wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Kalinko)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
śląskie (Dąbrowa Górnicza)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kompleksowego remontu elewacji wraz z dociepleniem budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rybnicka Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Wyzwolenia 35 44-201 RYBNIK powiat: Rybnik tel.: 32 43 27 300 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | RYBNIK |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | tel.: 32 43 27 300 |
Termin składania ofert: | 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rybnicka Spółdzielnia Mieszkaniowa ogłasza przetarg nieograniczony z negocjacjami na: Termomodernizację budynków na zasobach RSM w Rybniku. Z podziałem na zadania. 1. Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia 2. Określenie trybu zamówienia Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu zasad zlecania robót, dostaw i usług finansowanych z funduszu remontowego lub z eksploatacji oraz prowadzenia w tym zakresie postępowań w Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej. 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu elewacji wraz z dociepleniem budynków na zasobach RSM wraz z wszystkimi robotami koniecznymi do prawidłowego wykonania zadania. Zamówienie podzielono na zadania: Zadanie 1: Kompleksowy remont elewacji wraz z dociepleniem budynku przy Ul. Chabrowej 1. Zadanie 2: Kompleksowy remont elewacji wraz z dociepleniem budynku przy Ul. Św. Józefa 16. Dokument nr: 1/PN/2023 Otwarcie ofert: 12. Otwarcie ofert Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2023 r. o godz. 8:30 w siedzibie Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Sali nr 25, II piętro. Otwarcie ofert jest jawne. Specyfikacja: 10. Materiały przetargowe Opłatę za materiały przetargowe można uiścić w kasie RSM lub przelewem na rachunek PKO BP Rybnik 24 1020 2472 0000 6902 0018 4309. Potwierdzenie wykonania przelewu należy przesłać na adres: przetargi@rsm.pl. Po zaksięgowaniu kwoty, zostanie przesłany kod dostępu do materiałów zamieszczonych na stronie internetowej. Materiały przetargowe zawierające SIWZ i dokumentację należy pobrać ze strony internetowej rsm.hekko24.pl. Koszt materiałów: 150,00 zł brutto. Składanie ofert: 11. TERMIN SKŁADANIA ofert Oferty należy składać w terminie 28.03.2023 r. do godz. 8:00 w siedzibie Rybnickiej Spółdzielni Mieszkaniowej Ul. Wyzwolenia 35, 44-201 Rybnik w biurze podawczym (parter). W przypadku złożenia oferty drogą pocztową o ważności jej złożenia będzie decydowała data i godz. wpływu do Zamawiającej. Miejsce i termin realizacji: 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania Ustala się następujące terminy zakończenia prac: ? dla zadania 1 (Chabrowa 1) - do 31.10.2023 r. (max. 45 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy), ? dla zadania 2 (Św. Józefa 16) - do 31.10.2023 r. (max. 30 dni kalendarzowych od momentu przekazania placu budowy). Wymagania: 4. Czy dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej: TAK 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE 7. Informacja na temat wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ? zadanie 1 (Chabrowa 1) - 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł), ? zadanie 2 (Św. Józefa 16) - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Wadium musi być wniesione w pieniądzu. Wpłata wadium na koncie Zamawiającej musi być zaksięgowana przed terminem składania ofert. Kopie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiająca uzna warunek za spełniony na podstawie formularza ofertowego - załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2. b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiająca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz 3 prac o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda oraz referencje na wykonywane przez siebie roboty o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki 2 budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz na podstawie formularza ofertowego - załącznik nr 1; Wykaz prac stanowi załącznik nr 3 do oferty. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiająca uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami związanymi z przedmiotem zamówienia wraz z ich uprawnieniami (uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi i przynależność do OIIB), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz na podstawie formularza ofertowego - załącznik nr 1 i załącznik nr 2. Wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do oferty. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiająca uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC - obowiązkowo, NW - fakultatywnie) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia min. 1.000.000,00 zł, oraz na podstawie formularza ofertowego - załącznik nr 1 i załącznik nr 2. Ubezpieczenie powinno obowiązywać przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku wygaśnięcia polisy obowiązującej w dniu otwarcia ofert Wykonawca bezzwłocznie dostarczy do siedziby RSM nowo obowiązującą polisę na kwotę nie mniejszą niż poprzednia. W przypadku braku dostarczenia nowo obowiązującej polisy OC Wykonawca upoważnia Zamawiającą do zawarcia takiej umowy na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku wygaśnięcia polisy po wyborze oferty danego wykonawcy, a przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, wykonawca ten zobowiązany jest do zawarcia nowej polisy przed terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającą pod rygorem uznania, że zawarcie umowy jest niemożliwe z powodu okoliczności zależnych od wykonawcy, co uprawniało będzie Zamawiającą do zatrzymania wadium. e) dokonania wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót; Zamawiająca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dokona wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Warunek zostanie spełniony na podstawie oświadczenia wg załącznika nr 6 oraz formularza ofertowego - załącznik nr 1 i załącznik nr 2. 8.2 Zamawiająca dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 8.3 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: ? Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego; ? Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ? Wykonawców będących osobami fizycznymi, których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione na szkodę Spółdzielni; ? Wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowoakcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza, urzędującego członka organu zarządzającego lub/i prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione na szkodę Spółdzielni; ? Podmioty niezależnie do formy prawnej, którego pełnomocnikiem w sprawie o udzielenie zamówienia jest osoba prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione na szkodę Spółdzielni; 8.4 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: ? Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3 ? Nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; ? Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; ? Nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu; ? Należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50,poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8.5 Zamawiająca wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiająca jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiająca przewidziała taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiająca nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 8.6 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiająca odrzuca ofertę, jeżeli: ? Jest niezgodna z Regulaminem; ? Jej treść nie odpowiada treści SIWZ i dokumentacji przetargowej; ? Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; ? Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; ? Zawiera najwyższą cenę po otwarciu ofert w przedmiotowym postępowaniu, z wyłączeniem sytuacji, gdy w postępowaniu wpłynie jedna lub dwie oferty. W takim przypadku komisja może odstąpić od odrzucenia oferty; ? Podczas negocjacji została zmieniona na niekorzyść Zamawiającej; ? Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; ? Zawiera błędy w obliczeniu ceny; ? Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć: ? formularz ofertowy wg załącznika nr 1, ? wypełniony załącznik nr 2, ? wykaz prac wg załącznika nr 3, ? referencje do wykazu prac, ? wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika nr 4, ? kserokopie uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (uprawnienia kierownika robót wraz z przynależnością do izby), ? parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5, ? oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 6, ? informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 7, ? aktualny odpis z KRS ważny 1 miesiąc od daty wystawienia lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ważne 3 miesiące od daty wystawienia (możliwy wydruk z Internetu), ? zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłatą składek wraz z informacją o ilości osób zatrudnionych w okresie ostatnich 12 m-cy (nie starsze niż 3 miesiące), 4 ? zaświadczenie z Urzędu Skarbowego poświadczające o nie zaleganiu z opłacaniem podatków (nie starsze niż 3 miesiące), ? dowód wpłaty wadium, ? dowód opłaty za materiały przetargowe, ? polisę OC, ? potwierdzenie opłaty polisy OC, ? promesa gwarancyjna producenta systemu, ? zapewnienie producenta o terminowości dostaw na budowę, ? oświadczenie producenta o zawartości środków grzybobójczych i algobójczych w oferowanym systemie, ? aktualny certyfikat / licencja autoryzacji wykonawcy uznana przez producenta / dystrybutora dla oferowanego systemu, ? oświadczenie RODO. Ponadto do oferty należy dołączyć: ? pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, ? kosztorys uproszczony wraz z tabelą elementów scalonych + zestawianie robocizny, materiału i sprzętu, ? kosztorys szczegółowy na nośniku danych w wersji ATH oraz PDF. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającej harmonogram rzeczowo-finansowy prac. Brak dostarczenia ww. dokumentu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającą, nie krótszym jednak niż 3 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania, spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co uprawniać będzie Zamawiającą do zatrzymania wadium. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek dokumentu, złożenie go w niewłaściwej formie lub niekompletnego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, przy czym Zamawiająca zastrzega sobie prawo do uprzedniego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów, z wyłączeniem formularza oferty i dowodu wniesienia wadium. Podczas otwarcia Zamawiająca poda nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji. 13. Negocjacje Zamawiająca dopuszcza negocjacje z Wykonawcami których oferty spełniły wymagania formalne i zostały dopuszczone do negocjacji. Negocjacje odbędą się w Siedzibie Zamawiającej w sali nr 25 w dniu 28.03.2023 r. bezpośrednio po otwarciu ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2025