dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowe zagospodarowanie działki |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sitno Sitno 73 22-424 Sitno powiat: zamojski 84 611 39 40 ugsitno@sitno.gmina.pl https://sitno.ezamawiajacy.pl/pn/sitno/demand/notice/public/87981/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Sitno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 84 611 39 40 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowe zagospodarowanie działki nr ewid. 1103 w miejscowości Sitno poprzez budowę budynku administracyjnego oraz PSZOK-u Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja obejmuję budowę budynku administracyjnego oraz PSZOK-u" przewiduję budowę budynku administracyjnego w którym, planowane jest utworzenie nowej siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, pomieszczeń administracyjnych dla Urzędu Gminy i ewentualnego przywróconego Posterunku Policji w Sitnie. Wybudowany budynek będzie 2 kondygnacyjny, o wymiarach w rzucie ok 15 m x 25 m, powierzchnia zabudowy wyniesie ok 260 m2 a powierzchnia użytkowa ponad 350 m2. Budynek będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych i wyposażony w instalację fotowoltaiczną wraz z ekologicznym ogrzewaniem. Zadanie obejmuje również budowę na przedmiotowej działce w Sitnie Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych. W ramach przedmiotowego zadania na nowej lokalizacji PSZOK-u zostaną wybudowane wiaty. Magazynowa o powierzchni użytkowej około 350 m2 umożliwiającą segregację i zabezpieczenie przywiezionych przez mieszkańców odpadów oraz wiatę garażową dla maszyn i pojazdów komunalnych oraz autobusów o powierzchni około 400 m2. PSZOK wyposażony zostanie w najazdową wagę elektroniczną umożliwiającą dokładne ewidencjonowanie przywiezionych odpadów. Wybudowane zostanie betonowe ogrodzenie oraz zamontowany monitoring. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego, budynku garażowo-magazynowego, wiaty PSZOK oraz zagospodarowanie terenu na działce nr ewid. 1103 w miejscowości Sitno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 do SWZ, Projekt umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00134574, RI.271.7.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://sitno.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sitno.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sitno.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://sitno.ezamawiajacy.pl/pn/sitno/demand/notice/public/87981/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 11:00 Miejsce składania ofert: Portal e-zamawiający https://sitno.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja obejmuję budowę budynku administracyjnego oraz PSZOK-u" przewiduję budowę budynku administracyjnego w którym, planowane jest utworzenie nowej siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, pomieszczeń administracyjnych dla Urzędu Gminy i ewentualnego przywróconego Posterunku Policji w Sitnie. Wybudowany budynek będzie 2 kondygnacyjny, o wymiarach w rzucie ok 15 m x 25 m, powierzchnia zabudowy wyniesie ok 260 m2 a powierzchnia użytkowa ponad 350 m2. Budynek będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych i wyposażony w instalację fotowoltaiczną wraz z ekologicznym ogrzewaniem. Zadanie obejmuje również budowę na przedmiotowej działce w Sitnie Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych. W ramach przedmiotowego zadania na nowej lokalizacji PSZOK-u zostaną wybudowane wiaty. Magazynowa o powierzchni użytkowej około 350 m2 umożliwiającą segregację i zabezpieczenie przywiezionych przez mieszkańców odpadów oraz wiatę garażową dla maszyn i pojazdów komunalnych oraz autobusów o powierzchni około 400 m2. PSZOK wyposażony zostanie w najazdową wagę elektroniczną umożliwiającą dokładne ewidencjonowanie przywiezionych odpadów. Wybudowane zostanie betonowe ogrodzenie oraz zamontowany monitoring. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego, budynku garażowo-magazynowego, wiaty PSZOK oraz zagospodarowanie terenu na działce nr ewid. 1103 w miejscowości Sitno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz specyfikacja techniczna - Załącznik nr 5 do SWZ, Projekt umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zgodnie z SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Zgodnie z SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zgodnie z SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z SWZ oraz projektem umowy 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z SWZ oraz projektem umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024