliwiającą dokładne ewidencjonowanie przywiezionych odpadów. Wybudowane zostanie betonowe ogrodzenie oraz zamontowany monitoring.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego, budynku garażowo-magazynowego, wiaty PSZOK oraz zagospodarowanie terenu na działce nr ewid. 1103 w miejscowości Sitno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 do SWZ, Projekt umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00134574, RI.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://sitno.ezamawiajacy.pl/pn/sitno/demand/notice/public/87981/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 11:00
Miejsce składania ofert: Portal e-zamawiający https://sitno.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuję budowę budynku administracyjnego oraz PSZOK-u" przewiduję budowę budynku administracyjnego w którym, planowane jest utworzenie nowej siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, pomieszczeń administracyjnych dla Urzędu Gminy i ewentualnego przywróconego Posterunku Policji w Sitnie. Wybudowany budynek będzie 2 kondygnacyjny, o wymiarach w rzucie ok 15 m x 25 m, powierzchnia zabudowy wyniesie ok 260 m2 a powierzchnia użytkowa ponad 350 m2. Budynek będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych i wyposażony w instalację fotowoltaiczną wraz z ekologicznym ogrzewaniem. Zadanie obejmuje również budowę na przedmiotowej działce w Sitnie Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych. W ramach przedmiotowego zadania na nowej lokalizacji PSZOK-u zostaną wybudowane wiaty. Magazynowa o powierzchni użytkowej około 350 m2 umożliwiającą segregację i zabezpieczenie przywiezionych przez mieszkańców odpadów oraz wiatę garażową dla maszyn i pojazdów komunalnych oraz autobusów o powierzchni około 400 m2. PSZOK wyposażony zostanie w najazdową wagę elektroniczną umożliwiającą dokładne ewidencjonowanie przywiezionych odpadów. Wybudowane zostanie betonowe ogrodzenie oraz zamontowany monitoring.
Opis ogólny przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego, budynku garażowo-magazynowego, wiaty PSZOK oraz zagospodarowanie terenu na działce nr ewid. 1103 w miejscowości Sitno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 do SWZ, Projekt umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z SWZ oraz projektem umowy
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ oraz projektem umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-28

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.