dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zbiornik wody czystej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czchów Rynek 12 32-860 Czchów powiat: brzeski gmina@czchow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Czchów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zbiornik wody czystej o pojemności V=650 m3 w ramach rozbudowy istniejącego ujęcia wody w m. Czchów, gm. Czchów " Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania pn: ,,Zbiornik wody czystej o pojemności V = 650 m3 w ramach rozbudowy istniejącego ujęcia wody w m. Czchów, gm. Czchów" Teren inwestycji obejmują działki będące własnością Zamawiającego. Działka o nr ewidencyjnym nr 722/3 w Czchowie przy Ul. Ks. Franciszka Kądzieli (działka nr 722/3;1 obręb Czchów) w miejscowości Czchów, Jednostka ewidencyjna Czchów - miasto Gmina Czchów, powiat brzeski, woj. Małopolskie obręb geodezyjny 1 - Czchów oraz działki o nr. ewidencyjnym 722/2, 722,6; 723/1, 723/5,722/7; 723/8; 723/9 położone w miejscowości Czchów - Jednostka ewidencyjna Czchów - miasto , Gmina Czchów, powiat brzeski, woj. małopolskie, obręb geodezyjny 1 - Czchów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SWZ - PFU (tj. w programie funkcjonalno-użytkowym i załącznikach). CPV: 71320000-7, 45200000-9,45100000-8,45111291-4,45231300-8,45232000-2,45232100-3,45330000-9-,45252126-7 Dokument nr: 2023/BZP 00135643, ITI.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-292a8788-c262-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na e-zamówienia ma dostęp do następujących formularzy: Podstawowe informacje, Formularze, Komunikacja oraz oferty/wnioski. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.2415). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania Konta Wykonawcy" na Pormie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia: https://eza-mowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Ofertę należy sporządzić w języku polskim Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa klauzula zawarta SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa klauzula RODO zawarta SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-03 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące Wymagania: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 57 000,00 zł (pięćdziesiąt siedem tysięcy 00/100). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 10.3. Wadium wnosi się w następujących formach: 10.3.1. pieniądzu, 10.3.2. gwarancjach bankowych, 10.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 10.3.5. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy: 10.3.6. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 10.3.7. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 10.3.8. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 10.3.9. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 10.3.11 zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 10.3.12 nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 10.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: BSR Kraków o/Czchów Numer konta: 21 85890006 0040 0000 0156 0003 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 10.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie ( przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 10.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 10.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. 10.8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa ustawa PZP. 10.9. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania pn: ,,Zbiornik wody czystej o pojemności V = 650 m3 w ramach rozbudowy istniejącego ujęcia wody w m. Czchów, gm. Czchów" Teren inwestycji obejmują działki będące własnością Zamawiającego. Działka o nr ewidencyjnym nr 722/3 w Czchowie przy ul. Ks. Franciszka Kądzieli (działka nr 722/3;1 obręb Czchów) w miejscowości Czchów, Jednostka ewidencyjna Czchów - miasto Gmina Czchów, powiat brzeski, woj. Małopolskie obręb geodezyjny 1 - Czchów oraz działki o nr. ewidencyjnym 722/2, 722,6; 723/1, 723/5,722/7; 723/8; 723/9 położone w miejscowości Czchów - Jednostka ewidencyjna Czchów - miasto , Gmina Czchów, powiat brzeski, woj. małopolskie, obręb geodezyjny 1 - Czchów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SWZ - PFU (tj. w programie funkcjonalno-użytkowym i załącznikach). 4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45259900-6 - Modernizacja zakładów 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45252210-3 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania wody 51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy 51514100-9 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania cieczy 65110000-7 - Przesył wody 65111000-4 - Przesył wody pitnej 65130000-3 - Obsługa stacji wody 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych 45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71351910-5 - Usługi geologiczne 71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne 76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 6.1.1.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tzn.: a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto, polegającą na kompleksowej budowie lub modernizacji ujęć wody lub stacji uzdatniania wody o przepustowości min. 1 000,00 m3/dobę . b) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem była kompleksowej budowie lub modernizacji ujęć wody lub stacji uzdatniania wody o przepustowości min. 1 000,00 m3/dobę . a) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem budowy, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, posiadającym: o uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń lub o odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub o równoważne uprawnieniom konstrukcyjno-budowlanym uprawienia wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, b) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, posiadającym: o uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub o odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub o równoważne uprawnieniom instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawienia wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, c) dysponuje co najmniej jednym kierownikiem robót, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, posiadającym: o uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub o odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub o równoważne uprawnieniom instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawienia wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, UWAGA: Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: 7.2.1. spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - na potwierdzenie spełniania warunku o którym mowa w pkt. 6.1.1.1. a) SWZ. b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 6.1.1.1. b)SWZ c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 6.1.1.2. , a)SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 7.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 7.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 7.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ + załącznik do formularza ofertowego 1 a i 1 b. 7.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP: 7.1.3.1. o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym w pkt. 5.1.1 SWZ; 7.1.3.2. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 6.1.1. SWZ; 7.1.4. Wzór oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.3. SWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ 7.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.1.6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 7.1.7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2.4. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (oświadczenia z art. 117 ust. 4 PZP).Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 57 000,00 zł (pięćdziesiąt siedem tysięcy 00/100). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 10.3. Wadium wnosi się w następujących formach: 10.3.1. pieniądzu, 10.3.2. gwarancjach bankowych, 10.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572). 10.3.5. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy: 10.3.6. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 10.3.7. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 10.3.8. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 10.3.9. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 10.3.11 zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 10.3.12 nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 10.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: BSR Kraków o/Czchów Numer konta: 21 85890006 0040 0000 0156 0003 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 10.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie ( przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 10.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 10.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. 10.8. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa ustawa PZP. 10.9. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.1.6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 7.1.7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2.4. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (oświadczenia z art. 117 ust. 4 PZP).Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajdują się w §14 DOPUSZCZALNOŚC ZMIANY UMOWY -projekt umowy tj.załącznik nr 3 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty nieodrzucone 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024